Millainen on tuntemasi 9.10, 23.6, 7.8 tai 13.8 syntynyt ihminen?
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Niinku mitä? Avaa vähän.
Kuvaile hänen luonnettaan. :)
Yksi mainituista pvm. Suloinen, hiljainen ja ujo.
Kaikki noina päivinä syntyneet ovat ihan perseestä.
Päivämäärä päättyy aina pisteeseen.
7.8. syntynyt tuttavani on erittäin hauska ja älykäs, taitava joka asiassa ja vähän liiankin itsevarma omista kyvyistään.
Älykäs ja ihan mahtava ja monilahjakkuus
Voisitte myös laittaa mistä päivästä on kyse, jotta tiedettäisiin ketä kuvaillaan. :)
13.8. Inga, nuoruuden ystävä. Tiemme erkanivat, enkä ole hänestä kuullut vuosikymmeniin.
Kaunis, minkä tiesi itsekin. Olisi saanut miehen kuin miehen, jotka suorastaan lankesivat jalkojensa juureen.
Itsetietoinen ja kaiken keskipiste. Keskitasoa koulussa, ja jonnekin hoitoalalle päätyi ilmeisesti, muistelen jonkun kertoneen.
Hän tapasi aikoinaan matkallaan miehen, jonka kanssa vaihtoivat yhteystiedot. Mies kirjoitti, mutta Inga nauroi vain, hän oli jo unohtanut. Mua säälitti mies, ja jostain ihmeen päähänpistosta sanoin, että minä voin kirjoitella, mutta niin, että teeskentelen olevani tämä ystäväni. Ajattelin, että ystäväni haluaa kuitenkin ottaa ohjat käsiinsä.
Kirjoiteltiin jonkin aikaa, mutta omantunnon tuskat pakottivat kertomaan kaverille totuuden. Mutta kas, poika ei ollut moksiskaan, vaan halusi jatkaa yhteydenpitoa. Ja siitäkös ystäväni suuttui. Aika itsekäs tyyppi, hylkäsi miehen, mutta ei olisi antanut minun pitää yhteyttä! Ihan hyvillä mielin lopetettiin pojan kanssa kirjoittelu. Toivon todella, että hänelle on löytynyt kiva puoliso ja elää onnellisena jossain. :) Terveiset sinne lappiin Joukolle!
Tyhmää, mutta sitä se nuoruus teettää. (Ja en ollut ihastunut mieheen, en todellakaan.)
Pedantti, itsenäinen, rauhallinen, fyysinen, fiksu, itsevarma.
Tunnen kolme ihmistä, jotka ovat syntyneet 13.8. Kaikki hyvin erilaisia. Mikä tämän aloituksen tarkoitus on?
Aloituksen tarkoitus on testata, löytyykö samana päivänä syntyneistä henkilöistä paljon samoja luonteenpiirteitä. :)
Oletko itse syntynyt yhtenä noista päivistä ja ovatko kolme muuta mahdollisesti perheenjäseniäsi tai parhaita kavereitasi?
Yksinkertainen, hidas ja pahantahoinen. Tunnen useita noilla päivämäärillä syntynyttä. Ihme juttu, mutta en ole ennen huomannutkaan yhdistää heitä syntymäajan perusteella.
Vituttaa, ettei osata nykyään enää edes päivämääriä kirjoittaa. On se niin helvetin vaikeaa.
Niinku mitä? Avaa vähän.