Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liivijengi jakoi kinkkuja köyhille. Poliisissa herätti paheksuntaa

Vierailija
07.12.2016 |

Luulisi että kaikki olisi kiitollisia että vähävaraisia autetaan, mutta näin ei vissiin ole. Yksiselitteisesti hyvää tekoa ei arvosteta, vaan se nähdään vääränä, ja motiivit kyseenalaistetaan.

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000004997131.html

En näe mitään loogista syytä siihen että miksi teko ei olisi ollut hyvä ja kannatettava. Tuhannet kiitokset jaetuista kinkuista.

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ensin aiheuttaa köyhyyttä ja kurjuutta hoitamalla järjestäytynyttä huumekauppaa, on aika tekopyhää tuollainen pikkupuuhastelu. Oikeaa apua olisi lopettaa kaikenlainen huumekauppa ja velkojen periminen.

Vähän kuin pedofiilia pitäisi kiittää siitä, että antaa lapsille karkkia.

Eli sun logiikallasi kaikki köyhät ovat narkkareita? Mitenkään muuten järkevästi aivopierusi ei ole tulkittavissa.

Kerro minulle, miten liivijengin huumekaupan (josta haluaisin myös todisteita. Näytätkö kuinka moni kinkkuja jakaneista myy myös huumeita? Tilastoa kenties?) lopettaa köyhyyden Suomesta? "Cannononballin Pertsa ei enää myy kamaa, joten rikastumme näin äkkiseltään, vaikka itse olen vammaisen lapsemme omaishoitaja ja mies ollut kaksi vuotta työttömänä. Muita lapsia on kolme".

Valoja päälle nyt vittu!

Minä tunnen pienituloisia lapsiperheitä, joilla riittää rahat ruokaan, koska elämä on muuten hallinnassa. Rikas ei tarvitse olla, mutta oikea kurjuus johtuu muusta kuin rahan puutteesta Suomessa. Miksi muuten esimerkkisi mies ei ala omaishoitajiksi, ja nainen mene töihin? Esim vammaisille tarvitaan avustajia.

Vierailija
42/73 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko tuon sairaan lapsen hoitajana esiintyneen olevan liivijengiläinen. Miten estäisit median paikalle tulon vastaavissa tapauksissa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ensin aiheuttaa köyhyyttä ja kurjuutta hoitamalla järjestäytynyttä huumekauppaa, on aika tekopyhää tuollainen pikkupuuhastelu. Oikeaa apua olisi lopettaa kaikenlainen huumekauppa ja velkojen periminen.

Eli sun logiikallasi kaikki köyhät ovat narkkareita? Mitenkään muuten järkevästi aivopierusi ei ole tulkittavissa.

Kerro minulle, miten liivijengin huumekaupan (josta haluaisin myös todisteita. Näytätkö kuinka moni kinkkuja jakaneista myy myös huumeita? Tilastoa kenties?) lopettaa köyhyyden Suomesta? "Cannononballin Pertsa ei enää myy kamaa, joten rikastumme näin äkkiseltään, vaikka itse olen vammaisen lapsemme omaishoitaja ja mies ollut kaksi vuotta työttömänä. Muita lapsia on kolme".

Valoja päälle nyt vittu!

Propagandanne nyt ei vaan mene perille. Suhtautumisemme rikollisjärjestöön ei todellakaan muutu positiiviseksi tällä tempauksella.

Jakaisitte ne kinkut ilman median läsnäoloa jos kerran niin suuria hyväntekijöitä olette...

"PropagandaNNE"? Ei mua tarvitse teititellä, kiitos vaan. Minua ei kiinnosta suhtautumisesi yhtään mihinkään järjestöön, kerroin vain mielipiteeni. Siis luuletko sinä minua liivijengiläiseksi? Siis todella meinaat, että joku Cannonballs hengailee vauvapalstalla??

:D

Ok. Kuolen nauruun.

T. 34v kahden lapsen äiti

Vierailija
44/73 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä joku kehtasi verrata Hurstin toimintaa näihin? Pientä rajaa.

Vierailija
45/73 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valoja päälle nyt vittu!

Propagandanne nyt ei vaan mene perille. Suhtautumisemme rikollisjärjestöön ei todellakaan muutu positiiviseksi tällä tempauksella.

Jakaisitte ne kinkut ilman median läsnäoloa jos kerran niin suuria hyväntekijöitä olette...

"PropagandaNNE"? Ei mua tarvitse teititellä, kiitos vaan. Minua ei kiinnosta suhtautumisesi yhtään mihinkään järjestöön, kerroin vain mielipiteeni. Siis luuletko sinä minua liivijengiläiseksi? Siis todella meinaat, että joku Cannonballs hengailee vauvapalstalla??

Ok. Kuolen nauruun.

*reps*

"Sinä olet presidentti, sinä rahastonhoitaja, ja sinä... sinä olet vauvapalstavastaava"

Siitäkö se tulee se prosenttimerkki? Että kuinka suuri osa AV:laisista on liivijengissä?

Vierailija
46/73 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valoja päälle nyt vittu!

Ok. Kuolen nauruun.

Propagandaahan tuo kinkkujen jakaminenkin on, miksei siis vaikutettaisi myös somessa.

En vaan suostu uskomaan että kukan on niin helvetin tyhmä ettei näe mitä tuo jengi ajaa takaa. Oletko siis sinä ihan oikeasti niin idiootti että luulet motiivina olevan pelkkä hyväntekeväisyys?

Vierailija
47/73 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkö he saa tehdä hyvää? Naurettavaa jokaisella on oikeus äänestää ja tehdä hyviä tekoja. Liian harva tekee kumpaakaan. Se on heiltä kielletty, koska niin ei saa olla, että antavat hyvän vaikutelman, vaan ainaisesti on oltava pahoja virallisen totuuden mukaan, jopa jouluna.

Vierailija
48/73 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivätkö he saa tehdä hyvää? Naurettavaa jokaisella on oikeus äänestää ja tehdä hyviä tekoja. Liian harva tekee kumpaakaan. Se on heiltä kielletty, koska niin ei saa olla, että antavat hyvän vaikutelman, vaan ainaisesti on oltava pahoja virallisen totuuden mukaan, jopa jouluna.

Kumma kun niitä hyviä tekoja ei voi tehdä nimettömänä....

Tähän ämpäreitä jonottavaan porukkaan ihan oikeasti uppoaa tuollainen kinkkujen jako -surullista mutta totta.

Ja järjestäytynyt rikollisuus... ei siinä ole mitään hienoa tai romanttista. Se on rikollisjengi.

Vierailija
49/73 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai poliisia kiinnostaa kuka on kinkut maksanut, löytyykö kuitit, mistä kinkut on ostettu jne. Tottakai kyseessä on kilven kiillostus.

Vierailija
50/73 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä te mammat nyt demonisoitte moottoripyöräjerholaisua aivan täysin poliisin syöttämän propagandan ja "totuuden" mukaan! Ei ne Kuulat kollektiivisesti jokainen ole Paha Huumekauppias. Vähän nyt suhteellisuudentajua käyttöön,jooko.

Niillä on satoja jäseniä. Osa on kovempia kuin osa. Toiset ottaa rennosti kun taas toiset haluaa nostaa profiiliaan ha tulla huomatuksi.

Näiden kanssa toimii semmoinen yksinkertainen ja ihan perusjärjellä ajateltu tapa:olet heitä kohtaan reilu ja rehellinen etkä sekaannu semmoisiin asioihin jotka ei sulle kuulu, niin ei nekään tule sua mitenkään häiritseen. Jos mc-klubin kanssa sulla on kahnauksia ettekä pysty oleen sovussa,niin peiliin saat kattia.

En tajua edes miksi tavan av-mammat jostain lähiöidensä hiekkalaatikoiden turvasta niin kauheesti tästä kommentoi ja huolestuu.

Vierailija
51/73 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän ämpäreitä jonottavaan porukkaan ihan oikeasti uppoaa tuollainen kinkkujen jako -surullista mutta totta.

Ja järjestäytynyt rikollisuus... ei siinä ole mitään hienoa tai romanttista. Se on rikollisjengi.

Mistä tiedät etteivät tee hyviä tekoja nimettömänä onko jotain todisteita? Kun kerran sinulle kaikki tuntuu olevan selvää niin kerrotko miten media sai selville tämän tempauksen ja olisiko se jäänyt selvittämättä vaikka eivät olisi itse kertoneet tästä. Luulen että tuollaiseen kinkkujen jakamiseen ilmeisesti julkisella paikalla on hyvä olla joku ilmoitus tai lupa voiko sen tehdä kokonaan nimettömänä? Mitenkä vielä se, vastaa rehellinen mielipiteesi, äläkä kiertele, saako edes jouluna olla ihan nimellään hyvä jos vaikka olisikin rikollinen?

Vierailija
52/73 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä te mammat nyt demonisoitte moottoripyöräjerholaisua aivan täysin poliisin syöttämän propagandan ja "totuuden" mukaan! Ei ne Kuulat kollektiivisesti jokainen ole Paha Huumekauppias. Vähän nyt suhteellisuudentajua käyttöön,jooko.

Niillä on satoja jäseniä. Osa on kovempia kuin osa. Toiset ottaa rennosti kun taas toiset haluaa nostaa profiiliaan ha tulla huomatuksi.

Näiden kanssa toimii semmoinen yksinkertainen ja ihan perusjärjellä ajateltu tapa:olet heitä kohtaan reilu ja rehellinen etkä sekaannu semmoisiin asioihin jotka ei sulle kuulu, niin ei nekään tule sua mitenkään häiritseen. Jos mc-klubin kanssa sulla on kahnauksia ettekä pysty oleen sovussa,niin peiliin saat kattia.

En tajua edes miksi tavan av-mammat jostain lähiöidensä hiekkalaatikoiden turvasta niin kauheesti tästä kommentoi ja huolestuu.

Kyseessä ei siis ole pelkkä moottoripyöräkerho vaan rikollisjengi jonka jäseniä yhdistää moottoripyörät.

Ja todellakin uskon virkavastuulla toimivaa poliisia ennemmin kuin rikollisia. Sinä vissiin et?

Minuun ei myöskään pelottelu toimi. Minäkin tunnen katsos ihmisiä -oikein tosi kovasta jengistä. Heillä on sellaiset siniset puvut ja se porukka sanoo sen viimeisen sanan.

Jos et tajua miksi vastustamme järjestäytynyttä rikollisuutta niin sitten et tajua.

Vierailija
53/73 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hurstikin jakoi ruokakasseja. Miksi poliisi ei kiinnostu?

Hursti ei olekaan rikollinen ja poliisia saattoi kiinnostaa esim. se mistä nuo kinkut olivat (...todellisuudessa) peräisin...

Vierailija
54/73 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekopyhä jeesustelija

Vierailija
55/73 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mitä Sipilä kumppaneineen tekee eli riistää vähävaraisilta on ihan yhtä lailla rikollista vaikka se on laillisuuden kaapuun verhottukin. Kun nyt alan asiaa ajatella, niin en näe siinä mitään eroa. Rikollisia kaikki tyynni. Liivijengi vaan ei odota kunnioitusta eikä nuoleskelua kuten Sipilä  plus kump. 

Eikö noi miljoonien siirtelyt sukulaisten firmoihin ole muka rikollisuutta? 

Vierailija
56/73 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä ei siis ole pelkkä moottoripyöräkerho vaan rikollisjengi jonka jäseniä yhdistää moottoripyörät.

Ja todellakin uskon virkavastuulla toimivaa poliisia ennemmin kuin rikollisia. Sinä vissiin et?

Minuun ei myöskään pelottelu toimi. Minäkin tunnen katsos ihmisiä -oikein tosi kovasta jengistä. Heillä on sellaiset siniset puvut ja se porukka sanoo sen viimeisen sanan.

Jos et tajua miksi vastustamme järjestäytynyttä rikollisuutta niin sitten et tajua.

Kyseinen kerho on yli kaksi vuosikymmentä sitten perustettu mc kerho ja nimenomaan juurikin perustettu harrikkaharrastajien toimesta. Missään ei ole koskaan pidetty semmoista kokousta että "mepä aletaankin rikollisiksi ha unohdetaan bikerinä oleminen kokonaan". Eii eii pojat,näin ei todellakaan ole koskaan tapahtunut.

Minä tiedän ihan suoraan asiasta ilman välikäsiä ja jokaisen omaa agendaa ja välittämää tietoa. Totuusob siis toinen ja lepää ihan toisaalla kuin sinun kiihtyneessä mielessäsi.

En viitti fiksumpana ja vanhempana edes lähtee tuohon sinun lietsomaasi "meidän jengi sanoo viimeisen sanan"- kilpalauluun.

Oikeesti sen viimeisen sanan kyllä sanoo oikeusoppineet jos niikseen tulee. Nämä asiat on paljon monimutkaisempia kuin sinun haaveilemasi huutoäänestys:rosvot-linnaan.

Vierailija
57/73 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät etteivät tee hyviä tekoja nimettömänä onko jotain todisteita? Kun kerran sinulle kaikki tuntuu olevan selvää niin kerrotko miten media sai selville tämän tempauksen ja olisiko se jäänyt selvittämättä vaikka eivät olisi itse kertoneet tästä. Luulen että tuollaiseen kinkkujen jakamiseen ilmeisesti julkisella paikalla on hyvä olla joku ilmoitus tai lupa voiko sen tehdä kokonaan nimettömänä? Mitenkä vielä se, vastaa rehellinen mielipiteesi, äläkä kiertele, saako edes jouluna olla ihan nimellään hyvä jos vaikka olisikin rikollinen?

Ei siihen minun lupaani tarvita jos haluaa omalla nimellään hyvää tehdä mutta tässä on se ongelma että määrätyillä toimijoilla on aina joku agenda mielessään ja siksi he eivät voi toimia omana itsenään. Oli kyse sitten jengiläisestä tai vaikkapa poliitikosta. Aina se taka-ajatuksen mahdollisuus tulee mieleen ja jättää sen hyväntekeväisyyden alleen.

Ja kun monessa maassa on päätetty liivikielloista niin en jaksa uskoa etteikö tähän nyt yritettäisi vaikuttaa.

Vierailija
58/73 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kapitalisti varastaa kansalta ja vielä laillistetun veronkierron avulla enemmän kuin kaikki pikku rosvot yhteensä. Liivimiehet eivät ole varastamassa duunarin lompakosta kiky rahoja annettavaksi kapitalistille että tämän ei tarvitse tinkiä voitoista lama aikanakaan vaan tämän maan hallitus. Poliisi on vain hallituksen työkalu joka kerää suojelurahaa uhrittomista rikoksista kuten jostain olemattomasta 7km ylinopeudesta.

Vierailija
59/73 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyseinen kerho on yli kaksi vuosikymmentä sitten perustettu mc kerho ja nimenomaan juurikin perustettu harrikkaharrastajien toimesta. Missään ei ole koskaan pidetty semmoista kokousta että "mepä aletaankin rikollisiksi ha unohdetaan bikerinä oleminen kokonaan". Eii eii pojat,näin ei todellakaan ole koskaan tapahtunut.

Minä tiedän ihan suoraan asiasta ilman välikäsiä ja jokaisen omaa agendaa ja välittämää tietoa. Totuusob siis toinen ja lepää ihan toisaalla kuin sinun kiihtyneessä mielessäsi.

En viitti fiksumpana ja vanhempana edes lähtee tuohon sinun lietsomaasi "meidän jengi sanoo viimeisen sanan"- kilpalauluun.

Oikeesti sen viimeisen sanan kyllä sanoo oikeusoppineet jos niikseen tulee. Nämä asiat on paljon monimutkaisempia kuin sinun haaveilemasi huutoäänestys:rosvot-linnaan.

Minä taas osaan verrata tietolähteitä. poliisi vs. nimetön puolustelija. Koitas veikata kumpi on uskottavampi?

Lietsonnan aloitti kyllä joku ihan muu verhotulla uhkauksellaan. Pistin vaan paremmaksi antamalal ymmärtää että laillinen yhteiskuntajärjestys ja sen puolustajat todellakin sanovat sen viimeisen sanan.

En ole kiihtynyt. Mistä moista sait päähäsi?

Ja asia ei kyllä monimutkainen ole. Maailmassa on rehellisten ihmisten moottoritpyöräkerhoja ja sitten niitä toisia.

Vierailija
60/73 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ranskassa viranomaisen ohje on ratkaista asia kansalaisen hyväksi jos asia on epäselvä ja vastakkain on valtion ja kansalsisen etu. Suomen virkavastuu tarkoittaa että valtion etu on aina ensisijainen eikä missään päätöksessä huomioidacsen seurauksia kansalaiselle. Enbpidä poliisin sanaa sen arvokkaampana kuin liivimiehenkään saati näe poliisia kuin virkapukuisena laillisena rosvona jonka perimmäinen tarkoitus on olla eliitin väkivalta koneisto. Mamut eivät ole niin sinisilmäisiä kuin suomalaiset ja siksi usein halveksivat poliisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi