Haluaisin helliä vaimoa
Mutta olen pilannut mahdollisuuden siihen. Kun se olisi kainalossa. Sydämeen sattuu :(
Kommentit (15)
Hellisin vaikka heti jos vaimo antaisi. Ilman mitään taka-ajatuksia.
Lopeta toi ruikutus. Ei sitä seksiä sillä tipu että täällä ruikutat. Seksiä ruikuttava mies on vastenmielinen.
Vaimo ei anna mulle seksiä. Pätkä avioliitto on paras mutta vituttaa välillä...
Vierailija kirjoitti:
Lopeta toi ruikutus. Ei sitä seksiä sillä tipu että täällä ruikutat. Seksiä ruikuttava mies on vastenmielinen.
Vaan miksi joutuu ruikuttamaan alunperinkään? Yleensä ruikuttamiselle on syynsä.
Milloinka suomalaisista miehistä on tullut ruikuttajia? Miehistykää ja ryhdistäytykää, olkaa naisillenne aitoja miehiä.
Onko jättänyt sinut vai miksi olisi liian myöhäistä?
Kumma juttu. Aviossa olevat ruikuttavat seksinpuutettaan ja sinkut ruikuttavat samaa. Kohtaantumisongelma? Naiset haaveilevat näiden komeiden tulijoiden perään, miehet puolalaisten ja thaimaalaisten perään. Suomessa on suuri ongelma , joka av-palstaa lukemalla ratkeaa sillä, että naiset pariutuvat turvapaikanhakijoiden kanssa, miehet hakevat kumppaninsa puolasta/thaimaasta. Kaikki ovat onnellisia.Loppuu iänikuinen valitus.
Vierailija kirjoitti:
Milloinka suomalaisista miehistä on tullut ruikuttajia? Miehistykää ja ryhdistäytykää, olkaa naisillenne aitoja miehiä.
Tasa-arvoon uskovana aspergerina minun pitää huomauttaa että mitä tarkoitit tämän tällä sanalla "aito mies". Olemme tasa-arvossa naiset ja miehet, miehellä on yhtä iso oikeus olla ruikuttaja kuin naisella.
En ruikuita, olen aito Alpha mies. En myöskään pane oikeasti koska en ole kiinnostunut naisista. Olen asesexuaali
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tasa-arvoon uskovana aspergerina minun pitää huomauttaa että mitä tarkoitit tämän tällä sanalla "aito mies". Olemme tasa-arvossa naiset ja miehet, miehellä on yhtä iso oikeus olla ruikuttaja kuin naisella.
Miesten biologia ajaa ne ruikuttamaan, asialla ei ole mitään tekemistä tasa-arvon kanssa. Sinä herra et ole asperger, olet IDIOOTTI
Tykkään ruikuttaa. Penikseni ja haluni lisääntyä nauttii siitä kun metsästän naista.
Eipä tässä ruikuttaa haluaisikaan jos vaimo olisi joskus nainen ja antaisi minun olla mies hänelle.
Kummasti kun ei saa pitää naistaan hyvänä tipahtaa miehisyys.
Vierailija kirjoitti:
Eipä tässä ruikuttaa haluaisikaan jos vaimo olisi joskus nainen ja antaisi minun olla mies hänelle.
Kummasti kun ei saa pitää naistaan hyvänä tipahtaa miehisyys.
Vaimon syytä siis kaikki. Voi voi, kun se ei edes eroa älyä ottaa. Kauhea vaimo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummasti kun ei saa pitää naistaan hyvänä tipahtaa miehisyys.Vaimon syytä siis kaikki. Voi voi, kun se ei edes eroa älyä ottaa. Kauhea vaimo!
Ei todellakaan ole vaimon vika. Tosin en keksi miten saisin taas "luvan" olla hänelle hyvänä.
Umpikuja ja en enää yksinkertaisesti jaksa ratkaista solmuja. Kun kaikki vaan voisi aloittaa alusta. Illalla voisi kulta tulla kainaloon nukkumaan kuten hän joskus kauan sitten tuli.
Lapsetkin näkisivät miten vanhemmat tykkää toisistaan.
Miksi? Koska olet viimeksi hellinyt?