Tee tämä ASPERGER-testi ja kerro, paljonko sait pisteitä
Itse en ole ollut testeissä, mutta minulta on usein netissä kysyttykin, onko minulla asperger, joten päätin sitten tehdä testin. Sain 140 pistettä, eli hyvin paljon, mikä viittaa siihen, että minulla voi hyvinkin olla aspergerin syndrooma.
Tässä testi:
Kommentit (566)
65, tekemiseen meni reilu 3min.
Tämä testi ei riitä lääketieteellisen diagnoosin tekemiseen!
Vierailija kirjoitti:
Tämä testi ei riitä lääketieteellisen diagnoosin tekemiseen!
Oletko sinä oikeasti noin yksinkertainen että luulet jonkun luulevan niin?
"Käytit testin tekemiseen 2 minuuttia 23 sekuntia ja testipistemääräsi on 90 eli sinulla ei ole Aspergerin syndroomaa.
Asperger testin tulos vaihtelee asteikolla 53 - 159 . Tämä testi ei riitä lääketieteellisen diagnoosin tekemiseen!"
Eli se oli tuo lyhyt testin tekoaika joka ratkaisi, vaikka pisteitä tuli jonkin verran?
2 min 45 sek, pisteet 84 eli ei mitään hätää
Asperger on ylidiagnosoitu valheellinen oireyhtymä, joka pitäisi saada tiedemaailman suurennuslasin alle.
Mies lähetti kolmannessa valtakunnassa neurologisesti poikkeavia kuolemaan leireille.
Älkää palvoko tämän miehen perintöä neurologialle, vaan kyseenalaistakaa se!
Vanha ketju, mutta miten aika vaikuttaa tässä? Mä ainakin joudun välillä muistelemaan asioita joissain kohdissa jolloin aikaa kuluu tyhjään.
5 minuuttia 11 sekuntia ja testipistemääräsi on 101 eli sinulla ei ole Aspergerin syndroomaa.
Aspergerin syndroomahan on poistunut kokonaan tautiluokituksesta.
Ehkä ylidiagnosointia on jossain vaiheessa tehtykin.
Millä tavalla tässä Aatun perintöä vaalitaan?
Sen tosiasian tunnustaminen, että perimä vaikuttaa myös neuropsykologiseen statukseen?
Aatu hengenheimolaisineen lähetti poikkeavat uuniin, nyky-yhteiskunta järjestää apua ja terapiaa, yhtäläisyyksiä?
2 min 4 sek ja 104 pistettä, sinulla ei ole Aspergerin syndroomaa. Olen siis muuten vaan vähän assin oloinen.
139 pistettä. Aikaa minulla meni 13 minuuttia ja 11 sekuntia. Ei ole koskaan diagnosoitu, mutta olen jo monta vuotta epäillyt.
Eiköhän taas tehdä tämä testi yhdessä.
114, olen epäillyt itseäni, kun en osaa ollenkaan ns. sosiaalisia pelejä esim. työpaikalla.
2 min. 45 sek., ja 145 pojoa. Diagnoosi jo löytyykin.
Käytit testin tekemiseen 2 minuuttia 57 sekuntia ja testipistemääräsi on 65 eli sinulla ei ole Aspergerin syndroomaa
En kyllä epäillytkään minulla olevan.
Viimeksi olin vahvasti asperger, nyt enää vähän. Vaikuttaa luotettavalta testiltä.
68