Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kalliin lahjan ansaitset

Vierailija
08.12.2016 |

Kohta on taas se aika kun palstalle tulee kirjoituksia joissa valitetaan miten joku antoi miehelle kalliin joululahjan, mutta sai itse vain suklaalevyn. Tai miten rikkaat sukukaiset antoivat lapselle vain muovailuvahaa. Kysyn siis: kuinka arvokkaita lahjoja odotat
1. puolisolta
2. vanhemmiltasi
3. lapsiltasi (ilmoita kuinka vanhoja)
4. sisaruksilta perheineen
5. kaukaisemmilta sukulaisilta

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan ja annan vain aineettomia lahjoja.

Joskus lausun lahjaksi runon tai pari. Joskus soitan lahjaksi pianolla,laulan.

Minulla on laulun lahja

Vierailija
2/14 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa lahjoja muualta kuin puolisolta, muita sukulaisia ei ole ja lapsikin on sen verran pieni ettei osta mitään. Liian kalliita lahjoja saan, yleensä jotain designia. Vähän on tullut sellainen olo, että jotenkin hyvittelee tavallaan sitä kun en muualta saa mitään vaikka ei tietenkään tarvitsisi.

Vierailija
4/14 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilta parasta mitä rahalla saa.

Eikä varsinkaan mitään aineetonta yön Timojen pikkumukuloille.

Vierailija
5/14 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatuksena turnoff, että lahja täytyisi ansaita. Olen saanut ilmaiseksi. Joskus olen saanut kalliitakin lahjoja, joita en välttämättä olisi edes tahtonut, koska en ole pitänyt antajan motiiveista. Joskus on ok saada kallis lahja samasta syystä, vain ollakseni riesaksi ja opetukseksi jollekin itsetunto-ongelmaiselle, joka luulee, että ihmiset ovat ostettavissa. Lahjanhan voi antaa eteenpäin, jos ei itse sitä tahdo tai tarvitse.

nainen

Vierailija
6/14 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta on taas se aika kun palstalle tulee kirjoituksia joissa valitetaan miten joku antoi miehelle kalliin joululahjan, mutta sai itse vain suklaalevyn. Tai miten rikkaat sukukaiset antoivat lapselle vain muovailuvahaa. Kysyn siis: kuinka arvokkaita lahjoja odotat

1. puolisolta

2. vanhemmiltasi

3. lapsiltasi (ilmoita kuinka vanhoja)

4. sisaruksilta perheineen

5. kaukaisemmilta sukulaisilta

1. Puolisoltani odotan tarkoin harkittua ja mietittyä lahjaa, hinnalla ei niin väliä. Tähän asti saanut kyllä suurimmaksi osaksi sellaisia lahjoja joista olen pitänyt ja ovat olleet kalliimman puoleisia.

2. Jaa, en tiedä? Joskus olen saanut raha-lahjan, ja joinakin vuosina suklaalevyn tms. :D

3. Ei ole lapsia, ja vaikka olisikin en odottaisi mitään. Ehkä kortti olisi kiva.

4. Korttia

5. En mitään, koska en minäkään heille mitään anna.

Vierailija
7/14 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En odota ainuttakaan lahjaa koska minulla on kaikki mitä tarvitsen.

Vierailija
8/14 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan ne välttämättömimmät mitä tarvitsen vanhemmiltani, koska asun saman katon alla ja olen raatanut nykyään töitä aivan siinä missä vanhempanikin, joten todellakin olen ansainnut ne. Tänävuonna on poikkeuksellisen kalliit lahja toivomukset, koska en ole päässyt kotipaikkakunnalta viimeksi kesän aikana  ostelemaan niitä tavaroita, mitä tällähetkellä tarvitsisin ja vanhemmilla on nyt aikaa käydä kahdestaan tekemässä ostoksia. Minä kun kuitenkin heitä töissä auttelen. 

Vierailija
9/14 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen halunnut Hermes Birkin-laukkua noin 7-8 vuotta, eli mies olisi sitä vihdoin hankkimassa mutta sitten aloin miettiä että hitto se laukku on oikeasti saakelin ruma ja epäkäytännöllisen mallinen merkistä huolimatta että miten olen voinut haluta semmoista :D

Joten laittaisin sen 10 000 euroa mieluummin uuteen talvitakkiin, kaukomatkusteluun, ja osan hyväntekeväisyyteen.

Vierailija
10/14 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuystävälläni on koira.

Annan lahjaksi ilmaisen kotikoirahoitolan valitsemakseen viikoksi.

Ystäväni säästyy koirahoitolan kustannuksilta ulkomaanmatkansa ajan.

Vierailija
11/14 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme sopineet ystävien kanssa ettäannamme joululahjarahat hy c äntekeväisyyteen.

Vältymme krääsältä ja konmari kiittää

Vierailija
12/14 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan vanhempien ja sisarusten kesken sovittu, ettei osteta lahjoja. Vanhemmilta sain kuitenkin näköjään 500 € joulurahaa... Siskolle ostin alkusyksystä 50 € parvekekalusteet Tori.fi-sivustolta ja silloin kai sovittiin kyseessä olevan hänen joululahja. Puolisolta tiedän ehkä yhden lahjan, joka on minulle tulossa. Hintaa en osaa arvioida, mutta toivottavasti ei kovin kallis. Itse tilasin puolisolle noin 50 € arvoisen lahjan ja ostan vielä toisen, joka muistaakseni arvoltaan noin 20 €.

Lapsia ei (onneksi) ole ja sukulaisista mummo yleensä antaa lahjan, eli suklaarasian. Hänelle pyrin ostamaan jonkun vähän erikoisemman/kalliimman suklaarasian jotain laadukkaita suklaita, koska ei huvita ostaa mitään Fazerin rasioita.

Vierailija
13/14 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ansaitsen joululahjan joka viikko kun mieheni on sen verran hyvin koulutettu että tajuaa tulla töistä kotiin Louis Vuittonin liikkeen kautta :)

Vierailija
14/14 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. puolisolta = ollaan sovittu ettei osteta toisillemme lahjoja. 0€

2. vanhemmiltasi = toivoin villasukkia. 20€

3. lapsiltasi (ilmoita kuinka vanhoja)= vasta koululaisia, toivottavasti eivät osta mitään. 0€

4. sisaruksilta perheineen=. Molemmat opiskelijoita. 0€

5. kaukaisemmilta sukulaisilta= 0€ en osta heille mitään toivottavasti hekään ei meille

Ostan lapsilleni, sisarusten lapsille sekä kummilapsille kullekin yhden lahjan. Tänä vuonna myös poikkeuksellisesti vanhemmilleni tapahtumalajit/lahjakortin n.70€. Joulu on jotain muuta kuin tavaraa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme