Vihaan syömisen ääniä
Mikä auttaisi, kun vihaan syömisestä kuuluvia ääniä. Kaikenlainen mässytys, ryystäminen ja maiskutus tekee minut hulluksi. Muutamaan otteeseen olen joutunut poistumaan huoneesta ja karjunut raivosta toisessa huoneessa.
Kommentit (157)
Älä sitten vain mene katsomaan Hamsy ASMR-videoita juutubeen tai faceen 🤔🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on misofonia. Googleta.
Ja vitut.
Kyllä mäkin tuon tiedän. (En ole Ap)
Mutta jos sulla ois ollu ruokatavoiltaan sellainen isä, kun mulla, et puhuis mistään misoista.Isä oli harvoin kotona työnsä takia, mutta silloin, kun oli, niin SYÖTIIN. Edessä piti olla kahden sortin sillit, kananmunat, punajuuret, sienet ja pieni pöytäkossu siististi katettuna.
Pöydässä ei puhuttu mitään, ja lapset siinä kiltisti sai seurata, kun maiskuttavan ja kaukaisuuteen tuijottavan isin poskiin meni kerralla aina liikaa sortimenttia ja sitten isi yskiskeli aina sitä punajuuren sekaista seosta pöytäliinalle ja avoimeen voirasiaan.
Sitten, kun joku lapsonen kiljahti, ettei voi syödä tuon kanssa samassa pöydässä, pamahti nyrkki pöytään niin, että kattaukset pomppivat.
Jepjep.
Vieläkin ällöttää maiskuttavat miehet. Ei naiset niinkään. Selvä lapsuustrauma..
Kuulostaa emakolta.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy aika hullu tai masokistinen olla, että sellaisia kuuntelisi. Eihän niistä edes opi mitään.
Normaalin ihmisen syömisestä ei kuulu mitään ääniä. Ryystäjät ja mussuttajat ovat jollain tapaa päästään vialla.
Vierailija kirjoitti:
Ja joillain ihmisillä iskee hampaat yhteen kun syövät jotain pehmeää... yök. Maiskutus äänet tosin pahimpia.
Ja jos sitä pehmeää syödään lusikalla, niin ensin sitä lusikkaa hakataan lautaseen ja sen jälkeen hampaisiin. Hajoaa pää tuollaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vai oliko se Hamzy mukbang ASMR 🤔
Vierailija kirjoitti:
Normaalin ihmisen syömisestä ei kuulu mitään ääniä. Ryystäjät ja mussuttajat ovat jollain tapaa päästään vialla.
Totta. Mutta ryystäjät ja mässyttäjät ovat sitä mieltä, että äänistä ärsyyntyvissä on vikaa, eivätkä edes yritä muuttaa tapojaan.
Vierailija kirjoitti:
Se olisikin mielenkiintoista, jos olisi Misofoniayhdistyksen retki elokuviin ja elokuvassa näytettäisiin pitkä päivälliskohtaus ja jälkiruokajäätelön lipominen. Teini mässyttäisi suu auki purkkaa. Että kuinkahan moni sieltä teatterista tulisi hengissä ulos?
Ei kai vaikuttaisi samalla tavalla, jos olisi elokuvassa. En usko.
Suu täynnä ruokaa puhuminen, se mälli toisessa poskessa, että se sekoitus näkyy... Yökkkk, yökkk,... Sika..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se olisikin mielenkiintoista, jos olisi Misofoniayhdistyksen retki elokuviin ja elokuvassa näytettäisiin pitkä päivälliskohtaus ja jälkiruokajäätelön lipominen. Teini mässyttäisi suu auki purkkaa. Että kuinkahan moni sieltä teatterista tulisi hengissä ulos?
Vaikuttaa. Olen monta kertaa istunut kädet korvilla nuoleskelukohtausten tai syömiskohtausten ajan. Se ääni on ihan käsittämättömän vastenmielinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Mutta ryystäjät ja mässyttäjät ovat sitä mieltä, että äänistä ärsyyntyvissä on vikaa, eivätkä edes yritä muuttaa tapojaan.
Ne sadistiset siat.
Muuten, tää oli hyvä aloitus, oon kans funtsannu, että mahtaako meikässä olla joku vika kun ottaa airamiin hitosti ku joku mässyttää, maiskuttaa ja kolisuttaa lusikkaa lautasten reunaan. Argh!
Vierailija kirjoitti:
Muuten, tää oli hyvä aloitus, oon kans funtsannu, että mahtaako meikässä olla joku vika kun ottaa airamiin hitosti ku joku mässyttää, maiskuttaa ja kolisuttaa lusikkaa lautasten reunaan. Argh!
Ei pidä unohtaa veitsen vinguttamista lautaseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa. Olen monta kertaa istunut kädet korvilla nuoleskelukohtausten tai syömiskohtausten ajan. Se ääni on ihan käsittämättömän vastenmielinen.
Itse asiassa nyt kun sanot... Avasin telkun viimeks talvella, oli mainos jostain sarjasta tms. siinä nainen ja mies teki jotain kielareita ja oli tehosteet, YÖK!!!
Mua ei yleensä ruokapöydässä niin paljon häiritse, kun siinä on myös juttelua ja aterimien kilinää yms mikä osittain peittää. Mutta kun mies ottaa sipsejä tai karkkeja sohvalle syötäväks telkkaria kattoessa niin pakko on ite poistua paikalta, se on ihan kamalaa se rouske ja mässytys! Pureskelee myös kovat karkit niin että talo raikaa, tai siltä se tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Tämän lisäksi esim leffoissa nuoleskeluäänet. Oikeen Dolby surroundina. Hyisstna.
Millaisia tuntemuksia tämä aiheuttaa?
The Tyrant of the Deep | The Green Planet | BBC Earth
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heissä on jotain eläimellistä.
Käyt avaruudessa syömässä, siellä ei äänet kuulu
Vierailija kirjoitti:
Suu täynnä ruokaa puhuminen, se mälli toisessa poskessa, että se sekoitus näkyy... Yökkkk, yökkk,... Sika..
Tulee mieleen vakavasti kehitysvammainen, tosin puheen tilalla ehkä muninaa.
Mun mies luuli (leffojen takia), että äänet kuuluu asiaan. Pari ensimmäistä kuukautta seurustelun alussa kauhuissani kärsin. Sitten oli pakko todeta että ero tulee jos ei äänet lopu. Väreet meni tätä kirjoittaessa. Nimenomaan Hyi hele.