Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset ei kiinnosta

Anonyymi Ukkeli
06.12.2016 |

Tätä on varmaan ennenkin jauhettu täällä, mutta laitetaanpa oma kokemus.

Olen vinhasti neljääkymppiä lähestyvä mies. 15 vuotta sitten naiset kiinnosti vielä kovasti mutta vääjäämättä kiinnostus naisiin on laskenut suunnilleen nollaan. Ja ei, en ole homo. Ja kyllä, kuumat naiset kiihottavat seksuaalisesti. Ja kyllä, olen käynyt maksullisilla.

Ennen vanhaan oli joku järki hankkia nainen. Nainen oli kotona, hoiti kodin ja lapset. Mies kävi töissä josta illalla palasi hyvin hoidettuun pesään. Katsotaas missä tilanteessa olemme 2016. Hoitaako nainen kodin? Hoitaa puoliksi. Hoitaako nainen lapset? Hoitaa puoliksi. Käykö nainen töissä? Kyllä. Saako naiselta seksiä? Jos häntä (ja miestä) sattuu kiinnostamaan. Mikä tässä on nyt se mahtava diili että nainen kannattaa hankkia?

-Vapauden menettäminen. En voi käsittää että jotkut ystäväni eivät jumalauta voi edes ulos lähteä ilman "hallituksen lupaa". Huhhuh, itse en lähtisi moiseen diiliin ikimaailmassa. Kerran täällä vain eletään! Miksi antaa jonkun toisen päättää mitä teet?
-Muutenkin asioista pitää sopia toisen kanssa. Et ole oman elämäsi herra, olet naisen elämän jatkokappale.
-Jäkätys ja riitely. Tätä ei tarvitse sen kummemmin selittää.
-Naisten kierous. Monet naisetkin ovat sitä mieltä että naiset ovat kieroja selän takana suputtelijoita.
-Seksi. Ammattilaisilta saa tätä palvelua jos sitä kaipaa.
-"Vahvat naiset pelottaa." Näinhän monesti sanotaan kaltaisistani miehistä. Minua ei pelota, lähinnä ärsyttää. En kaipaa elämääni mitään taisteluparia.

Positiivisia asioita ovat keskustelukumppani, läheisyys, kaveri yms. Mutta ne eivät käännä vaakakuppia ja tuntuu että monissa parisuhteissa tuo keskustelukin on aika vähissä.

Tämän kaiken sanottuani myönnän että joku päivä eteen voi astella sellainen daami joka vie jalat alta. Sitä odotellessa hyvää ja onnellista itsenäisyyspäivää!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä