Kun te kateelliset ämmät keskitytte ainoastaan haukkumiseen, teen poikkeuksen ja sanon "Jenni Haukio oli erittäin kaunis ja tyylikäs yksinkertaisessa puvussaan!"
Kommentit (9)
Onko häntä sitten moitittu täällä? En tiedä, kun just tänne tulin. Minusta Jenni on aina kaunis ja tyylikäs ja oli sitä eilenkin. Sitä vanhemmalta ja kurttuisemmalta Sauli näyttää hänen rinnallaan. Kuin pappa ja lapsenlapsi.
Mutta liikaa otti viinaa, punoitti kuin porsas
Tylsä. Sirona nuorehkona naisena hän voisi olla edes hitusen rohkeampi. Enkä tarkoita avokaulaista pukua vaan jotakin vähän näyttävämpää. Ottaisi mallia vaikka vanhoista historiallisista mekoista jos ei itse keksi. Kauniita klassisia mekkoja kyllä löytyy. Tyyliin Audrey Heburn tai Grace Kelly, Rita Hayworth esim.
Vierailija kirjoitti:
Tylsä. Sirona nuorehkona naisena hän voisi olla edes hitusen rohkeampi. Enkä tarkoita avokaulaista pukua vaan jotakin vähän näyttävämpää. Ottaisi mallia vaikka vanhoista historiallisista mekoista jos ei itse keksi. Kauniita klassisia mekkoja kyllä löytyy. Tyyliin Audrey Heburn tai Grace Kelly, Rita Hayworth esim.
Hänen ei varmasti ole tarkoitus tuoda itseään suuresti esiin pukeutumisella. Pitää edustaa, mutta keskittyä mieluummin asiaan, kuin vaatteisiin.
Minun mielestä hän oli tyylikäs eikä yhtään tylsä.
Kaikkein kamalimpia oli se harmaatukkainen, kasvoinen ja mekkoinen boheemi joka kantoi juuri kuolleen ystävänsä käätyjä hymysuissa, lihava tissitötterömekkonainen ja riipputissiliivitön diiva...discopallokaan ei iskenyt tällä kertaa. Teemun suunnittelema punainen puku oli upea muttei sopinut sen Susannan (?) ihonväriin sitten yhtään.
Mun mielestä erittäin tyylikäs nainen.Pidän hänen vähäeleisestä tyylistään.Ei kaikkien tarvitse revitellä glitterkimalluksessa ja kaula-aukoilla.Ja johtuisko se kasvojen punoitus kuitenkin siitä kuumuudesta,kuin viinan juonnista?
Niin oli! Hänen asemassaan presidentin puolisona ei mielestäni ole mitään tarvetta revitellä avonaisella dekolteella ja överilookilla muutenkaan. Tyylikäs ja kaunis oli, kuten aina.