Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtaudutte aikuisiin, jotka eroavat jatkuvasti?

Apnikkola
06.12.2016 |

Sellaisiin ikuisiin onnen etsijöihin, joiden suhteet ovat tähtisadetikkuja. Kun katselen tällaisten parien facebook-kuvia, tunnen vain ajatukset. Jahas, tämäkin loppuu kohta, mikä nöitä ihmisiä yhdistää, muu kuin se kipinän sammuminen muutamassa vuodessa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän heidät oman lyhytkestoisen "onnensa" nojaan.

Vierailija
2/7 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistiset piirteet yhdistää. Ei siis narsismi, vaan sellainen huimiosta nauttiva. Jos näin nopeasti ajattelee. Ehkä nyös oman edun tavoittelu, sitten kuitenkin nämä hahmot ovat olleet ystäviäni 20 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkisesti he ovat monesti tietyltä osaltaan lapsen tasolla, joten suhtaudun heihin hieman samoin. 

Vierailija
4/7 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät välttämättä edes halua "ikuista" kumppania tai usko ikuiseen rakkauteen. Enemmän mua vähän etoo ne, jotka jaksavat toisiaan sen 20.vuotta katsella

Vierailija
5/7 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä silti menisi itseäni mitenkään parempana ihmisenä pitämään, että olen onnistunut 20 vuotta aviossa olemaan. Toivoisin, että hekin voisivat olla onnellisia.

Vierailija
6/7 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki eivät välttämättä edes halua "ikuista" kumppania tai usko ikuiseen rakkauteen. Enemmän mua vähän etoo ne, jotka jaksavat toisiaan sen 20.vuotta katsella

Monesko kierros on meneillään ja kuinka monelle eri siipalle lapsia?

Vierailija
7/7 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miltä se tuntuu, kuka osaisi sanoa, kun äidin miesystävä vaihtuu kolme kertaa eneimmäisen vuosikymmenen aikana?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme