Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko olla parisuhteessa, jossa on seksiä alle 10 kertaa kuukaudessa?

Vierailija
11.12.2016 |

Itse en todellakaan voisi. Jos se olisi minusta kiinni, seksiä olisi arkisin joka päivä ja viikonloppuisin 2-3 kertaa sekä lauantaina että sunnuntaina. Ja yleensä näin onkin. Mutta moni tuttava valittaa, että seksiä on kerran viikossa tai jopa harvemmin. Miksi kukaan on vapaaehtoisesti tuollaisessa suhteessa?

Kommentit (82)

Vierailija
1/82 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo

Vierailija
2/82 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-3 kertaa kuukaudessa. Olen 25v. Tottunut tähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/82 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, joskus minulla ja miehellä on kausia kun seksiä on jopa vain kerran viikossa. Ja joskus on kausia kun seksiä on kuukauden jokainen päivä. Ei se määrä vaan se laatu!

Vierailija
4/82 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeks sain neljä vuotta sitte. Maistuis kyl kolme kertaa päivässä, mut kumppani ei lämpee.

Vierailija
5/82 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli seksiä viimeksi syyskuussa. Ihan hyvä parisuhde tämä on. Ollaan 25-vuotiaita, kuusi vuotta yhdessä.

Vierailija
6/82 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin, joskus minulla ja miehellä on kausia kun seksiä on jopa vain kerran viikossa. Ja joskus on kausia kun seksiä on kuukauden jokainen päivä. Ei se määrä vaan se laatu!

Mikä estää harrastamaan esim. sunnuntain aikana kolmesti laadukasta seksiä? Niin, ei mikään... AP

Vierailija
7/82 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi vuonna 2002. Mies pihtaa.

Vierailija
8/82 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kuukaudessa seksiä 100-1000 kertaa...kuka voisi tyytyä vähempään...en ymmärrä

Vierailija
9/82 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle riittää hyvin kerta viikkoon :) n25

Vierailija
10/82 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh onneksi ei olla seksiriippuvaisia kumpikaan. Osataan olla lähekkäin muutenkin eikä luoda paineita toisillemme siitä, että pitäis olla jatkuvasti yhdynnässä. Kerran kaksi viikossa on ok ja aina ei välttämättä sitäkään.

Vierailija
11/82 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä estää harrastamaan esim. sunnuntain aikana kolmesti laadukasta seksiä? Niin, ei mikään... AP

Oletko lesbo vai etkö ole kuullut potenssiongelmista?

Vierailija
12/82 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme kertaa viikossa ihan hyvä

N56

Vierailija
13/82 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama, vaikkei seksiä olisi ikinä, kunhan saan olla rakkaani vieressä. Ja olen mies.

Vierailija
14/82 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muu elämä - joillakin on muutakin elämää. Esim lasten kanssa touhuilu, harrastukset, joku voi olla jopa töissä sunnuntaisin...syitä on monia. Joku voi olla sinkku joten kolme kertaa voi olla vaikeaa tai etäsuhteessa voi olla myös vaikeaa yms syitä on monia.

Vierailija
15/82 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkas vanha ap olet? :D 16-19 vuotiasko? Seitsemän kertaa kuukaudessa alkaisi olemaan jo aika paljon. Kyllähän se minulla mukavasti menisi, mutta mies ei jaksa. Ja kun minulla on menkat, niin tavaraa tulee kaatamalla muutaman päivän ajan ja silloin minä en edes raota pöksyjäni tai tamponista huolimatta veri tulee yli äyräiden reilussa tunnissa. Haluan parisuhteelta muutakin kuin naimista. Meillä on myös kolme teiniä talossa ja toimintaa ei ole heidän korvilleen mukavaa kuultavaa, joten aamuyön pimeinä tunteina heräämme ehkä toimimaan, aina ei jaksa.

Vierailija
16/82 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en todellakaan voisi. Jos se olisi minusta kiinni, seksiä olisi arkisin joka päivä ja viikonloppuisin 2-3 kertaa sekä lauantaina että sunnuntaina. Ja yleensä näin onkin. Mutta moni tuttava valittaa, että seksiä on kerran viikossa tai jopa harvemmin. Miksi kukaan on vapaaehtoisesti tuollaisessa suhteessa?

Anteeksi että poikkean aiheesta...mutta milloin on sinun viikonloppusi jos silloin olisi seksiä 2-3 kertaa ja vielä lauantaina ja sunnuntaina sen päälle...?

Vierailija
17/82 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...tuttava valittaa...puhutko jokaisen kanssa seksin määrästä...tuttava hmhm...

Vierailija
18/82 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti. Olen naimisissa ja ikääkin on jo 40v ja 2 lasta

Ei kertaakaan tänävuonna 2016

Viime vuonna 2015 syksyllä pari kertaa muistaisin että sain pinppiä.

Tämä seksittömyys on aika tuskallista, ainakin minulle mutta ei vaimolleni.

En tiedä kuinka kauan jaksan tätä edes lasten takia.

Vierailija
19/82 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksaisi tuollaista tahtia, liian usein... Kerta viikkoon riittää, joskus max 2 kertaa. 15v menty näin ja hyvin toimii!

Vierailija
20/82 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se 10 kertaa kuussa on maksimi nykyään, kyllähän se harmittaa mutta tyhjää parempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi