Kumpi teillä kapuaa saunan lauteet ensimmäisenä ylös?
Kommentit (15)
Emäntä kapuaa, jotta minä pystyn ihailemaan pillua takaapäin.
Mikä kumpi? Yksinhän sitä saunotaan, ellei isolla porukalla käydä mutta kummassakaan tapauksessa ei voi kysyä "kumpi"
Se, joka sattuu ekana menemään saunaan. Pitäisikö sinne muka mennä yhtäaikaa jonossa ja arvojärjestyksessä? ;-DD
Mies koska hän heittää aina löylyä ja ekana menevä istuu lähempänä kiuasta. Minä myös poistun yleensä nopeampaa suihkun puolelle joten helpompi olla oven edessä.
Nauratti pelkkä otsikko tuolla sivussa niin, etten meinannu pystyä klikkaamaan sitä auki.
Arvasin :)
Vierailija kirjoitti:
Se, joka sattuu ekana menemään saunaan. Pitäisikö sinne muka mennä yhtäaikaa jonossa ja arvojärjestyksessä? ;-DD
XD Peräkanaa ja pituusjärjestyksessä...
Ekana toinen ja sitten toinen.
Mutta jos on kolme, niin sitten ekana toinen ja sitten toinen ja sitten vasta kolmas.
Nokkela päättelee jo tästä miten mennään jos on neljä tai enemmän.
Asia selvä?
Meillä sovittu, että vaimo menee ensin. Usein myös vähän kiusaa ja pyllistää siinä noustessaan. Itse sitten matelen kuolaten perässä. Viis kautta viis ja kympillä jatkoon!
Naapurin mies menee ensin. Emme mene miehen kanssa samaan aikaan saunaan, jotta saan sekstailla rauhassa naapurin kanssa. Oma mies ei kovaa kuumuutta kestä, mutta Heikki se jaksaa painaa hiki päässäkin...
Mies, vaikka jää lähemmäs ovea. Hän ei käy suihkussa ennen, ja minä käyn. Minä kapuan ikkunan puolelle.
Häveliäimmissä tapauksissa toinen odottaa suihkussa sen aikaa, että toinen on kavunnut ylälauteelle. Sitten ovesta laitimmainen ei uskalla lähteä ensimmäisenä pois vaan kärvistelee vaikka kuinka kuumissa löylyissä.
Se kumpi kerkii 😋