Ärsyttää kun piti mennä ostamaan kunnon sopuli massatakki
Eli ei ole vaikea arvata,musta parkatakki,jossa hupussa karvareunus,enkä ole edes teini,enkä nuori,vaan 38v
Ja näitä takkeja näkee kaikilla,etenkin nuorilla,mutta toki vanhemmillakin.
Takissa ei muuten mitään vikaa,on lämmin ja mukava,mutta eilen bussissa melkein kaikilla naisilla ja osalla miehillä sama,musta karvahuppu parka.
Haluan ostaa uuden takin,ei oo varaa mihinkään monen sadan rotsiin,mistähän löytyis erilainen,mutta kiva takki?
Kommentit (8)
No jos se on mukava ja lämmin takki, mitä sitten vaikka kaikilla on samanlainen? Miksi pitäis yrittää väkisin olla erilainen?
Jos haluat erottua massasta,käy poistaa tatuointisi
Noita on ollut jo vuosikausia, et vissiin kauheesti seuraa katumuotia?
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat erottua massasta,käy poistaa tatuointisi
Mulla ei sentään ole tatskoja,luojan kiitos,en edes ottanut tribaalia käsivarteen vaikka ne oli suurta muotia mun nuoruudessa. Ja ei takissa mitään vikaa ole,enkä halua olla jotenkin niin kovin omaperäisen erilainen,pisti vaan silmään kun tän takin olin jo ostanut, että lähes kaikilla samanlainen.
Muistatteko kun 2000 luvun alussa kaikilla "piti" olla musta villakangastakki ja beige burberry ruutu huivi,toitilla aito,toisilla feikki,pääasia että oli,mullakin oli :D
Vierailija kirjoitti:
Noita on ollut jo vuosikausia, et vissiin kauheesti seuraa katumuotia?
Joo,tiesin että näitä on,kun kaupoissakin ollut jo monta vuotta,mutta tuosta katumuodista sen verran,että en normaalisti kiinnitä ihmisten pukeutumiseen niin huomiota,mutta joo tottahan sä turiset.
Rahat ei mulla riitä kun johonki veromoda,vila hm yms takkeihin,niissä kaikissa aika samanlaisia vaatteita,joo,ymmärrän katumuoti mikä katumuoti.
Ota se karvareuhka pois. Kiva värikäs erilainen huivi kaulaan. Siinä se.
Kiskon sipsejä.