Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei sinkkumiehiin suhtauduta yhtä positiivisesti kuin sinkkunaisiin?

Vierailija
12.12.2016 |

Tälläkin palstalla monet naiset halventavat miehiä heidän "naisettomuudestaan". Eivät ole kuulemma onnistuneet saamaan naista. Miksi miehen naisettomuutta käytetään hänen halventamiseen?

Kommentit (224)

Vierailija
101/224 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää nyt väittäkö että se dissaaminen johtuisi siitä että aina valitetaan. Minäkin olen tätä palstaa monta vuotta selaillut satunnaisesti ja jos mies tekee jonkun tilasto postauksen siitä kun 95% tinder tai deittipalstanaisista ei vastaa niin se tulkitaan heti ettå miehessä vika.

Vaikka mitään valitusta ei tapahdu annetaan vaan tilastofaktaa..

Mutta mitä se tilastofakta sitten todistaa tai mitä sille pitäisi tehdä? Ei kai kukaan noita faktoja ole kieltänytkään, mutta pointti onkin se, mitä sillä faktalla haetaan.

Noita faktojaei hyväksytä täällä. Katso alapeukutuksien määrää esim. Tai yksikään naisen kommentti ei ole "ikävä kuulla mutta näin tuo taitaa olla"

Pelkkää negatiivista usein. Tämä on se juttu. Asiaa ei haluta hyväksyä

Vierailija
102/224 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllähän yleinen asenne on aika pitkälti se että mies ei ole pariutunut siksi että hänessä on jotain vikaa ja nainen taas on sinkku siksi että ei ole vielä tavannut riittävän hyvää miestä.

Tosiasiahan on se että suuri osa sinkkunaisista on sellaisia sekopäitä että kukaan tervepäinen mies ei pitkään katsele.

Mitä luulet, onko vika naisissa vai sinussa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/224 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää nyt väittäkö että se dissaaminen johtuisi siitä että aina valitetaan. Minäkin olen tätä palstaa monta vuotta selaillut satunnaisesti ja jos mies tekee jonkun tilasto postauksen siitä kun 95% tinder tai deittipalstanaisista ei vastaa niin se tulkitaan heti ettå miehessä vika.
Vaikka mitään valitusta ei tapahdu annetaan vaan tilastofaktaa..

Mutta mitä se tilastofakta sitten todistaa tai mitä sille pitäisi tehdä? Ei kai kukaan noita faktoja ole kieltänytkään, mutta pointti onkin se, mitä sillä faktalla haetaan.

Noita faktojaei hyväksytä täällä. Katso alapeukutuksien määrää esim. Tai yksikään naisen kommentti ei ole "ikävä kuulla mutta näin tuo taitaa olla"

Pelkkää negatiivista usein. Tämä on se juttu. Asiaa ei haluta hyväksyä

Eikö ole tullut mieleesi, että siinä kommentissa saattaa olla jotain muutakin alapeukutettavaa, kuin se fakta? Esim se varsin yleinen lopputoteamus: "miksi naiset ovat niin nirsoja eikä kilttimies kelpaa".

Vierailija
104/224 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tälläkin palstalla monet naiset halventavat miehiä heidän "naisettomuudestaan". Eivät ole kuulemma onnistuneet saamaan naista. Miksi miehen naisettomuutta käytetään hänen halventamiseen?

Miksi suhtauduttaisiin yhtä positiivisesti? Mitä hyötyä siitä olisi ja kenelle? Ajattele asiaa naisten ja naisia saavien miesten kannalta, älä omaltasi... ;)

Vierailija
105/224 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä esimerkki dissauksen erosta tällä palstalla:

1. Mies postas että ei löydä naista. Miehestä ei paljastu mitään ihmeellistä ja ratkaisuja ei löydy ongelmaan. Korkeintaan haukutaan ja sanotaan laskemaan rimaa.

2. Nainen valittaa kun ei löydy miestä. Paljastuu yhtäkkiä että kymmeniä miehiä on pyöritelty ja mikään ei kelpaa. Dissataan mutta ihan syystä.

En ymmärrä tätä. Molemmille sanotaan, että pitää alentaa rimaa tai lopettaa ruikutus. Missä se ero siis on? Paitsi siinä, miten näihin kehotuksiin reagoidaan. Mies sanoo, että parisuhdemarkkinat toimivat epäreilusti. Nainen sanoo, että ei halua laskea rimaa ja on mieluummin yksin.

Vierailija
106/224 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska kaikki tietävät, että nainen saa miehen jos haluaa.

Sen sijaan miehelle ei voi taata naista. Sen vuoksi naisen saaminen nähdään ja koetaan tavallaan meriittinä.

Voi vittu saatana tätä paskaa. Jokainen mies saa naisen halutessaan. Ei tarvitse tehdä muuta kuin se, mitä käskette naisten tehdä: alentaa sitä perkeleen rimaa.

Ööh... minulla ei edes ole rimaa.

Kerran näytti lupaavalta yhden 20 vuotta vanhemman, elähtäneen pubiruusun kanssa, mutta sekin karkasi jonkun pubimiehen matkaan ennen kuin ehdimme poistua baarista. Tositarina. Tämä on lähimmäksi mitä olen ketään naista päässyt.

Turha tulla mulle mistään riman alentamisista jauhamaan.

Vierailija
107/224 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai ap ja muut jännämieshokijat ymmärtävät että ensimmäinen askel olisi itse lopettaa asian nostaminen jatkuvasti framille? Eli jos ei tehtailtais päivittäin näitä avauksia ja kylvettäis itsesäälissä?

Ja jos menisitte vaikka ulos juttelemaan ihmisille? Tai jotain muuta mieltä avartavaa toimintaa harrastamaan.

Vierailija
108/224 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen tahtomattaan sinkun miehen ongelma on huono itsetunto. Ja ihan oikeasti, teidän itsetuntonne EI PARANE LUKEMALLA TÄTÄ PALSTAA!!! Varsinkaan, jos aiheena on sinkkumiesten naisenpuute. Täällä on vaikka minkälaista porukkaa, osa tosissaan ja osa trollailee. Osa vain purkaa omaa pahaa oloaan ilkeilemällä muille. Jotkut lisäävät vettä myllyyn kommentoimalla tavalla, jolla eivät todellisuudessa ajattele. Tämän palstan perusteella suomalaiset ovat aika paskaa sakkia ihan kaikki. Anonyymiteetin takaa on helppo aikansa kuluksi laukoa ihan mitä tahansa, olipa toinen henkilö yksinhuoltaja, työtön, köyhä, sinkku, helsinkiläinen tai mitä tahansa. Oman elämänsä ongelmia, joihin kaipaa myötätuntoa, kannattaa käsitellä ihan muualla kuin AV:llä. 

Vierailija
109/224 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska kaikki tietävät, että nainen saa miehen jos haluaa.
Sen sijaan miehelle ei voi taata naista. Sen vuoksi naisen saaminen nähdään ja koetaan tavallaan meriittinä.

Voi vittu saatana tätä paskaa. Jokainen mies saa naisen halutessaan. Ei tarvitse tehdä muuta kuin se, mitä käskette naisten tehdä: alentaa sitä perkeleen rimaa.

Kerran näytti lupaavalta yhden 20 vuotta vanhemman, elähtäneen pubiruusun kanssa, mutta sekin karkasi jonkun pubimiehen matkaan ennen kuin ehdimme poistua baarista. Tositarina. Tämä on lähimmäksi mitä olen ketään naista päässyt.

Etkö huomaa, että kun puhut 20 vuotta vanhemmasta, elähtäneestä pubiruususta, se kertoo juuri siitä rimastasi. Valitat, kun sinä et kelvannut hänelle, vaikka on ihan ilmiselvää, että hänkään ei olisi oikeasti kelvannut sinulle.

Vierailija
110/224 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa naiset miten paljon sitten noin 30 vuotias hyvin tienaava urheilullinen mies pitää laskea sitä rimaa että pariutumis prosentti paranee? Näitä on pilvin pimein deittipalstat täynnä.

Vierailija
111/224 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monen tahtomattaan sinkun miehen ongelma on huono itsetunto. Ja ihan oikeasti, teidän itsetuntonne EI PARANE LUKEMALLA TÄTÄ PALSTAA!!! Varsinkaan, jos aiheena on sinkkumiesten naisenpuute. Täällä on vaikka minkälaista porukkaa, osa tosissaan ja osa trollailee. Osa vain purkaa omaa pahaa oloaan ilkeilemällä muille. Jotkut lisäävät vettä myllyyn kommentoimalla tavalla, jolla eivät todellisuudessa ajattele. Tämän palstan perusteella suomalaiset ovat aika paskaa sakkia ihan kaikki. Anonyymiteetin takaa on helppo aikansa kuluksi laukoa ihan mitä tahansa, olipa toinen henkilö yksinhuoltaja, työtön, köyhä, sinkku, helsinkiläinen tai mitä tahansa. Oman elämänsä ongelmia, joihin kaipaa myötätuntoa, kannattaa käsitellä ihan muualla kuin AV:llä. 

Vaikka moni olisi täällä tavallaan oikeassa, ei asiat oikeasti ihmisten parissa sitten kuitenkaan mene niin kuin teorioiden mukaan pitäisi mennä.

Vierailija
112/224 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei täällä halvenneta sinkkumiehiä, vaan niitä jotka ihan itse kertovat, etteivät saa naista, mutta syyttävät asiasta yhteiskuntaa.

Yhteiskunnan syyttäminen on ei ole kauhean järkevää, mutta voisiko syy olla edes vähän siinä? Kuvittele tilanne, jossa koulussa ei opeteta lukemaan. Sitten jamppa ei koskaan opi lukemaan eikä saa tulevaisuudessa töitä, koska töihin vaaditaan lukutaito. Eikö olisi edes vähän koulun/yhteiskunnan syytä?

Jos oikeasti elämän suurin ongelmasi on lukutaidottomuus ja koet sen takia syrjäytyväsi, kun kaikkialla vaaditaan lukutaitoa ja kaikki muut kuitenkin osaavat lukea, voisiko syy olla siinä, että et ole itse tehnyt asian eteen mitään. Miten on mahdollista, että kaikki muut osaavat lukea, jos yhteiskunta tekee sen mahdottomaksi?

Oletko myös sitä mieltä, että feministien puheet yhteiskunnan naisia syrjivistä rakenteista ovat valetta?  

Yhteiskunnalla on suuri valta sen suhteen, miten mahdollisuuksien tasa-arvo toteutuu. Vrt vaikka yleinen oppivelvollisuus vs kalliit yksityiskoulut. Jokainen on toki oman onnensa seppä, mutta pääsääntöisesti vain niissä raameissa mitkä ympäröivä yhteiskunta asettaa.

Vierailija
113/224 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei täällä halvenneta sinkkumiehiä, vaan niitä jotka ihan itse kertovat, etteivät saa naista, mutta syyttävät asiasta yhteiskuntaa.

Yhteiskunnan syyttäminen on ei ole kauhean järkevää, mutta voisiko syy olla edes vähän siinä? Kuvittele tilanne, jossa koulussa ei opeteta lukemaan. Sitten jamppa ei koskaan opi lukemaan eikä saa tulevaisuudessa töitä, koska töihin vaaditaan lukutaito. Eikö olisi edes vähän koulun/yhteiskunnan syytä?

Jos oikeasti elämän suurin ongelmasi on lukutaidottomuus ja koet sen takia syrjäytyväsi, kun kaikkialla vaaditaan lukutaitoa ja kaikki muut kuitenkin osaavat lukea, voisiko syy olla siinä, että et ole itse tehnyt asian eteen mitään. Miten on mahdollista, että kaikki muut osaavat lukea, jos yhteiskunta tekee sen mahdottomaksi?

Oletko myös sitä mieltä, että feministien puheet yhteiskunnan naisia syrjivistä rakenteista ovat valetta?  

Yhteiskunnalla on suuri valta sen suhteen, miten mahdollisuuksien tasa-arvo toteutuu. Vrt vaikka yleinen oppivelvollisuus vs kalliit yksityiskoulut. Jokainen on toki oman onnensa seppä, mutta pääsääntöisesti vain niissä raameissa mitkä ympäröivä yhteiskunta asettaa.

Miten nämä asiat liittyvät sinkkuuteen tai pariutumiseen?

Vierailija
114/224 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska kaikki tietävät, että nainen saa miehen jos haluaa.Sen sijaan miehelle ei voi taata naista. Sen vuoksi naisen saaminen nähdään ja koetaan tavallaan meriittinä.

Etkö huomaa, että kun puhut 20 vuotta vanhemmasta, elähtäneestä pubiruususta, se kertoo juuri siitä rimastasi. Valitat, kun sinä et kelvannut hänelle, vaikka on ihan ilmiselvää, että hänkään ei olisi oikeasti kelvannut sinulle.

Kyllä olisi kelvannut.

Vierailija
115/224 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten nämä asiat liittyvät sinkkuuteen tai pariutumiseen?

Kokeilepa lukea ne viestit joihin tuo oli vastaus, jos siitä vaikka olisi apua?

Vierailija
116/224 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa naiset miten paljon sitten noin 30 vuotias hyvin tienaava urheilullinen mies pitää laskea sitä rimaa että pariutumis prosentti paranee? Näitä on pilvin pimein deittipalstat täynnä.

Millaista vastausta tähän oikein odotat? Tietysti niin paljon, että löytyy kumppani. Eihän tähän mitään mittaria ole.

Vierailija
117/224 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska kaikki tietävät, että nainen saa miehen jos haluaa.Sen sijaan miehelle ei voi taata naista. Sen vuoksi naisen saaminen nähdään ja koetaan tavallaan meriittinä.

Kyllä olisi kelvannut.

Mutta nainen valitsikin pubimiehen, vaikka olisi voinut saada paremmankin. Eikö tämä ole ristiriidassa sen väitteen kanssa, että naiset aina valitsevat mieluiten tasoaan ylempää? 

Vierailija
118/224 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olisi kelvannut.

Miksi sitten puhut hänestä noin rumasti?

Vierailija
119/224 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Deittipalstat pitäisi tunkea sinne mihin aurinko ei paista. Pariutumisprosentti paranee heti, kun alkaa ihan jokapäiväisessä elämässään tavata muita ihmisiä ja tutustua uusiin ihmisiin. Mitä useampaan elämäsi aikana tutustut, sitä parempi on pariutumisprosenttisikin. 

Vierailija
120/224 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka moni olisi täällä tavallaan oikeassa, ei asiat oikeasti ihmisten parissa sitten kuitenkaan mene niin kuin teorioiden mukaan pitäisi mennä.

Ja juuri sen vuoksi pitäisikin siirtyä AV:ltä reaalimaailmaan. Olemaan oikeiden ihmisten kanssa tekemisissä eikä virtuaalipersoonien. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi