Provoketju! Ilmianna provoaloitus tähän
Kerätään kaikki provo-otsikot ja -aloitukset alle. Päästään vertailemaan provojen kirjoitustyylejä!
Kommentit (2)
"Ystävät" yrittivät painostaa minua kännissä leikkaamaan pitkät hiukseni "siistiksi ikäiselleni tarkoitetuksi malliksi"
Minulla on pitkät ja paksut hyväkuntoiset hiukset. Olemme kaveriporukassa kaikki kolmikymppisiä. Muilla on lyhyt/polkkamalli.
Ensin näyttivät minulle valitsemiaan lyhyitä/polkkamallisia kampauksia ja hokivat kuinka semmoinen ja tuommoinen malli sopisi minulle niiiiin hyvin. Yrittivät juottaa minut niin humalaan että olisin antanut luvan leikata hiukseni. Yksi kavereista on kampaaja.
Pidin pääni enkä antanut leikata koska rakastan hiuksiani näin. Sain sen jälkeen kuulla koko illan v*ttuilua että "pidä sitten tuollainen teinipissismalli" "hei jos miehet katsoo sun hiuksia niin ei ne katso ihaillen niinkuin sä luulet"
Miksei minun ikäiselläni saisi olla pitkiä hiuksia? Järkeviä perusteluja otetaan vastaan.
Teini uhkaa että mikäli ei saa haluamaansa älypuhelinta lahjaksi niin aikoo sulkeutua koko aatoksi huoneeseensa
Sukulaisia tulee kylään pitkänkin matkan päästä ja sellaisia joita harvemmin näemme joten olisi aika ikävää jos tyttö mököttää huoneessaan. Kyllä meillä periaatteessa rahaa siihen olisi (maksaa n.750€) mutta hänellä on hyvä ja toimiva puhelin. Ja runsaasti muita lahjoja.
Mitä tässä nyt voi tehdä? On todella itsepäinen tapaus ja tiedän että toteuttaa uhkauksensa kun on niin sanonut.