Miksi naisille miehen koulutus on kaikki kaikessa?
Miksi naisille miehen koulutus on kaikki kaikessa? Itse olen ollut 8 kertaa eri treffeillä ja aina tullut torjutuksi kun olen kertonut, että olen käynyt vain peruskoulun. En jaksanut mennä lukioon tai amikseen koska koulunkäynti ei koskaan kiinnostanut. Olen ihan ok työssä ja palkka on suht hyvä, mutta tämäkään ei edes riitä.
Kommentit (67)
Hakeudu treffeille muiden kouluttamattomien kanssa. Ihmiset hakeutuvat kaltaistensa pariin ja toivovat pariltaan samanlaisia arvoja ja taustoja.
Ei todellakaan ole kaikki kaikessa. Minä välttelen koska mitä koulutetumpi, sitä kusipäisempi. Sinussa ap on se vika että sanot periaatteessa olevasi laiska. Eli naiset ajattelevat että olet laiska sängyssä, laiska kotitöissä ja koska laiska työnteossa niin köyhä myös.
"En jaksanu mennä lukioon tai amikseen kun ei toi koulunkäynti kiinnostanu" Sorry, lusmuilu ei ole erityisen kova sana treffimarkkinoilla.
Ei mua muuten kiinnosta, mutta aika ihme jos nykyaikana ei ole käynyt kuin peruskoulun. Miten sillä edes saa työn? Vai oletkohan jo vähän vanhempi.
Koska koulutus on naisille statusasia. Tietysti se pitää sitten ilmaista toisella tavalla, taustalla ja sivistyksellä.
Olen itse maisteri ja minulle miehen kouluttamattomuus ei ole koskaan ollut ongelma. Miehen tulee silti olla fiksu, sivistynyt ja kykenevä ajatustoimintaan oli koulutustausta millainen tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Koska sivistys, koulutus, kunnianhimo ja älykkyys ovat seksikkäitä ominaisuuksia.
Huolimatta inssin ja dippainssin papereista viittaan kintaalla sivistykselle, koulut on käyty vain uskottavuuden vuoksi, tiiminvetäjän pestiä kummempaa en halua joten se kunnianhimosta. Älykkyydestä en tiedä, ilman koulujakin tuskin tyhmempikään olisi.
Suoraan sanoen, nähnyt niin paljon kädettömiä koulutettuja miehiä (ja naisia) että käynyt mielessä onko edes korkeakoulutuksessa mitään järkeä jos ei pysty edes oman alansa perustutkinnon alkeellisimpiin tehtäviin. Pistä sitten sellainen työnjohtotehtäviin, uskottavuus tasan nolla.
Siksi, etten voi sietää TYHMIÄ miehiä! Jos miehellä ei ole yleissivistystä, miten nykyajan kouluja käyneet naiset jaksavat olla tällaisen Taunon kanssa? Korkeasti koulutetut naiset ja kouluttamattomat miehet eivät kohtaa enää Suomessa ja tämä alkaa olla jo ongelma.
Koska he eivät ole ihastuneet sinuun.
Mun mies on käynyt peräti peruskoulun. Vau.
Itse olen maisteri (lingvisti, joku ehkä tunnistaa). Kun tapasimme, kipinät lensivät. Huumorintajut kohtasivat, nauroimme palleat kipeiksi. Ne oli parhaat treffit ikinä. Mieheni on älykäs, ystäväporukassa arvostettu, köyhä, duunari, taiteelllisesti lahjakas ja paras mahdollinen puoliso.
Olisin ollut hullu, jos olisin hylännyt hänet siksi, että hänen koulutus on alempi kuin minun. Onneksi en ole hullu.
Aloittajalle: ole kiinnostava, ole ihana. Silloin ei ole väliä mikä paperi sinulla on koulusta. On tekosyy väittää, että koulutodistus ratkaisee.
Koska nykynaiset haluavat hypergamia saada itseään paremman / korkeampitasoisen kumppanin mutta eivät osaa ajatella sen asia varjopuolia.
Se tasokas mies saattaa jättää naisen ja ottaa toisen tasokkaamman naisen tilalle.
Raha ja asema on nro 1 kun nainen etsii miestä ja kaikki muu on toisarvoista.
Jos ei ole käynyt edes lukiota niin pakostikin miettii kuinka samalla aaltopituudella on vaikka jonkun maisterisnaisen kanssa. Mitä yhteistä teillä olisi? Miten kaveripiirinne sopisivat yhteen? Mistä voisitte keskustella?
Eikä se ollutkaan ulkonäkö, raha, asema tai jännyys mikä pelkästään merkkaa? Valitkaa nyt mikä se yksi ainoa merkkaava asia on.
Kannattaa varmaan avata tuota asiaa vähän laajemmin. Se ettei ole tutkintopaperia ei tarkoita etteikö olisi perehtynyt sataan asiaan. Se että on tutkintopaperi tarkoittaa että on perehtynyt tarkasti yhteen asiaan; voi vaikka tietää kaiken lainsäädännöstä, mutta ei osaa selittää mitä vaikkapa haima tai perna tekee.
Jos sanoo vain että peruskoulu ja siinä kaikki niin nainen voi ajatella että ei harrasta mitään älyllistä, vaikka toisaalta aika moni korkeakoulutettukaan ei harrasta mitään älyllistä tai itsensä kehittämistä muutenkaan. Helppo vain päteä sillä tutkintopaperilla.
Tästä ei voi tietysti päätellä miten nuo keskustelut naisten kanssa ovat menneet; ovatko he tehneet lisäkysymyksiä vai eivät ja mitä sinä olet sanonut. Onko kysytty muodollista koulutusastetta vai jotain laajempaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei mua muuten kiinnosta, mutta aika ihme jos nykyaikana ei ole käynyt kuin peruskoulun. Miten sillä edes saa työn? Vai oletkohan jo vähän vanhempi.
21 vuotias
ap
Vierailija kirjoitti:
"En jaksanu mennä lukioon tai amikseen kun ei toi koulunkäynti kiinnostanu" Sorry, lusmuilu ei ole erityisen kova sana treffimarkkinoilla.
Mitäpä jos kerron, että halusin mennä suoraan töihin heti kun pääsin peruskoulusta pois. Ja mitä hyötyä lukiosta on? Sehän on kuin Peruskoulu 2.0 ja amiksesta voi kouluttautua vain kortistoon, kuten lukiostakin.
ap
Ap, kuuntele kun sanon (pystytkö?):
Jos olisit kiinnostava ja seksikäs, sillä ei olisi naisille väliä, oletko käynyt peruskoulun, insinöörikoulun vai uimakoulun jatko-osan.
Koulutus ei ole se juttu. Ratkaisevaa on se, millainen sinä olet ja mitkä ovat kykysi.
täts it.
Vierailija kirjoitti:
Koska koulutus on naisille statusasia. Tietysti se pitää sitten ilmaista toisella tavalla, taustalla ja sivistyksellä.
Vähän niiku joo. Aika monet mun ikäiset (18-25 vuotiaat) naiset on käyneet lähes aina lukion, amiksen ja opiskelee korkeakoulussa nykyisin, miksi? Kun voisi tehdä töitä ja oikeasti saada rahaa?
ap
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Pakostikin alkaa tuon kuultuaan miettiä millä kaikilla muilla elämän osa-alueilla tyyppi lyö hanskat tiskiin heti jos jokin asia ei kiinnosta tai ei ole fiilistä.
Vierailija kirjoitti:
Siksi, etten voi sietää TYHMIÄ miehiä! Jos miehellä ei ole yleissivistystä, miten nykyajan kouluja käyneet naiset jaksavat olla tällaisen Taunon kanssa? Korkeasti koulutetut naiset ja kouluttamattomat miehet eivät kohtaa enää Suomessa ja tämä alkaa olla jo ongelma.
Mutta tuo ei ole koko totuus. Minä olen tutkitusti huippuälykäs, mutta loppuunsaatettuna on vain ylioppilastutkinto ja naisille olen wt-joukkoa. Enkä puhu nyt mistään mensa-rajojen ylityksistä, vaan aivan korkeimmista älykkyysosamääristä.
Koska sivistys, koulutus, kunnianhimo ja älykkyys ovat seksikkäitä ominaisuuksia.