Miksi joulusta on tullut aikuisten kännijuhla?
Joulu on lasten juhla. Siihen ei känniset mahdu.
Kommentit (64)
meillä mennään 24.12 lapsen mummin, papan ja iso mummun luokse. lapsi jää sinne yöksi ja minä lähden kotiin rentoutumaan. ihanaa kun pakolliset joulu käynnit tehty ja sitten saa olla rauhassa kotona elokuvien, ruuan ja musiikin kanssa. ja tottakai korkkaan kotona kun itse en oikein välitä joulusta ja tykkään juoda kotona kalsareita :) mulle kaikki pyhät jne on sama kuin tavallinen viikonloppu. kaikki tekee mitä tekee jouluna. se on kyllä kurjaa jos ollaan perseet lasten vieressä :(
Enpä voi allekirjoittaa tuota väitettä. Toki jonkun verran saattanut isä naukkailla jouluna, mutta ei nyt ihan ryyppäämiseen asti. Eikä joulu ole mielestäni lastenjuhla, vaan perhejuhla.
No yksin kun joulun vietän, niin todellakin juon punaviiniä niin paljon kuin sielu sietää.
Vietin pari vuotta sitten englantilaisten ystävieni kanssa joulua, siis joulupäivää. Siinä sitä viina virtasi ja laulu raikui aamusta myöhään yöhön. Lapsoset kirkuivat iloisina mukana. Todellinen karnevaalitunnelma ja kaukana Suomen hartaasta joulusta.