Piiskattiinko sinua lapsena? Syntymävuotesi?
Olen syntynyt 1982. Minä sain isän vyöstä. Tukistettiin myös. Kärpäslätkän rautavarsi rapsahteli reisille. =(
Kommentit (33)
Ei, mutta luunappeja sekä tukkapöllyä sain.
1982
Tuliko teistä sitten hulluja sen takia ?
Joku varasti silitysraudan siivoiskaapista vuonna 2000 jotain. Ja söhkövatkaimen. Oliko niitä kiva käyttää ?
1995. Isi piiskasi seksikaupasta ostetulla piiskalla.
-80 luvulla joku kävi naimassa yhtä naista ja häipyi . Nainen tuli raskaaksi ja synnytti pojan . Mies kertoi asuvansa Espoossa ehkä asuu . Pojan nimi on Jesse .
RAISKAAMINEN ON VÄKIVALTAA ÄLYPÄÄT !
1973.
Piiskaa risulla paljaalle takapuolelle alle kouluikäisenä useamman kerran vuodessa, tukkapöllyä samoin ja viimeisen kerran kun olin 15-vuotias. Avokämmenellä kasvoihin lyöntejä, ja sen jälkeen uhkailua että nyt vedetään nyrkillä.
Vanhempani ovat matalasti koulutettuja ja sellaisia, jotka esittivät ulospäin malliperhettä. Raha ja omaisuus oli kaikki kaikessa heille. Ihmettelin usein myöhemmin miksi ihmeessä tekivät lapsia.
Nykyään välimme ovat OK. Säälin heitä, kukaan sukulaisista ei juurikaan halua olla tekemisissä äitini kanssa koska hän on vaikea ihminen eikä oikein pidä kenestäkään paitsi lapsenlapsistaan. Niin kauan kun muistan hän on haukkunut ja arvostellut kaikkea ja kaikkia. Sekä päin naamaa että selän takana.
Ei piiskattu. Jos olisi piiskattu niin olisin tappanut molemmat vanhempani 16-vuotiaana. Enää ei tarvitse kun lepäävät haudassa.
Äiti antoi piiskaa, isä ei koskaan. 1994
Kyllä lyötiin ja revittiin tukasta. Sen seurauksena olen arka , syrjään vetäytyvä, en luota ihmisiin. Vaikka ovat kuolleet niin vihaan silti. En pysty unohtumaan. Se on rikollista hakata puolustuskyvytöntä taitamaton ja vieläpä omaa lasta. 😪😪😪
1991. Kädellä. Ei ole jäänyt mitään traumoja.
Piiskattiin, annettiin tukkapöllyä, luunappeja ja sain kerran remmiäkin. Synnyin 1977.
Ruumiillinen ojentaminen ei jättänyt itselleni traumoja.
Vierailija kirjoitti:
Ei piiskattu. Jos olisi piiskattu niin olisin tappanut molemmat vanhempani 16-vuotiaana. Enää ei tarvitse kun lepäävät haudassa.
Jaiks. Onko lääkitys kunnossa?
Vierailija kirjoitti:
Ihan seinähulluja tuli.🤪🤪🤪
1977. Piiskaa vyöllä, tukkapöllyä, luunappeja, eristettiin omaan huoneeseen, joskus jätettiin ruoatta. Isä teki näin, äiti ei koskaan.
-75 syntyneenä sain pajunvitsaa paljaalle takapuolelle. Sain silloin kun oli aihetta. Olin tosi vittumainen kakara.
Vierailija kirjoitti:
Hullusta en tiedä mutta väkivaltarikollinen ja päihdeongelmainen.
1983, rautaputki.