Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menikö nyt ihan oikein?

Vierailija
10.12.2016 |

Minulla on kolme lasta, kaikkien sylikummi on sama hyvä ystäväni. Kaksi lapsistani on jo teinejä ja sitten on Iltatähti, vilkas taapero 2v. Ystäväni pyysi saada nuorimman lapseni hoitoon, koska ei ole kerennyt viettää hänen kanssaan yhtään aikaa, mitä nyt välillä on kahvilla käynyt viime aikoina (kummi asui ensin ulkomailla ja sitten me). Sovittiin siis että Iltatähti menee muutamaksi tunniksi Kummille ja hänen Avokilleen hoitoon. Ollaan Kummin kanssa paljon puhuttu siitä kuinka vilkas Iltatähti on. Kummi kuitenkin halusi luoda rauhassa suhdetta Iltatähteen. Iltatähti oli kuitenkin hoidossa ollessaan kaatanut Kummin Avokin kitaran, Avokilta tuli viesti minulle "vahinkoja sattuu ja riittää jos korvaatte 350e kitarasta, niin hoidan loput". Maksoimme rahat mutta jotenkin jäi mietityttämään menikö ihan oikein? Okei, lapsi on meidän mutta he halusivat hänet luokseen ja jotenkin vaan tämä kuvio tuntuu väärältä. 350e on meille iso raha, varsinkin näin ennen joulua.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siinä kummi ja ystävä, vonkuu lapsen luokseen ja sitten ei vahdi sitä.

Itse niiden pitäisi vahinkonsa kärsiä, mutta jos haluat välit pitää niin sitten kai on paras maksaa. Toisella kerralla sanot että et uskalla antaa lasta kun se voi taas hajoittaa jotakin ja teillä ei ole varaa ottaa sitä riskiä eikä kummi ole kykenevä huolehtimaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä