Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis olemmeko oikeasti ainoa pariskunta, joka nukkuu eri huoneissa?

Vierailija
12.12.2016 |

Emme ole nähneet siinä koskaan mitään ongelmaa. Silti monet tuttavat ovat aivan järkyttyneitä, kun kuulevat, että meillä on mieheni kanssa eri makuuhuoneet. Nukkuminen on ihanaa, kun sen saa tehdä omassa rauhassa. Myös isäni ja äitini nukkuivat aina eri huoneissa.

Kommentit (177)

Vierailija
141/177 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toinen kuorsaa ja toinen on herkkäuninen tai kärsii unettomuudesta, on suurinta viisautta silloin mennä nukkumaan eri huoneeseen. Vain tyhmät jäävät vuosikausiksi kärvistelemään univajeeseen, koska on muka pakko nukkua samassa huoneessa. Kun ei ole.

Vierailija
142/177 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä yhdessä nukkuminen loppui oikeastaan siihen, kun esikoinen syntyi. Vauva nukkui vieressä sen minkä ylipäätään nukkui, ja että mies jaksoi töissä oli kaikkien kannalta parempi vaihtoehto että mies muutti silloin toiseen huoneeseen. Siitä on kohta 15 vuotta, ja yhdessä ollaan edelleen. Eipä tästä juuri tule kyllä ulkopuolisille mainittua kun ymmärrystä ei juuri tule. Ihmettelen, mitä meidän nukkumisjärjestelyt esim. Anopille kuuluu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/177 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saanko kysyä, miten te erillään nukkuvat puolisot teette lomamatkoja? Maksatte kahdesta erillisestä hotellihuoneesta vai miten?

Otetaan 2 mh huoneisto tai käytetään korvatulppia.

Vierailija
144/177 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kuorsaan niin, että miehen uni häiriintyy, mutta hän ei silti tahdo nukkua erillään. Ja ei, kuorsaukseeni ei ole löytynyt parannuskeinoa. Minulla ei ole uniapneaa eikä sopivia kuorsauskiskoja ole onnistuttu tekemään.

Olen ehdottanut erillään nukkumista, koska nukkuisen paremmin, jos saisin kuorsaukseeni rauhassa.

Ihan typerää. Oletteko jo kärttyisiä päivisin, kun olette jatkuvassa univajeessa? Sain käsityksen, että mies tökkii sua siis hereille ja sunkin uni katkeaa jatkuvasti?

Tällaisissa tilanteissa yhdessä nukkuminen lisää eron riskiä kuin vähentää sitä.

Vierailija
145/177 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nukun eri valtiossa kun mies kuorsaa niin kauheasti. Ei mitenkään voi vaikuttaa parisuhteeseen mitenkään.

Vierailija
146/177 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä yhdessä nukkuminen loppui oikeastaan siihen, kun esikoinen syntyi. Vauva nukkui vieressä sen minkä ylipäätään nukkui, ja että mies jaksoi töissä oli kaikkien kannalta parempi vaihtoehto että mies muutti silloin toiseen huoneeseen. Siitä on kohta 15 vuotta, ja yhdessä ollaan edelleen. Eipä tästä juuri tule kyllä ulkopuolisille mainittua kun ymmärrystä ei juuri tule. Ihmettelen, mitä meidän nukkumisjärjestelyt esim. Anopille kuuluu.

Heh, mies oottaa, kunnes siitä on 18 vuotta.

Vierailija
147/177 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin nukutaan eri huoneissa, kohta tosin myös eri asunnoissa.

Vierailija
148/177 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahh minä haaveilen tästä mutta nyt kaksio + vauva ei anna siihen mahdollisuutta. Sen kerran kun vauva nukkuisi ja herään miehen kuorsaukseen niin meinaa kyllä pää räjähtää. Vauva (ja mies) on rakkaita mutta suurin unelmani olisi saada nukkua edes pari yötä pimeässä, hiljaisessa huoneessa suuressa sängyssä ja YKSIN.

Vierailija
149/177 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan nukuttu jo monta vuotta eri huoneissa. Pääsyy on se että minä nukun vauvan kanssa ja hän kahden vanhemman lapsen, mutta kyllä se miehen kuorsauskin on aika iso syy. Kerran nukuttiin samassa sängyssä kun lapset oli hoidossa ja olihan se kivaa pitkästä aikaa :)

En kyllä näe tässä järjestelyssä mitään ihmeellistä, yöllähän nukutaan eikä seurustella

150/177 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuttiin samassa sängyssä ennen lapsen syntymää, nykyään toinen joutuu nukkumaan sohvalla kun lapsi on vieressä. Ei kummatkaan mahduta samaan sänkyyn, lapsi liikkuu paljon unissaan. Vuorotellaan sohvalla nukkumisesta, eikä tuo ongelma ole. Mies kuorsaa jonkun verran ja itse en siedä mitään ääniä joten parempi nukkua erillään.

Vierailija
151/177 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me myös nukumme omissa luolissamme. Meidän aikataulut on erilaiset ja lisäksi mä narskutan (vaikka on purentakisko) ja mies kuorsaa..

Näin nyt kahdeksatta vuotta ja meillä lähti avio-onni ihan uuteen nousuun. Oli lähellä, ettei toisella osoite vaihtunut. Onneksi tajuttiin, että ratkaisu voisi olla nukkumisjärjestelyissä. Tai no molemmillahan osoite vaihtu, kun ostettiin tämä röttelö, että kaikki mahdollistuu.

Kyllähän meitä moni ihmettelee, että millä tolalla parisuhde on, kun on omat huoneet. Ihmetelkööt. Meillä on kivaa ja hyvät unet. ;)

Vierailija
152/177 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kuollaan mieluummin kuin nukutaan erikseen. Mutta ihan sama miten muut nukkuvat.

Vierailija
153/177 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä molemmat kuorsaa mutta hommaan auttoi kiskot yms muut vastaavat. Tekisi kyllä muuten mieli nukkua eri huoneissa erilaisten rytmien ja sänkykäyttäytymisten takia. Minä kun menen illalla sänkyyn haluan nukahtaa mahdollisimman nopeasti, kun taas puolisolla on tapana selata kännykkäänsä sängyssä ainakin tunti ennen kuin nukahtaa. Ärsyttää ne ylimääräiset valot ja äänet.

Vierailija
154/177 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me nukutaan viikot eri kaupungeissa, ei haittaa kuorsaus eikä pyöriminen viikolla.

Vierailija
155/177 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nukun lasten kanssa yhdessä makuuhuoneessa ja mies nukkuu toisessa makuuhuoneessa vuodesohvalla. Mies kuorsaa niin kovin ettei siitä tule mitään ja lasten kanssa ollaan totuttu nukkumaan yhdessä.

Vierailija
156/177 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten seksielämä toimii?

Vierailija
157/177 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saanko kysyä, miten te erillään nukkuvat puolisot teette lomamatkoja? Maksatte kahdesta erillisestä hotellihuoneesta vai miten?

Erilliset huoneet. Mieluummin matkustankin yksin tai lasten kanssa. Lapsetkaan ei halua nukkua miehen kanssa samassa huoneessa kuorsauksen takia. Ei siinä  metelissä nuku oikeasti muuta kuin mies.

Vierailija
158/177 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme käy yhdessä lomalla. Vaimolla tuntuu olevan ihan oma elämänsä.

Vierailija
159/177 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan miehen kanssa alusta asti nukuttu eri huoneissa kun olen todella herkkäuninen ja miehen kuorsaus häiritsee. Nukkumisesta ei tule mitään samassa huoneessa vaan molemmat on sen yön jälkeen tosi väsyneitä kun mies kuorsaa ja minä tökin sitä vähän väliä hereille. Se vasta on ärsyttävää! Mielummin hyvät yöunet kuin vieressä nukkuminen.

Vierailija
160/177 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa paljon uniongelmallisia ihmisiä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi