Minkä kirjan ostaisin lahjaksi kuusikymppiselle naiselle, jonka kirjamakua en tiedä ollenkaan?
Pitäisi ostaa joululahjaksi joku kirja n. kuusikymppiselle naishenkilölle, mutta en tiedä ollenkaan minkälaisista kirjoista hän pitää.
Hän lukee melko paljon, ei mitään tolkuttomia määriä, mutta pitää lukemisesta.
Mitä kirjaa suosittelisit itse tämänlaisessa tapauksessa?
Onko kirjoissa niitä teoksia, jotka iskevät todella moneen tai "jokaisen pitäisi lukea"-teoksia?
Jotain tuoreempaa voisi ehdottaa, kun klassikot on todennäköisemmin jo luettu.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon ikäisellä naisella alka elämän ilot olla jo suurelta osin koettu, mikäli niitä ei ole jätetty jo valmiiksi väliin ihan vapaaehtoisesti, eli ehtoopuolelle kääntynyt elämä ja ajatukset tuonpuoleiseen ja sinne siirtymiseen, eli jotakin hartauskirjaa suosittelisin.
Raamattu ja virsikirja kuitenkin niin monella suomalaisella jo on kuitenkin entuudestaankin.
Tämä on uskomattoman huono ja loukkkaava provo! Kuusikymppiset ovat yleisesti vielä työelämässä eivätkä suinkaan odottamassa tuonpuoleiseen siirtymistä. Suositteletko samoilla perusteilla lahjaa myös samanikäiselle miehelle, esim. presidentti Sauli Niinistölle?
Se on evoluution kehittämä juttu, että miehet on viriileitä vielä vanhoinakin, mutta naiset ei enää pysty ilman apuja yhdyntäänkään kun paikat kuivat ja limakalvot sieltäkin onhentuneet käyttökelvottomaan kuntoon. (ellei tosiaan laiteta tuubista liukastetta ja puudutusainetta) ... niin saattavat suostua jos oikealta suunnalta tuuli käy.
Ei seksi ja kosteet limakalvot ole ainoa asia elämässä. Pakko paljastaa se sulle vaikken oikeastaan viitsisi.
Ainakin mä olen löytänyt monta muuta vähintäänkin yhtä antoisaa harrastusta. Kun ei enää ole kaiken aikaa himojensa ja hormoniensa vietävänä elämään löytyy yllättävän paljon kaikkea kivaa.
.
Ikävä kyllä todeta, että monilla vaihdevuodet kokeneilla ja vaikkapa leskeksi jääneillä naispuolisilla tuo himojen ja hormoonien toiminnan loppuminen on muuttunut, katkeruudeksi, uteliaisuudeksi toisten asioista (vaikkei tarvitsisi tietääkään), ja juoruilemiseksi ja kyttäilyksi .... sen kissana silittelyn lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Tuon ikäisellä naisella alka elämän ilot olla jo suurelta osin koettu, mikäli niitä ei ole jätetty jo valmiiksi väliin ihan vapaaehtoisesti, eli ehtoopuolelle kääntynyt elämä ja ajatukset tuonpuoleiseen ja sinne siirtymiseen, eli jotakin hartauskirjaa suosittelisin.
Raamattu ja virsikirja kuitenkin niin monella suomalaisella jo on kuitenkin entuudestaankin.
:DDDD
Olin just eilen työpaikkani pikkujouluissa, jossa oli paljonkin 50-60-vuotiaita miehiä ja naisia, eikä sun viesti olisi noiden ihmisten suhteen mennä enemmän pieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:DDDD
Olin just eilen työpaikkani pikkujouluissa, jossa oli paljonkin 50-60-vuotiaita miehiä ja naisia, eikä sun viesti olisi noiden ihmisten suhteen mennä enemmän pieleen.
Ehkä se näyttää siltä kun sivusta katsoo, koska jutut tuppaa olemaan huomattavasti suuremmat, kuin sitten tosiasiassa tehdyt teot tai yleensä mihin pysytty.
Tosin joillakin vanhoilla papparaisilla tahtoo olla melkoisen itsekritiikittömät luulot itsestään. Monasti nähnyt, kun "kiusaavat" sellaisia nuoria tyttösiä härskeillä jutuillaan ja vihjailuillaan jotka joutuvat olemaan työn takia kohteliaita ja ystävällisiä, eivätkä pääse tilanteesta poiskaan. Esim kassalla ollessaan.
Lahjakortti, ethän edes tiedä mitä kirjoja hänellä jo on tai mitä hän on lukenut.