Olen 34-vuotias nainen enkä olisi uskonut "Tinder-suosiotani"
Eilen latasin ohjelman ja nyt jo tullut kymmeneltä eri mieheltä viesti. Painan sydäntä vain niille, jotka täyttävät kriteerini: mukava ulkonäkö, hyvä koulutus/työ, hyvät kuvat ja kiinnostava ensivaikutelma. Olen yh-äiti, mutta se ei näytä ketään haittaavan 😊
Kommentit (25)
Tuota noin... En nyt niin innoissani olisi tuosta "suosiosta". Voit toki kokeilla feikkiprofiilillakin, mutta veikkaan, että samat naamat siellä tulee vaikka olisit minkälainen. Mutta kiva se on tietenkin katsella minkälaista tarjontaa löytyy, haaveilla ja toivoa parasta. Et kai ole ihan onneton jos kerran olet lapsiakin ehtinyt jo tekemään, joku on siis sinut huolinut ja se varmaan miehiäkin miellyttää.
Vierailija kirjoitti:
Eilen latasin ohjelman ja nyt jo tullut kymmeneltä eri mieheltä viesti. Painan sydäntä vain niille, jotka täyttävät kriteerini: mukava ulkonäkö, hyvä koulutus/työ, hyvät kuvat ja kiinnostava ensivaikutelma. Olen yh-äiti, mutta se ei näytä ketään haittaavan 😊
Minä sain toiselta deittipalstalta jo yhden vastauksen vaikken edes laittanut kuvaa enkä profiilia,kunhan kirjauduin tutkailemaan ilmoituksia.Olen keski-ikäinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ihan vakavan oloisia viestejä tullut. Ja väitän näkeväni jo kuvista kuka on sen yhden asian perässä ja kuka vakavammassa mielessä liikenteessä. Ja hyväksyn ainoastaan ne "vakavammat" profiilit. Esimerkiksi mies profiilikuvassa ilman paitaa on minulle ehdoton ei.
Kyllä uskon vakaasti, että tinderistä voi löytyä fiksua ja vakavaa seuraa. Olen sen lähipiirissä nähnyt.
Teillä sen sijaan on aika katkeran oloisia kannanottoja. Miksi teistä on tullut tuollaisia?
Ap
No et voi tietää kuvien perusteella, kuka haluaa vakavampaa ja kuka ei. Toki paidattomat miehet haluavat varmasti jotain seksiseuraa, mutta niin voivat haluta nekin, joilla on asiallisia kuvia ja "vakavampi" profiili. Tietysti Tinderistä voi myös löytää vaikka seurustelusuhteen, mutta enpä silti olisi noin hyväuskoinen.
No koskaan ei voi varmaksi tietää mitään tässä elämässä. Mutta elämässä pitää ottaa myös riskejä.Lisäksi aika nopeasti viestittelystä selviää millä mielellä kyseinen mies on liikenteessä.
Ap
Olet kyllä oikeassa. Riskejä pitää ottaa, jos haluaa saada jotain!
Vierailija kirjoitti:
Ap, oon iloinen puolestasi. Aika tasan tarkkaan vuosi sitten latasin tuon sovelluksen. Kävin muutamilla treffeillä eikä yhtäkään kamalaa ollut. Kuukauden tinderöinnin jälkeen kolahti ja loppiaisena vietetään ensimmäistä vuosipäivää. Molemmilla avioero takana ja lapsia.
Jätä tympeät kommentit omaan arvoonsa. Kaikkea hyvää sinulle! :)
Montaako tindermiestä panit ja kerroitko määrää tuolle uudelle miehelle?
Tinderistä haetaan lähinnä seksiseuraa ja yhärit sopivat oikein hyvin siihen käyttötarkoitukseen, ei kai sitä ole kukaan kiistänyt?