Miten kauan kannattaa jatkaa tapailua ilman seksiä?
Olen tässä tapaillut miestä jo melkein kolme kuukautta, emmekä vieläkään ole harrastaneet seksiä, sillä mies ei koe vieläkään olevansa valmis seksiin. Hän on muuten todella ihana, mutta minua on alkanut häiritä se, että hän ei ole vieläkään halunnut seksiä kanssani. En jaksaisi jumittua tälle pussailutasolle ja haluan tietää miehen kyvyt sängyssä ennen mitään syvempää sitoutumista. kannattaako vielä odottaa ja jos kannattaa, miten kauan? Mies ei ole kokematon eikä ujo, ja hänellä kyllä on ollut seksikumppaneita aiemminkin.
Kommentit (32)
Itse olisin jo kadonnut jos ekalla tapaamisella ei olisi tippunut... Tietysti sinä voit tehdä omat päätöksesi ja tässä ei ole yhtä oikeata vastausta
No, mieti vaan, ei ole terve mies. Haluaisitko naimisiin tuollaisen seksittömän miehen kanssa?
M43
turhautunut_n27 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikä siinä sitten on ongelmana? Miksi mies "ei ole valmis seksiin"?
Yrittääkö peitellä erektio ongelmia tai jotain?
Ei hänellä mitään erektio-ongelmia ole, olen kyllä monesti huomannut kun hänellä seisoo, kun olemme esim. nukkuneet lusikassa tai halineet, suudelleet. Aina kun olen tehnyt aloitteen seksiin hän on torjunut minut, koska ei ole ollut valmis. Viimeksi kun tein aloitteen hän sanoi ettei ole valmis,koska emme muka ole tunteneet tarpeeksi kauan... Ja hän ei siis ole kokematon eikä neitsyt.
Kysyin suoraan, että kiinnostanko minä häntä tarpeeksi ollenkaan ja hän sanoi että kyllä, ja hän kertoi tykkäävänsä minusta niin paljon, ettei halua pilata juttuamme kiirehtimällä. En ymmärrä ollenkaan, ei kai enää tässä iässä tarvitse odottaa kuukausitolkulla ennen kuin menee sänkyyn?
Mies on lukenut AV-palstaa ja tietää, että jos hän ehdottaa seksiä ennen puolen vuoden seurustelua, hän on perverssi sika, joka ajattelee pelkästään kullillaan, eikä arvosta naisia.
Vierailija kirjoitti:
Kyvyt sängyssä? Emmäkään haluaisi petipuuhiin, jos seksi on toiselle jokin suoritus
No kyllä siinnä pieniä suorituksia vaaditaan, kuten esimerkiksi erektio... tai voihan sitä tietysti harrastaa seksiä myös ilman yhdyntää.
Veikkaan että miehellä ei seiso tai sitten laukeaa viidessä sekunnissa.
Ensin ajattelin erektio-ongelmaa (johtuen normisyistä tai sit että joutuu käyttämään kumia esim. eturauhasvaivalääkityksen takia), mutta nyt syyksi selkeni kireä esinahka, jonka hän varmasti suunnittelee leikkauttavansa kuntoon ennen kontaktia kanssasi.
On tietysti häviävän pieni mahdollisuus, että hän on (piilo)uskis.
Tapailin reilun kk tuollaista. Lopulta sanoi, ettei koe fyysistä vetovoimaa minuun. Arvostin rehellisyyttä.
Mies tietää, että naisilla on nykyisin enemmän seksikumppaneita ja hän ei halua vaan päätyä naiselle jonon jatkoksi.
turhautunut_n27 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikä siinä sitten on ongelmana? Miksi mies "ei ole valmis seksiin"?
Yrittääkö peitellä erektio ongelmia tai jotain?
Ei hänellä mitään erektio-ongelmia ole, olen kyllä monesti huomannut kun hänellä seisoo, kun olemme esim. nukkuneet lusikassa tai halineet, suudelleet. Aina kun olen tehnyt aloitteen seksiin hän on torjunut minut, koska ei ole ollut valmis. Viimeksi kun tein aloitteen hän sanoi ettei ole valmis,koska emme muka ole tunteneet tarpeeksi kauan... Ja hän ei siis ole kokematon eikä neitsyt.
Kysyin suoraan, että kiinnostanko minä häntä tarpeeksi ollenkaan ja hän sanoi että kyllä, ja hän kertoi tykkäävänsä minusta niin paljon, ettei halua pilata juttuamme kiirehtimällä. En ymmärrä ollenkaan, ei kai enää tässä iässä tarvitse odottaa kuukausitolkulla ennen kuin menee sänkyyn?
Kuulostaa varsin omituiselta. Minkä ikäisiä olette?
Suominaisten löysä moraali ei olekaan myytti.
6 vuotta myöhemmin... Heruiko vai ei?
Itse olen ollut joskus jonkun aikaa miehesi tilanteessa, silloin minulla oli sukupuolitauti, jonka halusin parantuvan ennen seksiä. Eikä niin varhaisessa vaiheessa suhdetta siitä kehdannut mainitakkaan. Ehkä hieman lapsellista, mutta olin tuolloin kuitenkin vasta reilut parikymppinen..
En sano että miehelläsi on sama, mutta muiden kokemuksia tilanteisiin täältä yleensä kysellään.