Miksi sinkkuudesta kärsiviä miehiä on niin paljon enemmän kuin naisia?
Miksi vastentahtoisesti sinkkuna olevia miehiä on ainakin 10 kertaa enemmän kuin naisia? :/
Kommentit (162)
Vierailija kirjoitti:
Tiedättekö, joskus tuntuu siltä, että kaikki, mitä olen, ei vain riitä. Olen aina yrittänyt olla kiltti, kohtelias ja välittävä sellainen ihminen, jonka kanssa voisi jakaa elämän hyvät ja huonot hetket. Mutta se ei näytä olevan tarpeeksi.
Naiset, joista olen ollut kiinnostunut, eivät koskaan näe minua sellaisena miehenä, jota he oikeasti haluaisivat. He sanovat, että olen ihana tyyppi ja loistava ystävä, mutta sitten he valitsevat jonkun toisen jonkun, jolla on varaa hienoihin autoihin, kallisiin illallisiin ja statukseen, joka tekee vaikutuksen.
En halua väittää, että kaikki naiset olisivat tällaisia, mutta tuntuu, että maailmassa, jossa elämme, raha ja asema määrittävät liian paljon. Minulla ei ole sitä. Minulla on vain itseni, tavallinen elämäni ja sydän, joka haluaisi löytää jonkun, joka välittäisi minusta sellaisena kuin olen.
On raskasta nähdä, miten moni nainen tavoittelee kiiltävää ulkokuorta, vaikka
Pärstä kertoin kun on kunnossa ja massia niin kyllä ne naisetkin alkaa kiinnostumaan, niin se vain menee. DI, sotilas, lääkäri, lentäjä tai taistelusukeltaja saa naisten pöksyt lentämään. Turhaan muuten muut surkuttelee jos ketään ei löydy, kannattaa laittaa rimaa alemmaksi, tinderit ja muut vehkeer helevettiin ja juomaan viinaa, ihmisten ilmoille. Sieltä se löytyy, mitä tuijottaa jotakin muokattua pärstä värkkiä tinderissä.
Toinen vaihtoehto on lähteä thaimaaseen tai johonkin muuhun baltian maahan, sieltäkin löytyy helpommin mitä suomessa olevat pinnalliset naiset, joille ei mikään kelpaa
Jos ei ole rahaa niin vaihtoehto on hankkia itsensä vankilaan, sinne tulee sitä rakkauspostia.
Koska miehiä on enemmän luin naisia
Ehkä ne on liian tyhmiä osatakseen edes runkata itse.
Naiset eivät kärsi sinkkuudesta.
Mä oon ikisinkku nainen ja olen tyytyväinen elämääni. Mä en koe, että mun elämästä puuttuisi mitään. Olis mulla varmaan mahdollisuus irtosuhteisiin tai löytää puoliso, jos haluaisin nähdä vaivaa näiden asioiden eteen. Mutta en halua nähdä sitä vaivaa, koska elämä on paljon paljon paljon helpompaa ilman huonoa irtosuhde seksiä tai parisuhdetta niin, että olisin kenen tahansa kanssa vain jotta olisin parisuhteessa.
Mulla oli pitkä ns friends with benefits suhde. Lopetin senkin, kun totesin, että sellanen läheisyys tai tajunnan räjäyttävä seksikääb ei ole sen säätämisen arvoista mitä se suhde oli.
Veikkaan, että moni nainen ajattelee samoin. Eli että punnitaan onko elämä jonku miehen kanssa parempaa kuin rauhallinen sinkku elämä. Jos ei ole, ollaan onnellisesti sinkkuja ja vaikka selibaatissa.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon ikisinkku nainen ja olen tyytyväinen elämääni. Mä en koe, että mun elämästä puuttuisi mitään. Olis mulla varmaan mahdollisuus irtosuhteisiin tai löytää puoliso, jos haluaisin nähdä vaivaa näiden asioiden eteen. Mutta en halua nähdä sitä vaivaa, koska elämä on paljon paljon paljon helpompaa ilman huonoa irtosuhde seksiä tai parisuhdetta niin, että olisin kenen tahansa kanssa vain jotta olisin parisuhteessa.
Mulla oli pitkä ns friends with benefits suhde. Lopetin senkin, kun totesin, että sellanen läheisyys tai tajunnan räjäyttävä seksikääb ei ole sen säätämisen arvoista mitä se suhde oli.
Veikkaan, että moni nainen ajattelee samoin. Eli että punnitaan onko elämä jonku miehen kanssa parempaa kuin rauhallinen sinkku elämä. Jos ei ole, ollaan onnellisesti sinkkuja ja vaikka selibaatissa.
Fwb irstasta🤮
Vierailija kirjoitti:
Joo jos löytyisi mies joka voi olla ilman seksiä niin vois onnistua.
Vierailija kirjoitti:
Tiedättekö, joskus tuntuu siltä, että kaikki, mitä olen, ei vain riitä. Olen aina yrittänyt olla kiltti, kohtelias ja välittävä sellainen ihminen, jonka kanssa voisi jakaa elämän hyvät ja huonot hetket. Mutta se ei näytä olevan tarpeeksi.
Naiset, joista olen ollut kiinnostunut, eivät koskaan näe minua sellaisena miehenä, jota he oikeasti haluaisivat. He sanovat, että olen ihana tyyppi ja loistava ystävä, mutta sitten he valitsevat jonkun toisen jonkun, jolla on varaa hienoihin autoihin, kallisiin illallisiin ja statukseen, joka tekee vaikutuksen.
En halua väittää, että kaikki naiset olisivat tällaisia, mutta tuntuu, että maailmassa, jossa elämme, raha ja asema määrittävät liian paljon. Minulla ei ole sitä. Minulla on vain itseni, tavallinen elämäni ja sydän, joka haluaisi löytää jonkun, joka välittäisi minusta sellaisena kuin olen.
Aina sama laulu.
Jos ei sua kiinnosta ollenkaan työssäkäynti, raha, status ja asema, älä sitten tavoittele niitä naisia, joita sellainen elämä kiinnostaa! Löytyy niitä lokkeilija naisiakin. Vai oletko naisten rahojen perässä, eikä huijarin charmi riitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset on ennemmin sinkkuja kuin huonossa suhteessa vs osalle miehistä kelpaa paskakin suhde.
Naiset on sitäpaitsi onnellisempia sinkkuina, miehet taas parisuhteessa. Parisuhde on siis hyvä diili miehelle, mutta huono naiselle.
Jos parisuhde on huono diili naiselle miksi naiset ylipäänsä on ryhtyneet moiseen jo vuosisatojen ajan?
Ihan kuin naisilta oltaisiin mitään kysytty.
Eikä kyltä miehiltäkään monina aikoina. Homoille tiedoksi.
a) miehillä on aktiivisempi libido
b) miesten ystävyyssuhteet eivät tarjoa emotionaalista läheisyyttä
c) miehet ovat herkempiä ja hellempiä kuin naiset
d) miehillä on tarve pitää huolta toisista
joo, poikkeuksiakin on mutta näihin syihin olen päätynyt
Ajattelit, että äiti tulee monen sadan kilometrin päästä siivomaan sinkkumiehen kämppää?
M27
Kämppä jätetään siivoamatta, syödään ulkona ja jouluksi viedään pyykit äidin pestäväksi.
Onhan näitä nähty, paljon. 😁
Ei tosin ikinä ketään naispuolista,
joka tuota tekisi.
Bi-homo (kaapissa?) siellä tietää.
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät kärsi sinkkuudesta.
Kyllä mä jollain tasolla kärsin sinkkuudesta. Mutta ehkäpä tässäkin asiassa on naisena se etu, että olen päässyt edes kokeilemaan parisuhdetta, joten tiedän ettei se ole aina kivaa. Miehissä on (kai?) enemmän heitä, jotka eivät ole koskaan kokeneetkaan parisuhdetta.
Ei se parisuhde oikeasti ole niin ihmeellistä kuin voisi kuvitella. Tietysti sitten, jos löytyy joku elämänsä rakkaus ja sielunkumppani lässynlää. Tunnen sellaisia pariskuntia. Olleet yhdessä jo 15-20 vuotta ja silti eivät saa pidettyä näppejään erossa toisistaan. Että kyllä sellaisiakin on olemassa.
En vaan itse jaksa, enkä halua parisuhdetta, koska en ole niitä naisia joille löytyy kosiskelijoita, enkä halua enää itse yrittää löytää miestä, koska siitä ei ole koskaan seurannut mitään hyvää. Olen ainoastaan saanut jotain vätyksiä perässä vedettäviä. Totesin jo kolmekymppisenä, että parempi kun vaan keskityn omaisuuden kartuttamiseen, jos ei minusta muuhun ole ja se elämäni rakkaus tulee sitten kun/jos tulee.
Enkä kadu yhtään. Oli minullakin jossain vaiheessa vauvakuume. Mutta se kesti vain hyvin vähän aikaa ja naisena nyt joutuu joka hiton kuukausi kestämään näitä lisääntymisvärkkien ongelmia, että kyllä joku vauvakuume menee siinä helpostikin mukana.
Kukaan poika/mies ei ole päässyt tekemään minuun tarpeitaan seitsemään vuoteen. Ilmeisesti joihinkin kuitenkin pääsevät, kun ovat oppineet niin sinnikkäiksi.
T32
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset on ennemmin sinkkuja kuin huonossa suhteessa vs osalle miehistä kelpaa paskakin suhde.
Naiset on sitäpaitsi onnellisempia sinkkuina, miehet taas parisuhteessa. Parisuhde on siis hyvä diili miehelle, mutta huono naiselle.
Jos parisuhde on huono diili naiselle miksi naiset ylipäänsä on ryhtyneet moiseen jo vuosisatojen ajan?
Koska oli pakko. Nainen oli taloudellisesti täysin miehen armoilla. Jossakin päin maailmaa näin on edelleen.
Kaffebulla kirjoitti:
Mä olen käsittänyt, että kyllä vastentahtoisesti sinkkuja on enemmän naisissa. Esim. kun Suomen Kuvalehdessä oli juttu lapsettomista naisista, niin siinä isoimpana syynä naisten lapsettomuudelle oli kyselyssä mainittu"sopivan kumppanin puute". Eli nykyajan miehet eivät enää halua perustaaa perheitä. Perhettä haluavien naisten voi olla vaikea löytää perheenperustamishaluista miestä, ainakaan vielä kolmekymppisistä. Osa miehistä haluaa lapsia vasta myöhemmin, naisille taas asia on kiireellisempi.
Hyvä yritys mutta Sopivan kumppanin puute taitaa olla ennemmin syy siihen että aika keskitason nainen kuvittelee ettei esim keskitason hyvää palkkaa tekevä insinööri ole tarpeeksi sopiva. Oon insinööri ja moni hommaa aasialaisen tytön siinä 35+ koska näyttää että suomineidolle ei kelpaa. Kaikki huippu tienistit ja aasialaiset nauravat keskenään että kulta pottin sai
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät tunnusta sitä, mutta monen haaveissa nainen on juuri se keittiössä häärivä, aina iloinen enkeli. Hän leipoo miehelle, hän paistaa ja keittää, tarjoilee ruuan säteilevä hymy kasvoillaan. Kodikkaat ruutuverhot. Talo siivoaa itse itsensä ja pyykit ilmestyvät puhtaana kaappiin, kun naisen taikavoima vaikuttaa talossa.
Jos miehiltä uskaltaisi odottaa samaa hotellitason palvelua, en minäkään viihtyisi sinkkuna. Mutta lähes jokaista naista odottaa pitkä ja väsyttävä taistelu, jos haluaa yhteenmuuton jälkeen miehen tekevän edes oman osansa. Useimmat naiset häviävät tuon taistelun. Ja tietävät sen jo etukäteen.
Jep, mä lähden vain sellaisiin taisteluihin, jotka voin voittaa. Enkä hirveästi tykkää taistella. Valitettavasti parisuhteet ovat tuoneet liian vähän hyvää mun elämään. Ei vaan kannata. Ei miehet tykkää, kun nainen käyttäytyy niin kuin he itse. Ei järjestetä juhlia, ei siivota kunnolla, kauppalistakin jää tekemättä. Ei ole hellyyttä/läheisyyttä. Seksissä vaan suoraan asiaan ja munan on sit parempi toimia kun minä sanon. Mitä, eikö kuulosta ihanalta?
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Mä olen käsittänyt, että kyllä vastentahtoisesti sinkkuja on enemmän naisissa. Esim. kun Suomen Kuvalehdessä oli juttu lapsettomista naisista, niin siinä isoimpana syynä naisten lapsettomuudelle oli kyselyssä mainittu"sopivan kumppanin puute". Eli nykyajan miehet eivät enää halua perustaaa perheitä. Perhettä haluavien naisten voi olla vaikea löytää perheenperustamishaluista miestä, ainakaan vielä kolmekymppisistä. Osa miehistä haluaa lapsia vasta myöhemmin, naisille taas asia on kiireellisempi.
Hyvä yritys mutta Sopivan kumppanin puute taitaa olla ennemmin syy siihen että aika keskitason nainen kuvittelee ettei esim keskitason hyvää palkkaa tekevä insinööri ole tarpeeksi sopiva. Oon insinööri ja moni hommaa aasialaisen tytön siinä 35+ koska näyttää että suomineidolle ei kelpaa. Kaikki huippu tienistit ja aasialaiset nauravat keskenää
Kukaan (suomalainen) nainen ei häviä siinä, että ei ole sinun kanssasi. Tervemenoa sinne 'Aasiaan'
Vierailija kirjoitti:
Onko tässä nyt ongelma se "naiset, joista olen kiinnostunut"? Miksi olet kiinnostunut kiipijänaisista, jotka haluavat jotain pintaliitoelämää miehen siivellä? Mikset etsi naisia, jotka etsivät elämänkumppania ja perhettä? Sellaiset naiset todennäköisesti kiinnostuisivat sinusta. Itsekin olen sinkkunainen ja olisin halunnut kivan, tavallisen miehen, jonka kanssa jakaa arkea. Ei ollut mitään ulkonäkökriteereitä tms, mutta päihteettömyyttä ja halukkuutta perheen perustamiseen odotin, ja suunnilleen samasta ikäluokasta kuin itsekin. Eipä ole näkynyt sellaisia miehiä.
Nainen on se ottava osapuoli ja se ei aina ole niin hauskaa. Mies on se joka saa ja nauttii enemmän. Miettikääpä omalle kohdalle jatkuva reikien paljastaminen ja rassatuksi tuleminen