Lue keskustelun säännöt.
Kimyn äiti vastailee kysymyksiin!
12.03.2006 |
Aikoinaan kun kyselin niin täällä teilattiin nimi täysin, mutta eipä ole nimestä haittaa ollut. Aina osattu lausua ja muutenkin poika tykkää nimestä.
Kommentit (2)
Vierailija:
Aikoinaan kun kyselin niin täällä teilattiin nimi täysin, mutta eipä ole nimestä haittaa ollut. Aina osattu lausua ja muutenkin poika tykkää nimestä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ja haukuttu on tämäkin nimi alimpaan helvettiin.