Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joulusta on tullut aikuisten kännijuhla?

Vierailija
10.12.2016 |

Joulu on lasten juhla. Siihen ei känniset mahdu.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietin pari vuotta sitten englantilaisten ystävieni kanssa joulua, siis joulupäivää. Siinä sitä viina virtasi ja laulu raikui aamusta myöhään yöhön. Lapsoset kirkuivat iloisina mukana. Todellinen karnevaalitunnelma ja kaukana Suomen hartaasta joulusta.

Vierailija
62/64 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä mennään 24.12 lapsen mummin, papan ja iso mummun luokse. lapsi jää sinne yöksi ja minä lähden kotiin rentoutumaan. ihanaa kun pakolliset joulu käynnit tehty ja sitten saa olla rauhassa kotona elokuvien, ruuan ja musiikin kanssa. ja tottakai korkkaan kotona kun itse en oikein välitä joulusta ja tykkään juoda kotona kalsareita :) mulle kaikki pyhät jne on sama kuin tavallinen viikonloppu. kaikki tekee mitä tekee jouluna. se on kyllä kurjaa jos ollaan perseet lasten vieressä :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä voi allekirjoittaa tuota väitettä. Toki jonkun verran saattanut isä naukkailla jouluna, mutta ei nyt ihan ryyppäämiseen asti. Eikä joulu ole mielestäni lastenjuhla, vaan perhejuhla.

Vierailija
64/64 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yksin kun joulun vietän, niin todellakin juon punaviiniä niin paljon kuin sielu sietää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi