Miksi naiset leikkaa lyhyen tukan kun ikää tulee?
Kommentit (311)
Ranskan presidentti Macronin vaimolla on todella tyylikkäät hiukset.
En millään usko että ne olisivat pitkinä paremmat vaikka ohuet eivät olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Lyhyt nimenomaan vaatii kasvoilta enemmän harvalla lyhyen omistavalla on tämmöiset kasvot
https://www.shopbelladonna.ro/fotky17591/fotos/_vyr_117SMF42135.jpg
Entä jos ei ole tuollaisia kasvoja, eivätkä ohuet hiukset kasva kuin nippanappa olkapäille asti ja sillonkin latvat ovat hapertuneet.
Mitä silloin pitää tehdä? Kerro!
Pidän pitkähköä tukkaa korkealla suttunutturalla, edullisin tyyli piirteilleni. Nyt on vaan ilmestynyt niin paljon katkeillutta hiusta ohimoille ja niskaan, että harkitsen leikkausta ellei ne pian kasva yltämään kiinni. Oon 35, lyhyet hiukset on ollut usein nuorenakin, jotkin mallit pukee ihan hyvin nekin. Nyt tukka karkailee kauhean näköiseksi hapseksi vähän väliä :(. Auki en ole tykännyt pitää kun paksuutta ei ole koskaan ollutkaan paljoa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä juttu se on?
Ikä ja jatkuva värjäys haurastuttaa hiuksia, joten ne ovat monilla naisilla kauniimmat lyhyinä, kuin rumasti roikkuvana rotan häntänä.
Mä olen sit varmaan aika harvinainen ja onnekas (ainakin joidenkin mielestä) kun mulla hiukset kasvaa yhä ihan tolkutonta vauhtia. Puolessa vuodessa hartiapituudesta keskiselkään ja tuntuu että ne on niinku jouhta..
Ikää on 44 ja oon kyllä itekin aivan ihmeissäni tämän tukan kanssa. Ajattelin antaa vielä kasvaa kun tyykkään kanssa kampailla ja laittaa hiuksia.
Tosi ikävää kun monet joutuu leikkamaan jotka ei haluis leikata. Ja sit taas jotkut tykkää ihan huvikseen leikata, ei siinä mitään. Tulevaisuudesta ei tosiaan tiedä, voi olla että mullakin tulee vielä päivä kun on pakko saksia hiusten laadun takia...
Ei toi nyt niin harvinaista oo. Itellä on kyl aika ohkaset hiukset ja tykkään niistä pitkinä mut myös lyhyinä. Pitkissä on just kivaa toi kampausten väkertäminen, lyhyet taas on joskus kivat muuten vaan.
Vierailija kirjoitti:
Polkkaa pidemmät hiukset auki näyttää keski-ikäisenä sellaiselta wannabeteiniltä. Olen viisikymppinen enkä suin surminkaan pitäisi pitkää tukkaa enkä ainakaan auki. Pitkä, vahva tukka viestii tutkimusten mukaan lisääntymiskyvystä eikä tässä iässä sellaista viestiä enää halua antaa. Olen keski-ikäinen ja haluan myös näyttää ikäiseltäni, en teiniltä.
Jos oot viiskymppinen, älä huoli, et varmasti näytä teiniltä, vaikka olisi millaiset hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Polkkaa pidemmät hiukset auki näyttää keski-ikäisenä sellaiselta wannabeteiniltä. Olen viisikymppinen enkä suin surminkaan pitäisi pitkää tukkaa enkä ainakaan auki. Pitkä, vahva tukka viestii tutkimusten mukaan lisääntymiskyvystä eikä tässä iässä sellaista viestiä enää halua antaa. Olen keski-ikäinen ja haluan myös näyttää ikäiseltäni, en teiniltä.
No tuskin sua kukaan teiniksi luulis, edes pitkillä hiuksilla.
Mummoni leikkautti hiuksensa lyhyiksi joskus kahdeksankymppisenä, kun ei oikein kädet enää taipuneet edes kunnolla kampaamaan saati sitten tekemään nutturaa niin kuin ennen nuorempana.
Itselläni ei ole ajankohtaista pitkään aikaan, ikää melkein 70 v.
Ja varsinkin kun se tukka on ohut hapertuva liru, niin ei se kyllä kaunis näky ole vanhenevalla naisella.
Eri asia on oikein paksut hiukset, niitä vaan ei suomalaisilla kovin paljon ole.