Liivijengi jakoi kinkkuja köyhille. Poliisissa herätti paheksuntaa
Luulisi että kaikki olisi kiitollisia että vähävaraisia autetaan, mutta näin ei vissiin ole. Yksiselitteisesti hyvää tekoa ei arvosteta, vaan se nähdään vääränä, ja motiivit kyseenalaistetaan.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000004997131.html
En näe mitään loogista syytä siihen että miksi teko ei olisi ollut hyvä ja kannatettava. Tuhannet kiitokset jaetuista kinkuista.
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ensin aiheuttaa köyhyyttä ja kurjuutta hoitamalla järjestäytynyttä huumekauppaa, on aika tekopyhää tuollainen pikkupuuhastelu. Oikeaa apua olisi lopettaa kaikenlainen huumekauppa ja velkojen periminen.
Vähän kuin pedofiilia pitäisi kiittää siitä, että antaa lapsille karkkia.
Eli sun logiikallasi kaikki köyhät ovat narkkareita? Mitenkään muuten järkevästi aivopierusi ei ole tulkittavissa.
Kerro minulle, miten liivijengin huumekaupan (josta haluaisin myös todisteita. Näytätkö kuinka moni kinkkuja jakaneista myy myös huumeita? Tilastoa kenties?) lopettaa köyhyyden Suomesta? "Cannononballin Pertsa ei enää myy kamaa, joten rikastumme näin äkkiseltään, vaikka itse olen vammaisen lapsemme omaishoitaja ja mies ollut kaksi vuotta työttömänä. Muita lapsia on kolme".
Valoja päälle nyt vittu!
Propagandanne nyt ei vaan mene perille. Suhtautumisemme rikollisjärjestöön ei todellakaan muutu positiiviseksi tällä tempauksella.
Jakaisitte ne kinkut ilman median läsnäoloa jos kerran niin suuria hyväntekijöitä olette...
"PropagandaNNE"? Ei mua tarvitse teititellä, kiitos vaan. Minua ei kiinnosta suhtautumisesi yhtään mihinkään järjestöön, kerroin vain mielipiteeni. Siis luuletko sinä minua liivijengiläiseksi? Siis todella meinaat, että joku Cannonballs hengailee vauvapalstalla??
:D
Ok. Kuolen nauruun.
T. 34v kahden lapsen äiti
Propagandaahan tuo kinkkujen jakaminenkin on, miksei siis vaikutettaisi myös somessa.
En vaan suostu uskomaan että kukan on niin helvetin tyhmä ettei näe mitä tuo jengi ajaa takaa. Oletko siis sinä ihan oikeasti niin idiootti että luulet motiivina olevan pelkkä hyväntekeväisyys?
Kyllä, olen juuri niin idiootti. Kertoisitko mulle, mikä se motiivi sitten on? Palstatila? Ja ihan ohiksena; oletko koskaan oikeasti tutustunut liivijengiläiseen? Mun äitini opetti mulle, ettei pidä tuomita ulkonäön eikä huhujen perusteella. Saman olen opettanut lapsilleni. Teillä ilmeisesti eri meininki... Anna kun arvaan; myös mannet/tummaihoiset/sivarit/jne. ovat suoraan saatanasta, vaikket tunnekaan?
T. Se 34v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä te mammat nyt demonisoitte moottoripyöräjerholaisua aivan täysin poliisin syöttämän propagandan ja "totuuden" mukaan! Ei ne Kuulat kollektiivisesti jokainen ole Paha Huumekauppias. Vähän nyt suhteellisuudentajua käyttöön,jooko.
Niillä on satoja jäseniä. Osa on kovempia kuin osa. Toiset ottaa rennosti kun taas toiset haluaa nostaa profiiliaan ha tulla huomatuksi.
Näiden kanssa toimii semmoinen yksinkertainen ja ihan perusjärjellä ajateltu tapa:olet heitä kohtaan reilu ja rehellinen etkä sekaannu semmoisiin asioihin jotka ei sulle kuulu, niin ei nekään tule sua mitenkään häiritseen. Jos mc-klubin kanssa sulla on kahnauksia ettekä pysty oleen sovussa,niin peiliin saat kattia.En tajua edes miksi tavan av-mammat jostain lähiöidensä hiekkalaatikoiden turvasta niin kauheesti tästä kommentoi ja huolestuu.
Kyseessä ei siis ole pelkkä moottoripyöräkerho vaan rikollisjengi jonka jäseniä yhdistää moottoripyörät.
Ja todellakin uskon virkavastuulla toimivaa poliisia ennemmin kuin rikollisia. Sinä vissiin et?Minuun ei myöskään pelottelu toimi. Minäkin tunnen katsos ihmisiä -oikein tosi kovasta jengistä. Heillä on sellaiset siniset puvut ja se porukka sanoo sen viimeisen sanan.
Jos et tajua miksi vastustamme järjestäytynyttä rikollisuutta niin sitten et tajua.
Ranskassa viranomaisen ohje on ratkaista asia kansalaisen hyväksi jos asia on epäselvä ja vastakkain on valtion ja kansalsisen etu. Suomen virkavastuu tarkoittaa että valtion etu on aina ensisijainen eikä missään päätöksessä huomioidacsen seurauksia kansalaiselle. Enbpidä poliisin sanaa sen arvokkaampana kuin liivimiehenkään saati näe poliisia kuin virkapukuisena laillisena rosvona jonka perimmäinen tarkoitus on olla eliitin väkivalta koneisto. Mamut eivät ole niin sinisilmäisiä kuin suomalaiset ja siksi usein halveksivat poliisia.
Mennään aika kauas nyt alkuperäisestä asiasta jos aletaan Ranskan oikeusjärjestelmää käsittelemään.
Minä pidän virkavastuulla toimivan poliisin sanaa arvokkaampana kuin jonkun liivimiehen.
Eliitin väkivaltakoneistosta höpiseminen on nyt taas kommunistihöpinää. Poliisi on Suomessa lainkuuliaisen ihmisen puolella hänen lompakkonsa paksuudesta riippumatta.
Mamujen kokemukset kotimaidensa poliiseista ovat monesti hyvin ikäviä -se taas ei liity Suomen poliisiin mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä te mammat nyt demonisoitte moottoripyöräjerholaisua aivan täysin poliisin syöttämän propagandan ja "totuuden" mukaan! Ei ne Kuulat kollektiivisesti jokainen ole Paha Huumekauppias. Vähän nyt suhteellisuudentajua käyttöön,jooko.
Niillä on satoja jäseniä. Osa on kovempia kuin osa. Toiset ottaa rennosti kun taas toiset haluaa nostaa profiiliaan ha tulla huomatuksi.
Näiden kanssa toimii semmoinen yksinkertainen ja ihan perusjärjellä ajateltu tapa:olet heitä kohtaan reilu ja rehellinen etkä sekaannu semmoisiin asioihin jotka ei sulle kuulu, niin ei nekään tule sua mitenkään häiritseen. Jos mc-klubin kanssa sulla on kahnauksia ettekä pysty oleen sovussa,niin peiliin saat kattia.En tajua edes miksi tavan av-mammat jostain lähiöidensä hiekkalaatikoiden turvasta niin kauheesti tästä kommentoi ja huolestuu.
Kyseessä ei siis ole pelkkä moottoripyöräkerho vaan rikollisjengi jonka jäseniä yhdistää moottoripyörät.
Ja todellakin uskon virkavastuulla toimivaa poliisia ennemmin kuin rikollisia. Sinä vissiin et?Minuun ei myöskään pelottelu toimi. Minäkin tunnen katsos ihmisiä -oikein tosi kovasta jengistä. Heillä on sellaiset siniset puvut ja se porukka sanoo sen viimeisen sanan.
Jos et tajua miksi vastustamme järjestäytynyttä rikollisuutta niin sitten et tajua.
Kyseinen kerho on yli kaksi vuosikymmentä sitten perustettu mc kerho ja nimenomaan juurikin perustettu harrikkaharrastajien toimesta. Missään ei ole koskaan pidetty semmoista kokousta että "mepä aletaankin rikollisiksi ha unohdetaan bikerinä oleminen kokonaan". Eii eii pojat,näin ei todellakaan ole koskaan tapahtunut.
Minä tiedän ihan suoraan asiasta ilman välikäsiä ja jokaisen omaa agendaa ja välittämää tietoa. Totuusob siis toinen ja lepää ihan toisaalla kuin sinun kiihtyneessä mielessäsi.
En viitti fiksumpana ja vanhempana edes lähtee tuohon sinun lietsomaasi "meidän jengi sanoo viimeisen sanan"- kilpalauluun.
Oikeesti sen viimeisen sanan kyllä sanoo oikeusoppineet jos niikseen tulee. Nämä asiat on paljon monimutkaisempia kuin sinun haaveilemasi huutoäänestys:rosvot-linnaan.Minä taas osaan verrata tietolähteitä. poliisi vs. nimetön puolustelija. Koitas veikata kumpi on uskottavampi?
Lietsonnan aloitti kyllä joku ihan muu verhotulla uhkauksellaan. Pistin vaan paremmaksi antamalal ymmärtää että laillinen yhteiskuntajärjestys ja sen puolustajat todellakin sanovat sen viimeisen sanan.
En ole kiihtynyt. Mistä moista sait päähäsi?
Ja asia ei kyllä monimutkainen ole. Maailmassa on rehellisten ihmisten moottoritpyöräkerhoja ja sitten niitä toisia.
Natsi Saksassakin oli laillinen yhteiskunta järjestys. Joten lopettakaa hokeminen laista sillä sillä ei ole mitään tekemistä oikeuden kanssa.
Hitlerkortti käytetty!!!!
Suomessa lailla on kovastikin tekemistä oikeuden kanssa.... Siihen ei natsien valtaannousu Saksassa 30-luvulla vaikuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ensin aiheuttaa köyhyyttä ja kurjuutta hoitamalla järjestäytynyttä huumekauppaa, on aika tekopyhää tuollainen pikkupuuhastelu. Oikeaa apua olisi lopettaa kaikenlainen huumekauppa ja velkojen periminen.
Eli sun logiikallasi kaikki köyhät ovat narkkareita? Mitenkään muuten järkevästi aivopierusi ei ole tulkittavissa.
Kerro minulle, miten liivijengin huumekaupan (josta haluaisin myös todisteita. Näytätkö kuinka moni kinkkuja jakaneista myy myös huumeita? Tilastoa kenties?) lopettaa köyhyyden Suomesta? "Cannononballin Pertsa ei enää myy kamaa, joten rikastumme näin äkkiseltään, vaikka itse olen vammaisen lapsemme omaishoitaja ja mies ollut kaksi vuotta työttömänä. Muita lapsia on kolme".
Valoja päälle nyt vittu!
Propagandanne nyt ei vaan mene perille. Suhtautumisemme rikollisjärjestöön ei todellakaan muutu positiiviseksi tällä tempauksella.
Jakaisitte ne kinkut ilman median läsnäoloa jos kerran niin suuria hyväntekijöitä olette...
"PropagandaNNE"? Ei mua tarvitse teititellä, kiitos vaan. Minua ei kiinnosta suhtautumisesi yhtään mihinkään järjestöön, kerroin vain mielipiteeni. Siis luuletko sinä minua liivijengiläiseksi? Siis todella meinaat, että joku Cannonballs hengailee vauvapalstalla??
Ok. Kuolen nauruun.
Propagandaahan tuo kinkkujen jakaminenkin on, miksei siis vaikutettaisi myös somessa.
En vaan suostu uskomaan että kukan on niin helvetin tyhmä ettei näe mitä tuo jengi ajaa takaa. Oletko siis sinä ihan oikeasti niin idiootti että luulet motiivina olevan pelkkä hyväntekeväisyys?Kyllä, olen juuri niin idiootti. Kertoisitko mulle, mikä se motiivi sitten on? Palstatila? Ja ihan ohiksena; oletko koskaan oikeasti tutustunut liivijengiläiseen? Mun äitini opetti mulle, ettei pidä tuomita ulkonäön eikä huhujen perusteella. Saman olen opettanut lapsilleni. Teillä ilmeisesti eri meininki... Anna kun arvaan; myös mannet/tummaihoiset/sivarit/jne. ovat suoraan saatanasta, vaikket tunnekaan?
T. Se 34v
Ennemmin tai myöhemmin Suomessa päättään jengitunnusten kriminalisoinnista. Sitä silmällä pitäen kinkkujen jako on ihan loogista ja hyödyllistä toimintaa.
En tunne liivijengiläisiä. Varmasti heistä on valtaosa ihan mukavia tyyppejä kuten ihmiset yleensäkin. Järjestäytyneen rikollisuuden osuutta vaan ei voi painaa villaisella.
Manneista on pelkkiä huonoja kokemuksia, muuten ei ihmisen etnisellä alkuperällä ole reissuillani ollut mitään väliä. Ja ihan sama onko joku käynyt intin tai sivarin.
Jos liivikielto tulee niin millä perusteella semmoinen tulee? Sittenhän pitää kieltää kaikkien sellaisten yhdistysten ha urheilukerhojenkin tunnusten käyttö,joiden jäsenet on joskus jostain rikoksesta tuomittu!
Ja nyt kun tarkemmin muistelen niin aikamoisrn monta poliisiakin on tuomittu erilaisista rikoksista. Ovat niitä tehneet sekä vapaa-ajalla että jopa virantoimituksessa. Mites niitten tunnukset, mitä ne kertoo,häh, ei niin hyvin mene...
Vierailija kirjoitti:
Luulisi että kaikki olisi kiitollisia että vähävaraisia autetaan, mutta näin ei vissiin ole. Yksiselitteisesti hyvää tekoa ei arvosteta, vaan se nähdään vääränä, ja motiivit kyseenalaistetaan.
En näe mitään loogista syytä siihen että miksi teko ei olisi ollut hyvä ja kannatettava. Tuhannet kiitokset jaetuista kinkuista.
Suomessa ei ole niin köyhää ihmistä, että hänellä ei olisi varaa ostaa itse kinkkua. Toisekseen rahat kinkkuihin on hankinttu laittomin keinoin. Kolmanneksi rikollisjärjestö koittaa parantaa mainettaan. Neljänneksi kuka hemmetti syö jonkun moottoripyöräkerhon lahjoittamaa kinkkua. Sinnehän voi olla pumpattu vaikka mitä.
Vierailija kirjoitti:
Jos liivikielto tulee niin millä perusteella semmoinen tulee? Sittenhän pitää kieltää kaikkien sellaisten yhdistysten ha urheilukerhojenkin tunnusten käyttö,joiden jäsenet on joskus jostain rikoksesta tuomittu!
Ja nyt kun tarkemmin muistelen niin aikamoisrn monta poliisiakin on tuomittu erilaisista rikoksista. Ovat niitä tehneet sekä vapaa-ajalla että jopa virantoimituksessa. Mites niitten tunnukset, mitä ne kertoo,häh, ei niin hyvin mene...
Aika tekopyhää jeesustelua. Moottoripyöräkerho on ensisijaisesti rikollisjärjestö, kun nuo kaikki muut mainitsemasi ovat ensisijaisesti jotain aivan muuta, vaikka niiden joukossa varmasti rikollisiakin on.
Hursti tietysti osaa kertoa kenen lahjoittamia ruokia jakaa.
1000 kpl "hieman epäselvää" kinkkua kiinnostaa varmaan monia. Verottajaakin :)
Enpä usko että Prismakaan olisi lahjoittanut tuhatta kinkkua Cannonballille.
Äärioikeisto voisi jakaa kinkkuja itsenäisyyspäivänä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valoja päälle nyt vittu!
Ok. Kuolen nauruun.
En vaan suostu uskomaan että kukan on niin helvetin tyhmä ettei näe mitä tuo jengi ajaa takaa. Oletko siis sinä ihan oikeasti niin idiootti että luulet motiivina olevan pelkkä hyväntekeväisyys?Kyllä, olen juuri niin idiootti. Kertoisitko mulle, mikä se motiivi sitten on? Palstatila? Ja ihan ohiksena; oletko koskaan oikeasti tutustunut liivijengiläiseen? Mun äitini opetti mulle, ettei pidä tuomita ulkonäön eikä huhujen perusteella. Saman olen opettanut lapsilleni. Teillä ilmeisesti eri meininki... Anna kun arvaan; myös mannet/tummaihoiset/sivarit/jne. ovat suoraan saatanasta, vaikket tunnekaan?
T. Se 34v
Ennemmin tai myöhemmin Suomessa päättään jengitunnusten kriminalisoinnista. Sitä silmällä pitäen kinkkujen jako on ihan loogista ja hyödyllistä toimintaa.
En tunne liivijengiläisiä. Varmasti heistä on valtaosa ihan mukavia tyyppejä kuten ihmiset yleensäkin. Järjestäytyneen rikollisuuden osuutta vaan ei voi painaa villaisella.
Manneista on pelkkiä huonoja kokemuksia, muuten ei ihmisen etnisellä alkuperällä ole reissuillani ollut mitään väliä. Ja ihan sama onko joku käynyt intin tai sivarin.
Häh? Eihän tossa ollut mitään järkeä. Vähän kuin sanois, että ennemmin tai myöhemmin Suomessa päätetään (toim.huom.) ettei saa liftata. Sitä silmällä pitäen kaikki suklaan valmistus on ihan loogista ja hyödyllistä toimintaa.
Ihan yhtä suuri yhtäläisyys.
Vierailija kirjoitti:
Hursti tietysti osaa kertoa kenen lahjoittamia ruokia jakaa.
1000 kpl "hieman epäselvää" kinkkua kiinnostaa varmaan monia. Verottajaakin :)
Enpä usko että Prismakaan olisi lahjoittanut tuhatta kinkkua Cannonballille.
Äärioikeisto voisi jakaa kinkkuja itsenäisyyspäivänä :)
Eiköhän juttu mene niin, ettei Cannonballsien tarvitse kuin soittaa pari puhelua, ja jo tyyliin Tanskasta löytyy niitä kinkkuja niin paljon kuin jaksaa jakaa. Hyvän työn tekivät. Pisteet mun silmissäni nousi huimasti.
Hyvä kun jakoivat kinkkuja köyhille.
Nämä palstan suunpieksijät sensijaan eivät anna ropoakaan. Päinvastoin rutsaavat Kelaa ja sossua aivan hiilittömän ahneesti vieden leivän monen muun oikeasti tarvitsevan suusta.
Hävetkää luuserit!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ei ole niin köyhää ihmistä, että hänellä ei olisi varaa ostaa itse kinkkua. Toisekseen rahat kinkkuihin on hankinttu laittomin keinoin. Kolmanneksi rikollisjärjestö koittaa parantaa mainettaan. Neljänneksi kuka hemmetti syö jonkun moottoripyöräkerhon lahjoittamaa kinkkua. Sinnehän voi olla pumpattu vaikka mitä.
Minä olen. Rahaa ei ole edes makaronipussiin, ja tarkoitan sitä kirjaimellisesti.
Toinen boldaamani kohta kertoo vain siitä, kuinka naurettava olet. Tottakai liivijrngi piikittää kinkkuihin(!) vähintäänkin herskaa tms. Haloo.
Natsi Saksassakin oli laillinen yhteiskunta järjestys. Joten lopettakaa hokeminen laista sillä sillä ei ole mitään tekemistä oikeuden kanssa.