Onko teidän lapsesta joskus tehty lasu koulun tai pk:n taholta?
Nyt on kyllä niin epäinnistunut olo. Erityislapsi kyseessä.
Kommentit (7)
Ei, mutta koulu olisi tehnyt, ellen olisi itse ehtinyt ensin.
On tehty eikä haittaa vaikka monet varmaan kuvittelevat että haittaakin. Saapahan sitä sosiaalialan ihmiset lässyttää taas työkseen kun ei heiltä taida mikään muu onnistua kun lässytys mitättömistä asioista. Sääli vaan että samalla ne narkkareiden, alkoholistien ja väkivaltaisten vanhempien lapset jää ehkä ilman huomiota kun sossuilla on niin kiire.
Psykiatrini teki sen koska unohdin tulla käynnille. Minulla on todettu masennus mutten näe mitään syytä silti sossuu soitella sillä ei ole missään välissä edes harkinnut satuttavani lasta.
Vierailija kirjoitti:
Psykiatrini teki sen koska unohdin tulla käynnille. Minulla on todettu masennus mutten näe mitään syytä silti sossuu soitella sillä ei ole missään välissä edes harkinnut satuttavani lasta.
Masennus itsessään on vahingollista lapselle, ja jos lapsen huoltaja ei sitoudu omaan hoitoon, ei terveydenhuollon ammattilaisella ole vaihtoehtoa.
Masentuneen äidin tyttärenä olisin itse kaivannut enemmän tukea ja apua. Äiti on minulle rakas ja tärkeä, ja nuoruusvuodet meni ohi, koska huolehdin ja pelkäsin äidin vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kyllä niin epäinnistunut olo. Erityislapsi kyseessä.
Voi voi itse taas olen lähinnä huvittunut päiväkodin tekemästä lasusta. Erityislapsi kyseessä myös.
Ei ole tehty. Ollaan aina erityislapsen seurassa, ollaan tähän päädytty. Mielummin vaiva, kun lasu.
On jo teini joten kohta ei toimi toi lasukaan.
Tosin se lasu tulisi naapurilta.
On, aikoinaan koulu teki, kyseessä myös erityislapsi. Ei riittänyt hoitotahon lausunto poikkeavasta käytöksestä (ei millään tavalla muita oppilaita häiriköivä edes), vaan olivat kovasti sitä mieltä, että kotona on oltava jotain ongelmia. No ei ollut, tulipahan tarkistettua. Vuosien saatossa sitä on jo oppinut olemaan piittaamatta jatkuvasta vanhemmuuden arvostelusta, mutta aluksi tuntui kyllä kamalalta, kun teki normilapsiin verrattuna moninkertaisen työn kasvatuksen eteen ja aina jostain joku ilmestyi syyttämään ja epäilemään.