Miksi naiset leikkaa lyhyen tukan kun ikää tulee?
Kommentit (311)
Kiitos :D:D... Oli niin tyhjentävä tuo 284 ettei osannut muuta sanoa.. Niinkuin mun ajatukset olis lukenu
t. 286
Pitkä tukka vetää roikkuvaa naamaa entisestään alaspäin.Lyhyet hiukset nuorentaa.Näin se vain on.t.kampaaja
Sori vauvan vaipanvaihto kutsuu :D
lyhyt kampaus = ilmainen kasvojenkohotus
Pitkä roikkuletti kun korostaa vaan alaspäin valuvia kasvonpiirteitä, eikä kaikki halua pilata kasvojaan fillereillä ja muilla myrkkypiikeillä.
Haluan näyttää naiselliselta vaikka tukka on niin ohut että paikoin päälaki paistaa. Enpä usko että pitkä tukka sitä tekee, kun ponnarikin on kynän paksuinen. Yritän jotain pehmeää mallia näihin kehittää. En tietenkään halua näyttää mieheltä! Ei tämä ole mikään statement tämä lyhyt malli. Nuorena minullakin oli pitkä aika paksu tukka. Kaikki vaan ei voi valita. N49.
Ennen oli tosi harvinaista että viisi tai kuusikymppisellä naisella olisi ollut pitkä tukka. Nykyään ehkä vähän yleisempää. Hiuslaadun huonontuminen ikääntyessä on totta monilla mutta ei toki kaikilla. Varmasti tuo vaikuttaa tukan leikkaamiseen iän karttuessa. Muita syitä pitäisi kysyä kultakin naiselta itseltään.
Mä en haluisi millään leikata mut pelkään että jossain vaiheessa on pakko jos hiukset alkaa oheta ja irrota....
Vierailija kirjoitti:
Pitkä tukka vetää roikkuvaa naamaa entisestään alaspäin.Lyhyet hiukset nuorentaa.Näin se vain on.t.kampaaja
Kampaajan luulisi tietävän, että monet hyvin pitkätukkaiset kampaavat hiuksensa ylös (nutturalle) ihan käytännön syistä. Ammattilaiselta muutenkin hyvin erikoinen olettamus, että pitkä tukka roikkuu aina auki??
Minulla olisi varmaan pitkä tukka vaikka olisin mies.
Vierailija kirjoitti:
Lyhyt nimenomaan vaatii kasvoilta enemmän harvalla lyhyen omistavalla on tämmöiset kasvot
https://www.shopbelladonna.ro/fotky17591/fotos/_vyr_117SMF42135.jpg
Tästä syystä kasvatin hiukset nelikymppisenä pitkiksi.
Lyhyet hiukset todella vaativat kasvoilta paljon.
http://www.short-haircut.com/wp-content/uploads/2013/02/Super-short-pix…
Hyvin harvalla on vanhempana enää kasvot niin kuosissa että näyttäisi hyvältä lyhyessä kampauksessa. Tietysti jos itse tykkää niin sitten ei lyhyessä kampauksessa ole ongelmaa missään iässä ü
suomipoika kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska Suomessa on kirjoittamaton laki, että yli 30v ei saa pitää pitkää tukkaa.
Horror, horror...
Tässä ketjussahan on tullut selväksi että se opetetaan kampaajille jo koulussa. Siis se että pitkä tukka vanhentaa. Siksi ne leikkaa niin hanakasti hiukset lyhyiksi.
Itse olen sitä mieltä että hoitamaton ja laittamaton tukka vanhentaa ihan pituudesta riippumatta.
Ei se lyhyt tukka mikään taikakeino nuoruuteen ole jos sitä ei viitsi hoitaa eikä laittaa mitenkään. Eikä pitkä tukka vanhenna jos sen viitsii pitää kunnossa ja laittaa hyvin.
Onko tämä ihan vain suomalainen ilmiö, että pitää tietyssä iässä leikata hiukset? Eihän tuommoiselle sääntöjä ole. Vaikuttaakohan omaan ilmapiiriimme jotkin vanhanaikaiset, puritaaniset säännöt, en tiedä. Oma pää on oma asia.
Tärkeämpää kai, että on kiva ihminen- eikä kulje tuolla kiukkuamassa toisten pitkistä hiuksista, niin kauan kun ne eivät ole omassa keitossa.
Vuosikymmeniä lyhyttukkaisena mutta nyt oon vuoden verran kasvatellut. Ikää puoli vuosisataa ja ainakin vielä on hiukset suhteellisen hyväkuntoiset. Saa nähdä mikä on tilanne sit jatkossa..
Sama täällä pari vuotta on jo fleda kasvanut. Mä oon 43v. Eihän sitä koskaan voi tietää mitä tapahtuu mut yrittää vaan jaksaa hoitaa hiuksia hyvin ja leikkaa sit kun/jos siltä alkaa tuntua
Hieno teksti 284 !