Miten suhtaudutte aikuisiin, jotka eroavat jatkuvasti?
Sellaisiin ikuisiin onnen etsijöihin, joiden suhteet ovat tähtisadetikkuja. Kun katselen tällaisten parien facebook-kuvia, tunnen vain ajatukset. Jahas, tämäkin loppuu kohta, mikä nöitä ihmisiä yhdistää, muu kuin se kipinän sammuminen muutamassa vuodessa?
Kommentit (7)
Narsistiset piirteet yhdistää. Ei siis narsismi, vaan sellainen huimiosta nauttiva. Jos näin nopeasti ajattelee. Ehkä nyös oman edun tavoittelu, sitten kuitenkin nämä hahmot ovat olleet ystäviäni 20 vuotta.
Henkisesti he ovat monesti tietyltä osaltaan lapsen tasolla, joten suhtaudun heihin hieman samoin.
Kaikki eivät välttämättä edes halua "ikuista" kumppania tai usko ikuiseen rakkauteen. Enemmän mua vähän etoo ne, jotka jaksavat toisiaan sen 20.vuotta katsella
En minä silti menisi itseäni mitenkään parempana ihmisenä pitämään, että olen onnistunut 20 vuotta aviossa olemaan. Toivoisin, että hekin voisivat olla onnellisia.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki eivät välttämättä edes halua "ikuista" kumppania tai usko ikuiseen rakkauteen. Enemmän mua vähän etoo ne, jotka jaksavat toisiaan sen 20.vuotta katsella
Monesko kierros on meneillään ja kuinka monelle eri siipalle lapsia?
Ja miltä se tuntuu, kuka osaisi sanoa, kun äidin miesystävä vaihtuu kolme kertaa eneimmäisen vuosikymmenen aikana?
Jätän heidät oman lyhytkestoisen "onnensa" nojaan.