Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset leikkaa lyhyen tukan kun ikää tulee?

Vierailija
06.12.2016 |

Mikä juttu se on?

Kommentit (311)

Vierailija
241/311 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polkkamittaiset hiukset eivät ole lyhyet.

Vierailija
242/311 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ookkaan.. Ne on polkat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/311 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ookkaan.. Ne on polkat

Vierailija
244/311 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkasin 15-vuotiaana tukan lyhyeksi, sitä ennen pitkä tukka. Enpä ole kaivannut pitkää tukkaa. Vaatis enemmän hoitoa, eikä mua kiinnosta tukan hoito sen paremmin kuin muukaan puunaus.

Vierailija
245/311 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas melkein mikään ei oo kivempaa kuin hiusten laitto ja hoito..... Vois sanoa et mun lempiharrastus on tuo tukkailu... :D

Vierailija
246/311 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

242.. Ne heitukaksi haukkuvat on kateellisia sun tukasta

Vierailija
247/311 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

242

Haukkujia ja kateellisia aina piisaa, mut ei niistä pidä välittää. Sun tukkas on varmasti upea!

Vierailija
248/311 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta taas melkein mikään ei oo kivempaa kuin hiusten laitto ja hoito..... Vois sanoa et mun lempiharrastus on tuo tukkailu... :D

Oletko tutustunut (pitkä)tukkafoorumeihin? Kotimainen juurikasvu.org on hiljainen, mutta meitä tukkahöpsöjä löytyy myös esim. Long Hair Communitystä :)

- 1b/M/ii, hip length, blunt hem

Vierailija
249/311 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti vinkistä! :) t. nr. 248

Vierailija
250/311 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet leikkaa just siks kun hiuslaatu ohenee ja huononee. Monet ei haluis leikata. Tiiän tyyppejä jotka on olleet ihan itku kurkussa kampaajalla :(

Täytyy laittaa sormet ristiin että ite sais pitää lettinsä. Mulla on kanssa tota pituutta ja hiusta on paljon.... 

Kyllä sitä kaikenmoista puhetta kuulee mut mä en välitä tippaakaan.

Vierailija
251/311 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri lähdössä hiusten pätkäisyyn. Ovat vaan ohentuneet iän myötä niin paljon, että on ihan pakko, jos ei halua näyttää variksenpelättimeltä. Harmittaa kyllä, sillä olisin mieluusti pitänyt hiukseni pitkinä.

Vierailija
252/311 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkistä huolehtiminen on vaikeampaa kuin lyhyistä joten ei vanhempana enää jaksa niin paljon kuin nuorena.

Ei kai pitkissä ole muuta hankalampaa kuin pesu ja harjaaminen? Lyhyitä pitää olla aina laittamassa ja esim. pipo tuhoaa koko projetkin sitten täysin. Suomessa on pipokeli vielä niin ison osan vuodesta.

T: Pitkiä kasvattava m36

Ei ehkä normaaleilla ihmisillä, itsellä on luonnonkiharat, jotka pitää suoristaa pesun jälkeen jos haluaa mennä ihmisten ilmoille näyttämättä itse suohirviöltä. Tällä paksuudella suoristamiseen menee 20-30 min, lopputuloksena hiukset jotka näyttävät siltä miltä suorahiuksisen hiukset laittamattomina. Itse pääsen siis huomattavasti helpommalla lyhyillä hiuksilla, niiden laittamiseen ei itsellä mene kuin n. 5 min. Kohta taas leikkaamaan.

Vierailija
253/311 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

:(

Vierailija
254/311 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni hiusten pituudella ei ole muuta väliä kunhan ne on hyväkuntoiset. Ja sopii kantajalleen.

Mulla oli asiakkaana eilen nainen, n. 40v jolla oli pitkä huonokuntoinen tukka, ei meikkiä. Tukan väri oli perus maantienvärinen. Sorry vaan, mutta ei ole kovin huoliteltu olemus. Tekee homssuisen ja epäsiistin näköiseksi. Ei sitä tukkaa tarvii ihan lyhyeksi vetää, mutta puolipitkäkin on nätimpi.

Vierailija
255/311 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia sulle 255.. Jouduin myös saman tekemään vähän aikaa sitten. Ei hiukset nyt maailman tärkein juttu ole, mutta kuitenkin merkittävä osa identiteettiä, ainakin minulla.

Vierailija
256/311 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän tulee surulliseksi näitä edellisiä lukiessa...

Ite olen 50 just täyttänyt ja saanut monivuotisen kasvatusprojektin päätökseen. Hiukset on nyt tuonne ristiselkään asti ja tykkään ihan hulluna. Jos sitten pian joudunkin leikkaamaan haurastumisen takia...

En kyllä tahtoisi millään kun olen nyt samassa pituudessa kuin ihanina vuosina parikymppisenä. Ja jotenkin tunnen itseni nuorekkaaksi....

Vierailija
257/311 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellinen se ihminen, jolla ei ole mitään huolia ja murheita elämässä. Hänellä riittää kiinnostusta jopa muiden ihmisten hiuksiin.

Vierailija
258/311 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin tykkään keskustella (hius)tyylistä noin yleensä, en nyt niinkään halua puuttua kenenkään henk.koht. valintoihin. En tiedä sit eikö saisi..... Ehkä se auttaa unohtamaan jotain ikäviä asioita elämässä.

Vierailija
259/311 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40v, hiukset lanteille, tosin yleensä siistillä nutturalla joten ihmiset ei tiedä tarkalleen.

Minä tykkään, mies tykkää, muiden mielipiteillä ei sitten olekaan merkitystä.

Paljastan nyt yhden jutun mikä monelta on mennyt tässä ketjussa ohi: pitkät hiukset voi laittaa kiinni. 

Silloin ei vauvat tartu hiuksiin, hiukset jää milloin minkäkin väliin, mene takkuun, roiku naaman ympärillä vanhentamassa. Kiinni olevat pitkät hiuksetkin ovat ihan eri asia kuin lyhyt tukka. Helppoja kampausvaihtoehtoja on niin monia, lisäksi voi käyttää hiuskoruja. Eikä mene paljon aikaa; minulla kestää vakkari arkinutturan tekemisessä kokonaiset puolisen minuuttia. Ranskalainen letti syntyy parissa minuutissa jne. Pesu pari kertaa viikossa, latvat saan itse tasattua. Jää sitten rahaa niihin hiuskoruihin...

Jos ei tule sairautta tai hiukset ohene niin että kalju paistaa, en aio leikata lyhyitä hiuksia. Missä tahansa ulkona näkee, millainen minustakin tulisi: tukeva, huomattavan paljon mieheltään näyttävä täti jonka paksua niskaa miestukka oikein korostaa. Jos ihmiset viihtyvät siinä lookissa ja tykkäävät aidosti kyseisestä estetiikasta, niin hieno homma. Minusta "nuorekas" ja "kasvonpiirteitä kauniisti nostava" vaan ovat ehkä viimeisiä sanoja joilla kyseistä lookia kuvailisin. En sinänsä välitä siitä näytänkö nuorelta vai vanhalta, mutta en ymmärrä miksi ikääntyvän naisen pitäisi ehdoin tahdoin hankkia tyyli jossa tuntee itsensä rumaksi. Minullakin hiukset ovat yksi kauneimmista piirteistä, miksi kauneudesta pitäisi hankkiutua eroon?

Vierailija
260/311 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 40v, hiukset lanteille, tosin yleensä siistillä nutturalla joten ihmiset ei tiedä tarkalleen.

Minä tykkään, mies tykkää, muiden mielipiteillä ei sitten olekaan merkitystä.

Paljastan nyt yhden jutun mikä monelta on mennyt tässä ketjussa ohi: pitkät hiukset voi laittaa kiinni. 

Silloin ei vauvat tartu hiuksiin, hiukset jää milloin minkäkin väliin, mene takkuun, roiku naaman ympärillä vanhentamassa. Kiinni olevat pitkät hiuksetkin ovat ihan eri asia kuin lyhyt tukka. Helppoja kampausvaihtoehtoja on niin monia, lisäksi voi käyttää hiuskoruja. Eikä mene paljon aikaa; minulla kestää vakkari arkinutturan tekemisessä kokonaiset puolisen minuuttia. Ranskalainen letti syntyy parissa minuutissa jne. Pesu pari kertaa viikossa, latvat saan itse tasattua. Jää sitten rahaa niihin hiuskoruihin...

Jos ei tule sairautta tai hiukset ohene niin että kalju paistaa, en aio leikata lyhyitä hiuksia. Missä tahansa ulkona näkee, millainen minustakin tulisi: tukeva, huomattavan paljon mieheltään näyttävä täti jonka paksua niskaa miestukka oikein korostaa. Jos ihmiset viihtyvät siinä lookissa ja tykkäävät aidosti kyseisestä estetiikasta, niin hieno homma. Minusta "nuorekas" ja "kasvonpiirteitä kauniisti nostava" vaan ovat ehkä viimeisiä sanoja joilla kyseistä lookia kuvailisin. En sinänsä välitä siitä näytänkö nuorelta vai vanhalta, mutta en ymmärrä miksi ikääntyvän naisen pitäisi ehdoin tahdoin hankkia tyyli jossa tuntee itsensä rumaksi. Minullakin hiukset ovat yksi kauneimmista piirteistä, miksi kauneudesta pitäisi hankkiutua eroon?

Veit sanat suustani! :D Täällä myös kohta 40v samanlaisin ajatuksin. Hiukset pepun päälle. Kaiken "kauheuden" lisäksi en edes värjää hiuksiani, vaan annan harmaantua luonnollisesti. Tällä hetkellä harmaata eniten päälaella ja on mielenkiintoista seurata, miten se lisääntyy. Unelma olisi vielä pidemmät hiukset täysin harmainen/valkoisina :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi