Ahdistaa miehen fantasiat ja itsetyydytys
Olemme olleet 18 vuotta naimisissa. Seksielämä ja parisuhde ovat olleet hyvin vaihtelevia, kuitenkin viimeiset vuodet lähinnä tekohengitystä ja pakkopullaa. Jostain syystä emme ole kuitenkaan eronneet. Parisuhteessa seksistä puhuminen on ollut aiemmin vaikeaa ja esimerkiksi itsetyydytyksestä ei mies ole halunnut keskustella lainkaan.
Nyt miehelläni paljastui ihastuminen huomattavasti vanhempaan työkaveriin. Tämä oli ns. mennyt ohi jo paljastuessaan, tosin jonkinlainen kiintymys naiseen oli olemassa. Mitään fyysistä heillä ei ollut tapahtunut, mutta samalla mies "tunnusti" harrastaneensa itsetyydytystä ja paljon. 1-5 kertaa päivässä. Fantasioiden muista. Osa naisista, tutuista, muodostunut ns kestofantasiaksi, osa kaupassa "bongattuja" jne.
Itse en pidä itsetyydytystä enkä fantasiointia kiellettynä asiana suhteessa. Nyt mies on vain hyvin lukossa ja minua hämää hirveästi se, että mies kokee "harrastaneensa seksiä" näiden naisten kanssa, vaikka he eivät ole siis millään tavalla mukana itsetyydytyksessä saati tiedä sitä. Kertomansa mukaan ei ole koskaan lähestynyt seksi mielessä ketään muuta.
Tietenkin minua vaimona loukkaa ja suunnattomasti tuo kyltymättömältä ja massiiviselta kuulostava toisten naisten himoitseminen ja siihen liittyvä itsetyydytys, se kun on selvästi vähentänyt seksiämme.
Onko kuitenkaan olemassa mitään määrää milloin toisista fantasiointi menee yli tai on liikaa? Mies itse on nyt tehnyt kertomansa mukaan täyden stopin itsetyydytykselle. Kokee sen olleen jonkin asteista seksiriippuvuutta.
Itse haluaisin asiasta eroon päästä, jotenkin joku osa järjessä sanoo ettei minulle kuulu mieheni pään sisällä olevat fantasiat, jos hän ei niitä toteuta tai pyri toteuttamaan kyseisten naisten kanssa. Samoin itsetyydytys, jos se ei ole minulta poissa niin miksi asia edes minulle kuuluisi. Mutta samalla koen olevani äärettömän loukkaantunut, petettykin. Miehen oma reaktio ja ajatus siitä, että hän kokee harrastaneensa seksiä näiden naisten kanssa, on outo ja pelottavakin. Olen itsekin fantasioinut ja itsetyydyttänyt enkä osaa sitä nähdä seksin harrastamisena kohdehenkilöiden kanssa. Mutta lukossa ajatuksissani olen.
Miten minun olisi järkevintä asiaa työstää? Kun eihän itsetyydytys ole pettämistä, vaikka sitä tekisi 24/7 ja vaikka fantasioisi kuinka elävästä ja olemassa olevasta tyypistä, ei se seksi hänen kanssaan ole yhtään sen aidompaa kuin omat ajatukset.
Kommentit (24)
Niin, kun olisinkin tiennyt 18 vuotta, tai edes 18 kuukautta sitten. Mutta kun en tiennyt.
ap
Mitä pahaa tuossa on,väärin että miehesi lopetti masturboinnin kokonaan,se on luonnollists
No joo. Mitä pahaa, ei kai mitään. Mutta ahdistaa enkä saa sitä pois mielestäni.
ap
Vierailija kirjoitti:
No joo. Mitä pahaa, ei kai mitään. Mutta ahdistaa enkä saa sitä pois mielestäni.
ap
Terapeutti.
Omasta mielestäni kumppani saa fantasioita ihan rauhassa, ei se minulle kuulu
Ainoa poikkeus on fantasiat lapsista, sellaisen miehen kanssa en pysyisi
Pölkkypää kun kertoi sulle fantasiansa. Mä en ikinä kertois miehelleni, enkä odota, että hänkään kertoo omiaan mulle. Ne on ihan omia juttuja, enkä ymmärrä, miksi niistä pitää toiselle kertoa?
Runkkaaminen on paljon mukavampaa, kuin väkisin paneminen huonon muijan kanssa.
Sulla on oikeus tuntea olosi kurjaksi tuosta.
Mies itse selittää tunnustamistaan sillä ettei halunnut enää valehdella ja kokenut eläneensä valheessa. Ollaan keskusteltu tuosta "todellisuudesta" ja olen sitten pyytänyt näitä "toisia naisia" pöydän ääreen juttelemaan, sillä jos se on pettämistä niin tottahan se asia yhdessä selvitetään. Mutta ei, nämä naiset eivät tiedä mitään tai halua niitä sotkea eli ei se kyllä mitään todellista voi olla!
Koko viime syksy ja talvi ollut yhtä paskaa. Mies tunnustanut tunteensa toiselle joka onneksi oli ollut hiljaa, mutta tässä on ollut niin paljon kaikkea. Ja tietysti tämä nainen on yksi vuosien vakio-fantasia ollut.
ap
Vierailija kirjoitti:
Ollaan keskusteltu tuosta "todellisuudesta" ja olen sitten pyytänyt näitä "toisia naisia" pöydän ääreen juttelemaan, sillä jos se on pettämistä niin tottahan se asia yhdessä selvitetään. Mutta ei, nämä naiset eivät tiedä mitään tai halua niitä sotkea eli ei se kyllä mitään todellista voi olla!
ap
Anteeksi, mutta mitä vittua?
Vierailija kirjoitti:
Sulla on oikeus tuntea olosi kurjaksi tuosta.
Älä nyt viitsi, nainen saa kyllä kaikesta ongelman.
Apua, anna minun kaikki kestää, klassikko ainesta 😂
Tuostahan voi seurata vaika mitä kamalaa. Penikseen joku vika tai ranteeseen. Työtki jääny takuulla tekemättä. Sairasta tuollanen määrä. Joo joo provohan tämä oli.
Joo eiköhän se ole ihan hyvä paikka miehelle hankkia vähän muutakin elämää kuin se runkkaaminen. Joku seksuaaliterapeutti voisi olla paikallaan, mitä pakenee pakonomaisella itsetyydytyksellä. Voimia sinulle.
Kyllä varmaan ei ole mitään fyysistä tapahtunut. Tämä on nyt se sinun miehesi päivänvalon kestävä versio aiheesta. Ja sinä uskot. Kannatti herätä ja ryhtyä satusedäksi kun on noin herkkäuskoinen puoliso.
Vielä ehditte kirjoittaa yhdessä joulupukille. Siihen kannattaa uskoa enemmän kuin miehesi juttuihin.
Mitä odotit kun aloit suhteeseen miehen kanssa? Miehen seksihalut ovat kylttmättömiä, kannattaa joskus selata miesten erotiikkapalstoja niin käsität.
Miehet ovat primitiivisempiä ja hallitsemattomia. Asia ei suhteessa muutu, se korkeintaan piiloutuu.
No onpa ahdistunutta. Fantasiat ja itsetyydytys = normaalia. Oletteko jostain lahkosta?
Vierailija kirjoitti:
Mitä odotit kun aloit suhteeseen miehen kanssa? Miehen seksihalut ovat kylttmättömiä, kannattaa joskus selata miesten erotiikkapalstoja niin käsität.
Miehet ovat primitiivisempiä ja hallitsemattomia. Asia ei suhteessa muutu, se korkeintaan piiloutuu.
Oletko sä "kaikki miehet"?
Vierailija kirjoitti:
No onpa ahdistunutta. Fantasiat ja itsetyydytys = normaalia. Oletteko jostain lahkosta?
Määrä.
Kyllä tuo mun mielestä kuulostaa ongelmalta. Itse kun olen jonkun kanssa sitoutuneesti, niin mulla ei fantasiat kenestäkään muusta mene kovin pitkälle. Kohtaukset fantasioissa sisältää villejäkin juttuja ja vieraita ihmisiä toki, itsekin saatan olla joku muu mielessäni, mutta en tarvitse mitään henkilökohtaista mielikuvitus-seksisuhdetta kenenkään kanssa. Ihmisiä on erilaisia mutta kyllä mä koetan valita sellaisen kumppanin joka on melko samoilla linjoilla asiassa.