Miksi 10 vuotta nuorempi mies on kiinnostunut minusta?
Olen 35-vuotias eronnut nainen. Minulla on kolme lasta. Olen tapaillut muutaman viikon minua kymmenen vuotta nuorempaa miestä. Treffailimme ja seksiäkin harrastettu kerran. Silti mies vaikuttaa todella innokkaalta. Sanonut, ettei lapset ole este. Mitä hän näkee minussa? Saisi varmasti lapsettoman nuoremman naisen...
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Nuoret naiset on niin nirsoja että monet nuoret miehet on pakotettuja tyytymään vanhempiin.
Sillä ei ole juuri väliä että mies haluaisi 18-25v naisen jos sellaista ei voi saada, pakko ottaa se minkä saa.
Nuoret naiset on lapsellisia, ehkä haluaa aikuistuneen naisen.
Mun veli otti ja rakastui lähes nelikymppiseen neljän lapsen yh-äitiin, ei ole kyllä noin pitkä ikäero, vain puolet tuosta. Veljenikin on eronnut, mutta lapseton ex-vaimon halusta. Olihan siinä kaikki vähän ihmeissään, kun on kyseessä komea ja hyväpalkkainen mies, olisi helposti saanut nuoremman lapsettoman naisen. Rakkaus ei vaan katso aina ikää tai muutakaan. Parin vuoden seurustelun ja avoliiton jälkeen menivät naimisiin ja saivat vielä yhteisen lapsenkin. Nyt ovat olleet yhdessä jo n. 15 v ja vaikuttavat erittäin onnellisilta. Hyvin on veljeni tullut toimeen myös vaimonsa lasten kanssa, kolme vanhinta jo opiskelemassa, mielellään näyttävät kotonaankin käyvän.
Tuo ikäerohan nyt ei ole paha, aika tavallista nykyään, kun ei ole enää tabu tuo ikäero noinkaan päin. On paljon nuoria miehiä, jotka suorastaan haaveilevat 10 v vanhemmista naisista ja vielä paljon vanhemmistakin. Itsellänikin on kokemusta useammasta nuoresta miehestä, jotka olisivat olleet kiinnostuneita, itse en vain ole, koska olen onnellisesti naimisissa. Jos olisin vapaa, niin näin päin ikä ei olisi este, mutta enää tämän ikäisenä en kelpuuttaisi itseäni 10 v vanhempaa miestä, lähinnä terveydellisistä syistä. Niin paljon on lähipiirissä sydänsairaita miehiä jo viisikymppisissä.
Sinuna nauttisin miehestä ja teidän suhteestanne, kestää jos kestää, ei sille aina mitään voi, vaikka olisi samanikäinenkin.
Ainakin seksuaalisesti nuori mies ja vanhempi nainen sopivat loistavasti yhteen. Molemmat halukkaita ja innokkaita petipuuhiin. Samoin sopii yhteen nuori nainen ja vanhempi mies, koska nuoren naisen seksuaalisuus ei ole vielä lähelläkään huippua ja vanhemmalla miehellä se on hiipumassa kovaa vauhtia.
Vierailija kirjoitti:
Mun veli otti ja rakastui lähes nelikymppiseen neljän lapsen yh-äitiin, ei ole kyllä noin pitkä ikäero, vain puolet tuosta.
Mieti 34-vuotias nainen ja 39-vuotias mies, eihän tuossa koettaisi yhtään ikäeroa. Mutta 34-vuotias mies ja 39-vuotias nainen, niin koko lähipiiri järkyttyy. Ja kyse sentään täysin aikuisista ihmisistä. Ei tuossa iässä voi viisi vuotta enää näkyä missään. Korkeintaan elämänkokemuksessa, jos toinen on yhä bilettävä "teini" ja toinen ollut vuosikymmeniä naimisissa ja lapsiakin on.
Sanot, että mies saisi nuoremmankin, mutta saisiko todella? Olet siinä iässä, että sinusta kaikki "nuoret" saattavat vaikuttaa söpöiltä. Vähän niin kuin äidin mielestä omat lapset ovat aina hyviä ja hyvännäköisiä ja sitten ihmetellään, kun ei se sohvalla makoileva piereskelevä äidin pikku-Pertti olekaan löytänyt kumppania. Vanhemmalle ihmiselle joku 25-vuotias nuori ihminen voi vaikuttaa todella vetovoimaiselta (nuoruus nääs), mutta saman ikäiselle ei välttämättä riitä se, että toinen on about hoikka ja nuoren näköinen. Ja se, että mies olisi puhelias ei myöskään ole tae siitä, että olisi vetovoimainen ikäistensä naisten keskuudessa.