Syitä siihen, mikä saa naisen lähtemään ja jättämään miehensä?
Mies ei ole pettänyt, en minä ainakaan, mutta vaimo pakkasi laukut. :(
Kommentit (24)
Miehen kaikki vapaa-aika meni harrastuksissa, kotona istui puhelin kourassa ja lähetteli flirttailevia viestejä naisille. Tämä oli siis hänestä aivan ok toimintaa.. Minut tarvittiin vain siivoamiseen ja ruokaa laittamaan. Seksi ei myöskään miestä kiinnostanut, minun kanssa ainakaan. Piti minua siis äitinään.
Mikä vaan mikä on kynnyskysymys naiselle ja mies ei ole valmis tätä asiaa muuttamaan.
Seksin puute ainakin. Ja kontrolloiva, manipuloiva, mustasukkainen käytös ja omistushalu sekä epäluotettavuus.
Pönttöpää, sillä VAIMOLLA on toinen mies!
Omat syyni
-minä olin vastuussa 90 prosenttisesti niin taloudesta kuin lapsistakin. Miehelle jo roskapussinkin vienti oli sellainen suoritus että olisi pitänyt palkita mitalilla.
-ei seksiä eikä hellyyttä.
Kyllä elämä on vain parempaa ilman tuota lapamatoa.
Sosiaaliturva, miesten maksama muuten.
Rakkaus loppui. Ei siihen välttämättä mitään sen kummempia syitä tarvita. Jos ei halua enää olla yhdessä, silloin pitää lähteä.
Jos mies ei osoita arvostusta ja halua, jos katselee muita naisia haluten aina jotain "parempaa".
Kotona ei tehnyt mitään, mutta jos kaveri tarvi apua oli heti menossa auttamaan.
Tuurijuoppous, saattoi olla pitkän aikaa juomatta, mutta kun joi oli useita päiviä kadoksissa.
Ei osallistunut lapsen hoitoon jopa niin, että vaikka oli itse kotona minun piti hommata lapselle hoitaja jos minulla oli menoa.
Ei koskaan mitään romantiikkaa eikä huomionosoituksia vaikka itse yritin pitkään kaikenlaista hänelle järjestää.
Ei huolehtinut hygieniastaan, saattoi esim. Pestä hampaat kerran viikossa ja sen oli kyllä näköisetkin.
Kaljamaha.
Kehui kokoajan minun kuulteni toisia naisia ja flirttaili avoimesti heille.
Rahallisesti ei osallistunut mihinkään muuhun kuin maksoi asumisesta puolet. Kerran kuussa saattoi tuoda kaupasta jotain. Yleensä erikoisempia juustoja ja itselleen pakettitolkulla keksejä jotka jemmasi niin ettei kukaan vaan niihin koske.
Liian kauan jaksoin! Ero oli elämäni paras päätös!
Laiskuus ja tyhmyys. Kieltäytyi töihinmenosta, ja kun työkkäri pakotti hommasi potkut. Ruokarajotteet. Käytännössä söi vain tiettyjä ruokia, joita ei saanut maustaa. Ei tiennyt maailmanmenosta mitään. Erittäin hankala keskustella mistään. Jätti kaiken tienaamisen ja kotityöt minulle.
En ole reiällä varustettu orja, joten lähdin.
En tiedä mikä teillä oli syynä, mutta tämän ja paljon muun takia lähdin.
Miten niin miehet maksaa sosiaaliturvan? Mihinkäs ne naisten maksamat verot menee?
Mies ei panostanut suhteeseen. Vuosikaudet nainen yritti ratkoa ongelmia ja puhua niitä miehen kanssa mutta sai kuulla vain vähättelyä ja itseään haukuttavan nalkuttajaksi. Lopulta nainen väsyi yrittämään ja lähti.
Ei ole oma tarinani mutta melko yleinen.
Lähtöä teen.
Nyt on mies ja miehen suku niskassa.
Mies joi työnsä. Onnistui kuitenkin saamaan työtä, mutta sitten luvattomien poissaolojen vuoksi sai sieltäkin potkut. Tiesivät paikallisesta kertoa, että tuli sinne perjantaisin jo puolen päivän aikaan (työaika olisi päättynyt klo 16.00). Mutta esitti kaikille, että tuli YT: ja moni joutui lähtemään. Ja paskat.
Ei tee kotonakaan mitään. Istuu netissä, en tiedä mitä sieltä voi jaksaa katsoa päivät ja yökaudet.
Tukensa käyttää olueeseen. Maksaa oman puhelinlaskunsa, muuten ei osallistu kuluihin. Muuten kuin olemalla menoerä itse.
Yksi lapsi on. Isin poika, kun isin kanssa saa tehdä mitä vaan, ja äiti määräilee (pistää rajat). :(
Mies kontrolloiva ja mustasukkainen.
Vierailija kirjoitti:
Mies ei ole pettänyt, en minä ainakaan, mutta vaimo pakkasi laukut. :(
Ihan tosta waan, ilman mitään syytä? Ehkä olisi sitten kannattanut pettää. Noh, ensi kerralla sitten viisaammin.
En jaksanut katsella jokaviikonloppuista (pe+la) kaljoittelua. Mies on nyt 39 ja niillä silmäpusseilla voisi purjehtia.
Mitä vaimo on sanonut syyksi? = mistä hän on mielestäsi epäreilusti "nalkuttanut"sinulle? Siitä se syy löytyy, muttet uskonut ennenkuin oli liian myöhäistä.
Minulla ainakin vittumainen, vähättelevä, pikkumainen mies ja seksin puute.