Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 34-vuotias nainen enkä olisi uskonut "Tinder-suosiotani"

Vierailija
06.12.2016 |

Eilen latasin ohjelman ja nyt jo tullut kymmeneltä eri mieheltä viesti. Painan sydäntä vain niille, jotka täyttävät kriteerini: mukava ulkonäkö, hyvä koulutus/työ, hyvät kuvat ja kiinnostava ensivaikutelma. Olen yh-äiti, mutta se ei näytä ketään haittaavan 😊

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö tiennyt olevasi nainen?

Vierailija
2/25 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tiedät ettei tinder-akka kelpaa kuin tinder-vässyköille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, eihän se sun mätsejä tietenkään haittaa. Sitähän sä et voi tietää, kuinka moni pyyhkäisee vasemmalle siksi, että olet yh-äiti. Ja ihan hyvä niin!

Vierailija
4/25 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko naiset jotenkin hitaita tai jotain?

En kyllä silti usko, että nämä on naisten aloituksia nämä hämmästelyt.

Ukot olleet perässä 10 ikävuodesta lähtien ja sitten joku hämmästelee, että huh huh miehet haluaa minulta pillua.

Vierailija
5/25 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miltä paikkakunnalta haet miehiä. Et varmaankaan Hki/Espoo.

Vierailija
6/25 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalia vastauksia tässäkin ketjussa taas. Ei, en ole ap mutta en vaan käsitä kuinka katkera ja henkisesti pahoinvoiva voi olla että kirjoittaa tuollaisia kommentteja mitä yllä on...

Vierailija
7/25 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teistä naisista käytetään nimitystä tinderiina.

Vierailija
8/25 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan vakavan oloisia viestejä tullut. Ja väitän näkeväni jo kuvista kuka on sen yhden asian perässä ja kuka vakavammassa mielessä liikenteessä. Ja hyväksyn ainoastaan ne "vakavammat" profiilit. Esimerkiksi mies profiilikuvassa ilman paitaa on minulle ehdoton ei.

Kyllä uskon vakaasti, että tinderistä voi löytyä fiksua ja vakavaa seuraa. Olen sen lähipiirissä nähnyt.

Teillä sen sijaan on aika katkeran oloisia kannanottoja. Miksi teistä on tullut tuollaisia?

Ap

Vierailija
9/25 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tältä yh:lta kukaan ei saa mitään panoja, se on ihan varma.

Vierailija
10/25 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko naiset jotenkin hitaita tai jotain?

En kyllä silti usko, että nämä on naisten aloituksia nämä hämmästelyt.

Ukot olleet perässä 10 ikävuodesta lähtien ja sitten joku hämmästelee, että huh huh miehet haluaa minulta pillua.

Ei ukot minun perässäni ole olleet. Eivät kaikki ole niin suosittuja. Jos menisin tinderiin, ja olisin siellä suosittu niin kuin ap, olisin todella kummastunut ja pitäisin miehiä ilkeinä kiusaajina jotka vain pelleilevät.

Ja toisekseen, onhan tällä palstalla moni nainen kertonut ettei onnistu saamaan tinderistä seuraa.

Vierailija
11/25 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ihan vakavan oloisia viestejä tullut. Ja väitän näkeväni jo kuvista kuka on sen yhden asian perässä ja kuka vakavammassa mielessä liikenteessä. Ja hyväksyn ainoastaan ne "vakavammat" profiilit. Esimerkiksi mies profiilikuvassa ilman paitaa on minulle ehdoton ei.

Kyllä uskon vakaasti, että tinderistä voi löytyä fiksua ja vakavaa seuraa. Olen sen lähipiirissä nähnyt.

Teillä sen sijaan on aika katkeran oloisia kannanottoja. Miksi teistä on tullut tuollaisia?

Ap

No et voi tietää kuvien perusteella, kuka haluaa vakavampaa ja kuka ei. Toki paidattomat miehet haluavat varmasti jotain seksiseuraa, mutta niin voivat haluta nekin, joilla on asiallisia kuvia ja "vakavampi" profiili. Tietysti Tinderistä voi myös löytää vaikka seurustelusuhteen, mutta enpä silti olisi noin hyväuskoinen.

Vierailija
12/25 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap.... Miehet on aika helppoja ja varmaan jokaisen kohdalla pyyhkäistään oikealle :D Jos nyt ei ihan järkyttävä valas ole.

Vierailija
13/25 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No et voi tietää kuvien perusteella, kuka haluaa vakavampaa ja kuka ei. Toki paidattomat miehet haluavat varmasti jotain seksiseuraa, mutta niin voivat haluta nekin, joilla on asiallisia kuvia ja "vakavampi" profiili. Tietysti Tinderistä voi myös löytää vaikka seurustelusuhteen, mutta enpä silti olisi noin hyväuskoinen.

No koskaan ei voi varmaksi tietää mitään tässä elämässä. Mutta elämässä pitää ottaa myös riskejä.Lisäksi aika nopeasti viestittelystä selviää millä mielellä kyseinen mies on liikenteessä.

Ap

Vierailija
14/25 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia. Tavisnaisillekin kelpaa vain oman tasonsa yläpuolella olevat miehet, aivan kuten palstan haukutuimmat ja halveksituimmat miehet ovat monesti jo todenneet.

Vierailija
15/25 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aila lyttääviä kommentteja. Teidän harmiksi en aio niistä mieltäni pahoittaa. Iloista itsenäisyyspäivää kaikille!

Ap

Vierailija
16/25 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aila lyttääviä kommentteja. Teidän harmiksi en aio niistä mieltäni pahoittaa. Iloista itsenäisyyspäivää kaikille!

Ap

Ei yh-äitiys todellakaan kaikille miehille mikään este ole. Ei edes lapsettomille, vaikka täällä niin sitkeästi jotkut haluavat naisten ajattelevan. Toki se on este joillekin miehille, mutta nämä tuskin sinulle kauheasti kirjoittelisivat. Onnea tinderiin :)

Vierailija
17/25 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellisen katkeria kommentteja :D Miksei yh voisi miestä löytää tinderistä? Löysin itsekkin, vieläpä komean, mukavan ja akateemisen. Nyt yhteinen lapsi tulossa.

Vierailija
18/25 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkeria kommentteja! Itse olen löytänyt oman poikaystäväni Tinderistä pari vuotta sitten. Kuten sanoit niin pitää vaan osata siivilöidä sieltä ne sulle oikeat yksilöt. Onnea matkaan! 😘

Vierailija
19/25 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ap.... Miehet on aika helppoja ja varmaan jokaisen kohdalla pyyhkäistään oikealle :D Jos nyt ei ihan järkyttävä valas ole.

Monilla miehillä on tosiaan taktiikkana matchata kaikki ja aloittaa sitten juttelu niiden kanssa, jotka vaikuttavat mielenkiintoisimmilta. Tämä siksi, että vaikka mies matchaisi tuhatkin naista, niin hänellä on tuuria, jos saa siitä määrästä jonkun 20 matchia. Jos siis on sellainen tavallinen mies, mitä 80% miehistä on.

Vierailija
20/25 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oon iloinen puolestasi. Aika tasan tarkkaan vuosi sitten latasin tuon sovelluksen. Kävin muutamilla treffeillä eikä yhtäkään kamalaa ollut. Kuukauden tinderöinnin jälkeen kolahti ja loppiaisena vietetään ensimmäistä vuosipäivää. Molemmilla avioero takana ja lapsia.

Jätä tympeät kommentit omaan arvoonsa. Kaikkea hyvää sinulle! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi