Kuka tämä tyyppi oikein on joka haukkuu päälle kolmekymppisiä miehiä, jotka seurustelevat 20v naisten kanssa?
Sitten kommenteissa vielä ollaan samaa mieltä näiden aloitusten tekijän kanssa ja puhutaan yhtä ilkeästi. Sairasta, eikö tuo ole jo jotain vihapuhetta? t. maailman ihanimman ja tasapainoisimman 35v miehen kanssa ONNELLISESTI yhdessä oleva 23v nainen
Kommentit (16)
No joo. Kato me kaikki tiedämme sun olevan se yksi ja sama sairas yksilö, joka tekee noita aloituksia. Sua on kiva ärsyttää mut hae nyt jotkut mt lääkkeet?
Ettet olisi ap sinä? Vieläkö monta aloitusta teet aiheesta..
Vierailija kirjoitti:
No en todellakaan ole. :D Tulin tälle palstalle ensimmäistä kertaa tänä aamuna ja ihmettelin mm. sitä miten joku kolmekymppinen mies sai hirveän paskamyrskyn niskaansa kun kertoi olevansa ihastunut 21v naiseen plus näitä muita aloituksia joissa on haukuttu noita ikäeropariskuntia. -Ap
Ikäerohullu. Oletettavasti mies jätti ja otti nuoremman ja tästä tuli nyt ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en todellakaan ole. :D Tulin tälle palstalle ensimmäistä kertaa tänä aamuna ja ihmettelin mm. sitä miten joku kolmekymppinen mies sai hirveän paskamyrskyn niskaansa kun kertoi olevansa ihastunut 21v naiseen plus näitä muita aloituksia joissa on haukuttu noita ikäeropariskuntia. -Ap
Olen vieläkin sitä mieltä, että olet itse tehnyt näitä aloituksia, mutta jos olenkin väärässä niin tässä oma analyysini. Kyseessä on päälle 30-v itseään kilttimieheksi kutsuvat henkilö, joka kiukuttelee siitä kun parikymppiset nuoret naiset eivät lämpene hänelle. Ja koska on aivotoiminnaltaan tätä tasoa mitä täällä on aamulla nähty, ei hän suostu uskomaan että nämä naiset eivät lämpene hänelle hänestä itsestään johtuvista syistä, vaan kyseessä on pakko olla jonkinlainen salaliitto häntä kohtaan.
Eli joku taho on "aivopessyt" nuoremmat naiset uskomaan, että hänenkaltaisensa kiltit miehet jotka haluavat ainoastaan parikymppisiä naisia, eivät ole niitä parhaimpia ja tavoitelluimpia yksilöitä parikymppisten naisten keskuudessa. Naiset eivät tähän johtopäätökseen hänen kohdallaan ole voineet itse tulla, siksi nämä aloitukset, joilla hän hakee vahvistusta teorialleen pystyäkseen kieltämään tosiasiat vielä hieman kauemmin.
Vierailija kirjoitti:
Hei oikeasti, lopeta jo.
Tämä on ensimmäinen aloitukseni. En ole se tyyppi joka tehtailee niitä viha-aloituksia yli kolmekymppisistä miehistä ja parikymppisistä naisista. -Ap
Parikymppiset naiset ja yli kolmekymppiset miehet, kiltti ja tuhmamiehet, plaa plaa plaa..
Mites olisi, huomaatko itse olevasi hullu vai oletko huomannut itse tekeväsi asiasta kymmeniä aloituksia päivässä?
Kerro suoraan oletko joku aivan sekopää vai onko sulla vaan aivan liikaa aikaa?
Onko lääkitys?
Itseäni ahdistaa myös nuo aloitukset ja niihin tulevat kommentit. Minkäs teet, kun palsta on tätä tasoa ja ihmiset tuppaavat ajattelemaan kapeakatseisesti..
Vierailija kirjoitti:
Itseäni ahdistaa myös nuo aloitukset ja niihin tulevat kommentit. Minkäs teet, kun palsta on tätä tasoa ja ihmiset tuppaavat ajattelemaan kapeakatseisesti..
Kannattais mieluummin ahdistua jostain tärkeämmästä, esim. vaikka siitä jos jääkaapissa ei olekaan olutta...
Kuka ottaa näitä palstan aivopieruja vakavasti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vieläkin sitä mieltä, että olet itse tehnyt näitä aloituksia, mutta jos olenkin väärässä niin tässä oma analyysini. Kyseessä on päälle 30-v itseään kilttimieheksi kutsuvat henkilö, joka kiukuttelee siitä kun parikymppiset nuoret naiset eivät lämpene hänelle. Ja koska on aivotoiminnaltaan tätä tasoa mitä täällä on aamulla nähty, ei hän suostu uskomaan että nämä naiset eivät lämpene hänelle hänestä itsestään johtuvista syistä, vaan kyseessä on pakko olla jonkinlainen salaliitto häntä kohtaan.
Eli joku taho on "aivopessyt" nuoremmat naiset uskomaan, että hänenkaltaisensa kiltit miehet jotka haluavat ainoastaan parikymppisiä naisia, eivät ole niitä parhaimpia ja tavoitelluimpia yksilöitä parikymppisten naisten keskuudessa. Naiset eivät tähän johtopäätökseen hänen kohdallaan ole voineet itse tulla, siksi nämä aloitukset, joilla hän hakee vahvistusta teorialleen pystyäkseen kieltämään tosiasiat vielä hieman kauemmin.
Näin. Ihme kun minun silmään ei ole sattunut vielä koskaan mitään tv-ohjelmaa tai artikkeli näistä internetin jankkaajista jotka jauhaa ja jauhaa ja jauhaa jostain aiheesta aamusta ilmaan. Minua kiinnostaisi ihan todella tietää että mikä sairaus tämän aiheuttaa ja miksi ja voiko sille tehdä jotain.
no nyt on jo vähän uutta meininkiä kehissä lol. sitä paitsi, jos ap väittää olevansa joku muu kuin tää ikäerosekopää, niin ööö eipä oo tänää ollu näitä aloituksia muita kuin tää, joten mistä kiven alta oot kaivannu ne edelliset keskustelut?
pikkasen pakkomielteinen ja pelottavakin tää henkilö joka jaksaa näitä tehtailla.
Se on vain katkera siitä, kun oma mies jätti ja vaihtoi nuorempaan.