Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylellä juttua humanisteista, mitä käyttöä sinä keksisit humanisteille?

Vierailija
12.12.2016 |

Itse uskon heidän olevan hyviä aurauskeppejä.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tainu partasuu napostella vähän liikaa happoja kultaisella 60-luvulla.

Vierailija
22/27 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yksi ovenpidikkeenä, toinen on olohuoneessa jalkarahina ja kolmas on ullakolla kun ei keksitty sille mitään järkevää käyttöä ja se jäpätti jotain tylsää filologiaa aina kun sen lähelle meni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös niistä sais hyviä ulkoiluttajia vanhuksille?

Olen omat vahukseni hautaan hoitanut, en jaksaisi enää sitä vastuuta.

Humanisti voi tehdä mitä vaan, itse olen tehtaassa duunarina. Muut tietämäni työskentelevät mm. toimittajina, opetusalalla, museossa, kirjastossa, kulttuuritoimessa, tutkijoina, yrittäjinä...

Tosiaan muualla maailmassa tajutaan että humanisti sopii monenmoisiin hommiin ja tuo uutta näkökulmaa. Mielestäni ap:n viesti oli ilkeä ja asiaton. Tiedätkö edes mitään humanistisesta koulutuksesta? Eri aloista? Monipuolisuudesta?

Vierailija
24/27 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jopas sattuikin, äsken juuri aiheesta on julkaistu:

http://irfrome.org/humanistisen-tutkimuksen-arvo/

Tuosta kirjasta se Ylen ohjelma juuri kertoi, parta suu sanoi suomen olenvan humanistien tuotosta. :D

Niin arvasinkin, vaikka juttua ei olekaan linkitetty tänne. Kunhan vain piti päästä haukkumaan humanisteja. Humanistit, muuten, ovat oikein hyviä käyttämään kieltä. Partasuu kirjoitetaan yhteen.

Vierailija
25/27 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta humanistia tarvitaan vaihtamaan hehkulamppu?

Vierailija
26/27 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun on sivistettävä teitä hölmöjä.

Vierailija
27/27 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani, mutta korkeakoulutettuna humanisina en voi osallistua tyydyttämään sairaita mieliänne. Mulla on kolme fiksua lasta, sekä talo, joten aikani menee työtä tehdessä. Minulla on sekin ilo, että työssäni pystyn vaikuttamaan siihen, että kaltaistenne arvovammaisten määrä tulevaisuudessa vähenee. Nenäkkäin kohdatessa veikkaan että suurin osa teistä paljastusi housuunsa pissiväksi hiirulaiseksi. Saatte anteeksi. Olenhan humanisti:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi