En taida rakastaa miestäni enää
Ollaan seurusteltu 7 vuotta, vuosi sitten menin naimisiin. Mies on maailman kultaisin, ajattelevaisin, ymmärtäväisin ja kaikinpuolin rehellinen hyvä mies.
Intohimo on puuttunut melkein suhteen alusta asti, tuntuu joskus että mies oli vain järkevä valinta. Oltiin nuoria kun tavattiin, minä nuorempi. Mies nosti minut jaloilleen ja antoi minulle uuden tasapainoisen elämän. Seksielämä kuihtui jo vuoden jälkeen tahtiin 1krt/kk ja nykyään 2krt/kk. Pussataan ja puhutaan mutta ilman minkäänlaista intohimoa. Tuntuu minulle välillä veljeltä. Mies rakastaa minua ylitse kaiken.
Olen siinä iässä, että
perheen perustaminen olisi ajankohtaista. Miehestä tulisi maailman paras isä lapselle. Välillä asia ahdistaa ja mietin jos tapaisinkin jonkun paremman sittenkin joskus? Olen jo ihastunutkin pari kertaa ja kertonut miehelle, mies ei välitä asiasta. Sanoin lähentyneenikin yhden kanssa, mutta häntä ei haittaa.. Kuuluu elämään.
Tässä oli vähän tuntemuksia, kuullostaako pahalta? Onko suhteemme lopussa?
Kommentit (76)
Olisi todella kiva jos joku jaksaisi kommebtoida ja jelpata minua :/
No eroa. Jos jäät, katkeroidut vuosi vuodelta pahemmin.
"Onko suhteemme lopussa?"
Ei välttämättä, rakkaus on tahtolaji. Tosin tunne-elämä on jo ajanut ohitsenne.
Vierailija kirjoitti:
No eroa. Jos jäät, katkeroidut vuosi vuodelta pahemmin.
Mietin vaan, että onko tämä arkistuminen normaalia? Kun ollaan oltu niin pitkään yhdessä. Pitäisikö jättää hyvä mies ja tuleva mahdollisten lasten maailman paras isä..aloittaa kaikki alusta? Sen takia että seksiä/intohimoa ei ole enää.. Tää on kamalaa. Mi jos en löydä miestä? Saa sitten lapsia? Jään yksin.:/ On tääkin parempi kuin ihan yksin ilman merkitystä kenellekkään...
Ihan kuin minulla. Sillä erolla, että ehdin tehdä jo hänen kansaaan pari lasta. Niitä kun alettiin heti häiden jälkeen tekemään...
Älä vain ala lapsia suunnittelemaan. Sitten on todella vaikea erota. Itse tässä nyt kituuttelen väärän (?) miehen kanssa, kun lasten takia ei haluta erota.
Mene juttelemaan johonkin, nää palstat on vähän tämmösiä puoskarien paikkoja.
Mies on tehnyt tehtävänsä, joten se saa mennä.
Vierailija kirjoitti:
"Onko suhteemme lopussa?"
Ei välttämättä, rakkaus on tahtolaji. Tosin tunne-elämä on jo ajanut ohitsenne.
Voisiko intohimoa saada jälkeenpäin?
Kuullostaako terveeltä suhteelta enää?
ap
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin minulla. Sillä erolla, että ehdin tehdä jo hänen kansaaan pari lasta. Niitä kun alettiin heti häiden jälkeen tekemään...
Älä vain ala lapsia suunnittelemaan. Sitten on todella vaikea erota. Itse tässä nyt kituuttelen väärän (?) miehen kanssa, kun lasten takia ei haluta erota.
Helpottavaa, että jollain muullakin samoja ajatuksia.
Eikai se super intohimo kuitenkaan ikuisuuksiin kestä? Itse haluaisin toisaalta miehen kanssa lapsia, koska hyvä talous, arvomme kuitenkin kohtaavat. Arvostan miestäni, mutta en tiedä kestänkö elämääni ilman intohimoa... Lapsille mied olisi aivan ihana.
Itse kituutan pihtaavan akan kanssa. Lapsia on ja hän kuvittelee että minä haluan häntä. Kumpikaan ei lähde. Minä häivyn heti kun lapset isompia. Onneksi olen nuorekas niin saan nuoren misun myöhemminkin. Vaimo taas taitaa kurttuuntua niin saa olla yksikseen sitten. Mitäs pihtaa!
Vierailija kirjoitti:
Mene juttelemaan johonkin, nää palstat on vähän tämmösiä puoskarien paikkoja.
Olen ehdottanut miehelle seksi/parisuhdeterapauttia..Ei ole oikein innostunut, enkä tiedä jaksanko edes yrittää. En toisaalta häntä uskalla jättääkkään... Elämässä toisaalta kaikki niin hyvin ja yhteiset kaverit, omaisuus, eläimet,kaikki....Menettäisin koko arkeni.
Ap
Tuolla seksimäärällä on vain ajan kysymys, milloin mies lähtee vieraisiin. Tee ihmeessä pari lasta ja jää siihen kärsimään.
Eroa ja jännämiehiä kehiin. .. siitä se elämä alkaa
Vierailija kirjoitti:
Tuolla seksimäärällä on vain ajan kysymys, milloin mies lähtee vieraisiin. Tee ihmeessä pari lasta ja jää siihen kärsimään.
Mies ei haluaseksiä, ei pidä kenenkään kanssa tärkeänä. Ei ole seksuaalinen.
ap
Nyt baariin ja äkkiä .. jännät odottaa
Tahtolaji kirjoitti:
Tahdotko rakastaa?
Kyllä mä tahtoisin. :) Hyvä kysymys.
ap
Persettä vaan jaleluun ap. Baarissa, tinderissä yms. odottaa satoja puutteessa eläviä miehiä jotka mielellään käyttäisivät ruumiinaukkojasi hyväkseen. Reippaasti vaan lettu levälleen ja miehet jonoon odottaamaam vuoroaan.
Korjaus sekiin; ennen 1krt/kk nyt 1krt/2kk enkä nauti enäää yhtään...
ap