Keskeytys vai ei?
En saa päätettyä, epätoivoinen tilanne.
Viikkoja 4+3, naimisissa, mutta avipuoliso ei ole isä. Tarkoitus oli erota " joskus kun hetki on parempi lasten kannalta", mies ei halua erota eikä ole ollenkaan samoilla linjoilla.
Ikää 40, lapsista osa jo aikuisia, nuorin 10 . Töissä, lapset tehtynä, ja ajatustasolla oli abortti, mutta nyt se tuntuukin jostain syystä aivan karmealta ajatukselta.
Sotkun kanssani järjestänyt tukee molemmissa vaihtoehdoissa, haluaa ehdottomasti päätyä yhteen joka tapauksessa.
Mitä hemmettiä tässä pitäis tehdä?
Ja joo , olen paskin ihminen maailmassa, sen tiedänkin jo
Kommentit (5)
Aina kun tätä aborttiasiaa pitää kovasti miettiä ja kysellä mielipiteitä, niin vastaus on selkeästi ei aborttia. Suosittelen vain järjestämään elämäntilannetta sopivaksi vauvaa odotellessa. Jossain vaiheessa saat huomata, että juuri näin sen piti mennäkin. Olet todennäköisesti ollut pitkään jumissa elämäntilanteessa, johon et ole tyytyväinen, ja nyt on tarjolla ratkaisu ja muutos. Lahjahan tämä lapsi on, jos vain huomaat, vaikka tilanne muuten pelottaisi.
Kaikki järjestyy. Anna vauvan kasvaa ihanaksi itsekseen!
Mulla tuli pari vuotta sitten keskenmeno rv 7 ja edelleen mietin sitä vauvaa jonka menetin.
En ole kovin tunteellinen ihminen joten olen täysin yllättynyt tästä surusta jota edelleen koen vaikka raskauskin oli niin alussa.
Nyt meillä on lapsiluku täynnä, mutta jos koskaan sattuisi vahinko en voisi muuta kuin rakastaa sitä pientä jonka yllätyksenä saisin, vaikka se sotkisi koko elämän.
Kaikki tietenkin kokee asiat eritavalla, mutta kannustaisin sinua pitämään vauvan.
Ja tiedän että monikaan ei pidä vielä vauvana noin alussa olevaa alkioo, mutta minä en voi muuta kuin pitää vauvana sitä pientä elämän alkua joka kasvaa huimalla kehityksellä omaksi persoonakseen.
No pidät lapsen (ei häntä tarvitse rangaista kuolemalla vain sen takia että sai alkunsa haasteellisessa tilanteessa) ja kerrot rehellisesti miehellesi miten on käynyt. Ehkä tämä vauhdittaa haluamaasi eroa. Positiivista että lapsen isä haluaa olla kanssasi.