Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parveketupakoinnin kieltäminen on turvallisuusriski

Vierailija
10.12.2016 |

Sama kuin veisi aseet reserviläisiltä.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pienet on murheet jos ehtii toisen tupakoinnista vouhottamaan.Mun ylä ja alakerta tupakoi eikä vois vähempää kinostaa.Muuttakaa allergiataloon nipottajat

Vierailija
2/30 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nirppanokat eivät ymmärrä, että parveketupakoija tekee heille palveluksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten tupakoitsijoita ei varmaan haittaa, jos mä viiltelen niitä puukolla. Se on mun vapaus tehdä mitä mua huvittää eikä siihen nipottajat kuole.

Vierailija
4/30 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin olisi hyvä osata olla tyytyväinen, että joku hänen selustaansa valvoo.

Vierailija
5/30 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sitten tupakoitsijoita ei varmaan haittaa, jos mä viiltelen niitä puukolla. Se on mun vapaus tehdä mitä mua huvittää eikä siihen nipottajat kuole.

Onko sinulla joku kehitysvamma?eikun hetkinen olet nainen

Vierailija
6/30 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko käynyt muuta koulua kuin elämäm koulua, kenties kiertokoulun ja senkin väärään suuntaan. :)

Vierailija
7/30 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ahtaammalle tupakoitsijat ahdistetaan, sitä leveämmin hymyilen. Pian teitä ei ole enää kuin kourallinen, kunnes kuolette sukupuuttoon. Eiköhän se myynti- ja maahantuontikieltokin saada aikaiseksi seuraavan 10-15 v aikana.

Vierailija
8/30 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaa mikä rumba alkaa jos parveketupakointi kielletään. 24/7 ovet paukkuu, hissi kolisee ja rappukäytävissä mölytään. Osa polttaa sisällä, savu tulee muiden asuntoihin. Osa polttaa kiellosta huolimatta parvekkeella. Jatkuvia riitoja, valituksia ja ylimääräisiä yhtiökokouksia.

Vierailija
9/30 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltan sisällä tälläkin hetkellä, kun pakkaseen viitsi mennä. Onhan siinä riskinsä että huoneistopalot lisääntyy, kun tupakoivat siirtyy polttamaan salaa vessoissa ja asuinhuoneistoissa, mutta siitä on turha jälkikäteen kitistä.

Vierailija
10/30 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatelkaa mikä rumba alkaa jos parveketupakointi kielletään. 24/7 ovet paukkuu, hissi kolisee ja rappukäytävissä mölytään. Osa polttaa sisällä, savu tulee muiden asuntoihin. Osa polttaa kiellosta huolimatta parvekkeella. Jatkuvia riitoja, valituksia ja ylimääräisiä yhtiökokouksia.

Häirikkö lähtee yhtiöstä kuin telkkä pöntöstä, etenkin jos asuu vuokralla.

Vierailija
11/30 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ps. V***uilen naapureille samalla mitalla takaisin. En moikkaa, tiuskin aina ja roskaa ja räin pihalla minkä kerkiän, siitäs saavat. Miettinyt jopa jos hieroisin omaa ulostetta hissin seinämiin. =)

Vierailija
12/30 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla joku kehitysvamma?eikun hetkinen olet nainen

Lähisukulainen, joka poltti, kuoli nuorena keuhkosyöpään ja pidän taponyrityksenä sitä, että joudun haistelemaan jonkun paskakasan syöpäkääryleitä. Tupakansavu on epäterveellistä ja mulla on suurempi oikeus hengittää puhdasta ilmaa kuin jollakin on tappaa itsensä (ja ympäristönsä) hitaasti. Joten jos ihmisillä on oikeus puhaltaa tupakansavut mun naamalle omaksi ilokseen, niin miksi minä en saisi omaksi ilokseni viillellä niitä?

Vierailija
13/30 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tietää passiivisen tupakoinnin haitat. Aika moukka on se joka tärvelee naapureiltaan mahdollisuuden käyttää parvekettaan ja nauttia Suomen kesästä..vain siksi kun yksi heikko addikti sauhuttaa hengiltä naapuritkin ihan omaa itsekkyytään .

Vierailija
14/30 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vasikat lähtee myös. Täytyy tehdä turhia ilmoituksia jatkuvasti naapureista, jotka ei edes polta.

Vierailija
15/30 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ahtaammalle tupakoitsijat ahdistetaan, sitä leveämmin hymyilen. Pian teitä ei ole enää kuin kourallinen, kunnes kuolette sukupuuttoon. Eiköhän se myynti- ja maahantuontikieltokin saada aikaiseksi seuraavan 10-15 v aikana.

Oletko Pekka Puska?

16/30 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni tupakoi ja polttaa piippua olohuoneessani. Olenko outo koska pidän siitä? En itse tupakoi.

Vierailija
17/30 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen tietää passiivisen tupakoinnin haitat. Aika moukka on se joka tärvelee naapureiltaan mahdollisuuden käyttää parvekettaan ja nauttia Suomen kesästä..vain siksi kun yksi heikko addikti sauhuttaa hengiltä naapuritkin ihan omaa itsekkyytään .

Suomen kesästä nautitaan kesämökillä laiturinnokassa järvenrannalla nuotion äärellä. Ei kerrostalossa parvekkeella.

Vierailija
18/30 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei kestä kerrostalossa sitä että ympärillä asuu myös muita, niin voi muuttaa takas landelle keskelle metsää, jossa ei ole yhtään ketään eikä mitään. Kerrostaloasumiseen kuuluu huomioida, että ympäriltä kuuluu ääniä, joku voi siivota, soitattaa musiikkia, käydä yöllä suihkussa, tupakoida ja laittaa ruokaa, josta haju kantautuu rappuun ja naapuriin. Näihin seikkoihin on vaan totuttava, jos asuu kerrostalossa.

Vierailija
19/30 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vasikat lähtee myös. Täytyy tehdä turhia ilmoituksia jatkuvasti naapureista, jotka ei edes polta.

Täh? Täytyykö?

Vierailija
20/30 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vitutti taas kun kävin kaupassa ja juurin kun olin menossa autoon, niin vierestä kävelee norttielvis ja puhaltaa savut suoraan päälleni. Oli kiva mennä tupakalle haisevissa vaatteissa autoon ja tuoksutella myrkkysavuja koko matkan.

Tupakkalakia pitäisi mitä pikemmin kiristää niin, että se kielletään myös julkisilla paikoilla. Tai no saman tienhän sen voisi kieltää kokonaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme