Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset leikkaa lyhyen tukan kun ikää tulee?

Vierailija
06.12.2016 |

Mikä juttu se on?

Kommentit (311)

Vierailija
1/311 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska Suomessa on kirjoittamaton laki, että yli 30v ei saa pitää pitkää tukkaa.

Vierailija
2/311 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedä häntä. Mulla on (aina ollut) pitkät hiukset. Koko ajanhan ne kasvaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/311 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse miettinyt samaa! Ja toinen on että miksi monet naiset leikkaa lyhyet hiukset kun tulee äidiksi?

Vierailija
4/311 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkistä huolehtiminen on vaikeampaa kuin lyhyistä joten ei vanhempana enää jaksa niin paljon kuin nuorena.

Vierailija
5/311 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain alkaa hiukset harvenemaan ja haurastumaan vanhetessa ja erityisesti pitkissä hiuksissa nämä ongelmat korostuvat. Lyhyet hiukset näyttävät siis silloin tuuheammilta ja elinvoimaisimmilta . 

Vierailija
6/311 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä kenelläkin. Ei tykkää pitkistä, hiukset on ohuet, haluaa vaihtelua. Vai kuvitteletko että kaikilla on joku sama syy?

Vierailija
7/311 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska itsetunto lyödään lyttyyn ja sanotaan että se oli siinä kun on tietty ikä mittarissa.

Vierailija
8/311 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Puhut ehkä tietyn sukupolven naisista. Nythän nuorten naisten keskuudessa pitkät hiukset ovat muotia, kun vaikkapa minun nuoruudessani lyhyet hiukset olivat paljon tavallisemmat. Minun mummojeni sukupolvella taas lyhyet hiukset eivät olleet niin tavalliset.

2) Hiukset ohenevat vanhetessa, joten lyhyt tukka voi olla siistimpi.

Vierailija
9/311 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt tukka nuorentaa ja kaunistaa.

Vierailija
10/311 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä3423 kirjoitti:

Itse miettinyt samaa! Ja toinen on että miksi monet naiset leikkaa lyhyet hiukset kun tulee äidiksi?

Oletko koskaan kuullut siitä, että synnytyksen jälkeen voi tulla aika rajukin hiustenlähtö?

Vierailija
11/311 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkistä huolehtiminen on vaikeampaa kuin lyhyistä joten ei vanhempana enää jaksa niin paljon kuin nuorena.

Ei kai pitkissä ole muuta hankalampaa kuin pesu ja harjaaminen? Lyhyitä pitää olla aina laittamassa ja esim. pipo tuhoaa koko projetkin sitten täysin. Suomessa on pipokeli vielä niin ison osan vuodesta.

T: Pitkiä kasvattava m36

Vierailija
12/311 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin tukka ohenee vanhemmiten ja lasten syntymän jälkeen niin paljon, että lyhyt tukka näyttää paremmalta kuin pitkä liuru. Itse olen aina ollut lyhyttukkainen, koska tykkään lyhyistä hiuksista ja ne sopii mulle hyvin.

Vierailija
13/311 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini napisi mulle mun pitkistä hiuksista yli 10v vuotta sitten ja sanoi ettei mun ikäisellä   (30+) pitäis olla pitkiä hiuksia. Ihan sama, en leikkaa. Nyt 40+ ja edelleen pitkät hiukset.

Tuon hiusten leikkaamisen lapsen saamisen jälkeen tajuan koska toisilta lähtee enemmän hiuksia silloin.

Vierailija
14/311 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä leikannut, mutta varmaan on pakko jossain vaiheessa. Katselin vanhoja valokuvia ja niissä minulla on jopa paksuhkot hiukset. Nyt neljänkympin korvilla hiuksista näkyy läpi!! Jos teen letin, se on sormenpaksuinen.

Vierailija
15/311 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyt tukka nuorentaa ja kaunistaa.

Kenen mielestä? Pikemminkin vanhentaa ja saa näyttämään miesmäisemmältä.

Vierailija
16/311 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä he ovat kyllästyneet pitkään mummotukkaan.

Vierailija
17/311 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kasvarin pitkän tukan 54-vuotiaana. Syy tähän on se, että nykyajan kampaajat eivät osaa oikein tehdä mummopermanenttia.

Vierailija
18/311 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyessä tukassa kasvonpiirteet pääsevät paremmin esille. Itselläni ei ole erityisen paksut tms. hiukset, minun on turha pitää pitkää luirutukkaa joka kuitenkin on ponnarilla niskassa.

Kukin tavallaan.

Vierailija
19/311 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on aina sopinut lyhyt paremmin, koska mulla on hiustenlaatu ohut ja tukkaa muutenkin vähän. Pitkässä korostuu ja iän myötä korostuu lisää. Kampaajani osaa leikata lyhyet niin, että harvuus peittyy vähäsen. 

Vierailija
20/311 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä he ovat kyllästyneet pitkään mummotukkaan.

Ja siksi leikkaavat lyhyen mammatukan? Logiikka tuossakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän