Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisille miehen koulutus on kaikki kaikessa?

Vierailija
09.12.2016 |

Miksi naisille miehen koulutus on kaikki kaikessa? Itse olen ollut 8 kertaa eri treffeillä ja aina tullut torjutuksi kun olen kertonut, että olen käynyt vain peruskoulun. En jaksanut mennä lukioon tai amikseen koska koulunkäynti ei koskaan kiinnostanut. Olen ihan ok työssä ja palkka on suht hyvä, mutta tämäkään ei edes riitä.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi, etten voi sietää TYHMIÄ miehiä! Jos miehellä ei ole yleissivistystä, miten nykyajan kouluja käyneet naiset jaksavat olla tällaisen Taunon kanssa? Korkeasti koulutetut naiset ja kouluttamattomat miehet eivät kohtaa enää Suomessa ja tämä alkaa olla jo ongelma.

Mutta tuo ei ole koko totuus. Minä olen tutkitusti huippuälykäs, mutta loppuunsaatettuna on vain ylioppilastutkinto ja naisille olen wt-joukkoa. Enkä puhu nyt mistään mensa-rajojen ylityksistä, vaan aivan korkeimmista älykkyysosamääristä.

Mihin käytät älykkyyttäsi?

Minulle ei riitä pelkästään älykkyys, vaan minulle on tärkeää myös se, että sitä älykkyyttä käyttää viemään maailmaa/ihmiskuntaa eteenpäin. Se on seksikästä. Eniten v******a lahjojen tuhlaus.

Voisitko ottaa ruman ja lihavan miehen, joka käyttää älykkyyttään uusien hoitomuotojen kehittämiseen?

eri

En. Älykkyys on vain yksi ominaisuus jonka haluan mieheltä. Toinen on terveet elämäntavat ja sellaiset omaava ei voi olla lihava. Enkä halua myöskään miestä, jonka ulkonäkö ei minua miellytä.

Vierailija
62/67 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen sairaanhoitaja ja mieheni on autoasentaja (amisto taso). Hyvin meillä menee vaikka tienaankin naisena enemmän

Mikä ero teillä on? Olette molemmat duunareita.

Vierailija
64/67 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te naiset vaan vaaditte liikaa.

Vierailija
65/67 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nainen oikeasti pidä miehen koulutusta niin tärkeänä. Se on vain kohtelias tapa antaa miehelle pakit. Sanoa että etsin koulutetumpaa. Voi ihastua vaikka kuinka kouluttamattomaan, ja silloin koulutuksella ei ole mitään väliä. 

Koulutuksen vaatiminen on vain sellainen peitetarina sille, ettei niin paljoa kiinnosta juuri se mies.

Vierailija
66/67 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut koulutuksilla mitään merkitystä kun tavattiin,kipinät sinkoili ja sinkoilee yhä 25v jälkeenkin,yrittäjiä ollaan yhdessä ja onnellisiakin vielä

Vierailija
67/67 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli aloittaja dissaa treffikumppaniensa elämänvalintoja jo heti tavatessa?

Ei ihme, ettei naista ole löytynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi