Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monen kuukauden palkan sait kun otit paketin yt-neuvotteluissa?

Vierailija
10.12.2016 |

Oliko linkitetty palvelusvuosiin?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

6kk.

Vierailija
2/12 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarjottu paketteja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

6kk.

Eikö ole melkein normaali irtisanomisaika tuo 6kk. Riippuu tietenkin kuinka kauan ollut talossa.

Vierailija
4/12 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli linkitetty palvelusvuosiin. Itse sain kymmenellä töissä raadetulla vuodella 9 kk palkan. Muistaakseni koko vuoden palkka maksettiin, jos työvuosia oli takana vähintään 12.

Vierailija
5/12 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palvelusvuosiin perustuva, olin 10 vuotta eri tehtävissä työnantajalla. Olin ns vapaaehtoinen lähtijä (ja uusi työpaikka hankittuna) ja sain 15kk palkan mukaan.

Vierailija
6/12 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin saanut 12 kk palkan, jos olisin irtisanoutunut itse. En tehnyt niin, minut irtisanottiin ja sain 24 kk palkan korvauksena laittomasta irtisanomisesta.

Vierailija
7/12 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös pakettiole se jos itse lähtee? Meillä ainakin. Jos se ei riittänyt, niin sitten aloitettiin yt- neuvottelut. Meillä irtisanotuilla on loppunut työvelvoite heti, mutta on saanut toki irtisanomisajan palkan , maksimi 6 kk ja lisäksi samanverran ns tukirahaa. Eli jos sun irtisanomisaika on ollut 4 kk, saat palkkaa 8 kuukaudelta.

Vierailija
8/12 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain vain kenkää ilman paketteja

Edelliset sai 3-6 kk palkkoja

Vierailija
9/12 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli linkitetty palveluvuosiin, Noksulta 18 kk paketti, mutta olisi silti ollut mukavampi pitää työ. Intialaisia tuli kolme minun tilalleni, halpoja, mutta huonoja.

Niin se Suomessa osattiin tuokin pelipaikka sössiä. Vähän niinkuin oltaisiin Ruotsia vastaan 3-0 johdossa ja silti hävittäisiin. 

Vierailija
10/12 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli linkitetty palveluvuosiin, Noksulta 18 kk paketti, mutta olisi silti ollut mukavampi pitää työ. Intialaisia tuli kolme minun tilalleni, halpoja, mutta huonoja.

Niin se Suomessa osattiin tuokin pelipaikka sössiä. Vähän niinkuin oltaisiin Ruotsia vastaan 3-0 johdossa ja silti hävittäisiin. 

Nöyryys puuttui ja kusi oli noussut päähän. Nämä siis omia havaintoja tuttavapiiristäni. Nyt kelpaakin olla vapaana töitä hakiessa. Hyvä vertaus tuo 3-0

Vierailija
11/12 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

12kk.oli sidottu palvelusvuosiin.

Vierailija
12/12 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Two weeks notice. Siinäpä pakettia kerrakseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän