WhatsApp -stalkkaaminen
Myöntääkö kukaan muu harrastavansa tätä... Heh
Itse vielä 27-vuotiaanakin jaksan tätä harrastaa....
Pakko katsoa, milloin tietyt tyypit on olleet viimeksi paikalla. :D
Edellinen suhteeni alkoi niin, että minulla oli tämän miehen numero ja miehellä minun, ja molemmat ''stalkkasivat'' toisiaan whatsapissa, eli aina kun toinen tuli paikalle ja toinen sattui osumaan samaan aikaan niin jäätiin yhdessä paikalle ja lähdettiin samaan aikaan pois :D ja sitten jossain vaiheessa mies uskaltautui laittamaan viestiä.
Mutta oikeesti, sanokaa etten ole ainoa joka tekee tätä?! :D
Kommentit (46)
Kiva kuulla, että en ehkä olekaan kuvitellut yhden miehen stalkkailevan minua takaisin. Olen harrastanut tuota jo pitkään tämän miehen kanssa, mutta välillä aloin jo miettimään, että kuvittelenkohan sittenkin kaiken..
Joo, teen tuota ihan liikaa. Aiheuttaa vaan turhia vainoharhoja eikä niistä paikallaoloista voi oikeasti päätellä oikein mitään niin ihan turhaa hommaa
Vierailija kirjoitti:
Kiva kuulla, että en ehkä olekaan kuvitellut yhden miehen stalkkailevan minua takaisin. Olen harrastanut tuota jo pitkään tämän miehen kanssa, mutta välillä aloin jo miettimään, että kuvittelenkohan sittenkin kaiken..
Mistä tiedät että hän on siellä stalkkailemassa sinua? Voihan hän stalkkailla jotakuta muuta? Ja mistä muutenkaan tiedätte että toinen lähtee pois yhtäaikaa teidän kanssa?
Siis mistä tiedätte, että olette jonkun kanssa juuri samaan aikaan paikalla vain toistenne takia? Onko se jokin tietty vuorokaudenaika jolloin olette stalkkausasemissa vai häh?
Itse tiedän esim. erään miehen, joka on käytännössä koko ajan paikalla (hän on kaverini siis), mulla tosin ei ole näkyvillä ne "viimeksi paikalla" tiedot mutta viestiä laittaessa vastaus tulee käytännössä aina kahden minuutin sisään, puolin ja toisin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät että hän on siellä stalkkailemassa sinua? Voihan hän stalkkailla jotakuta muuta? Ja mistä muutenkaan tiedätte että toinen lähtee pois yhtäaikaa teidän kanssa?
No esimerkiksi siitä päättelen ainakin itse, että tiedän ettei voi olla sattumaa, että välillä tämä mies jää kanssani yhtä aikaa paikalle yli tunniksi..ja tunnin jälkeen kun lähden pois paikalta, hän lähtee samaan aikaan. :D Ahhah! Niin teineilyä vaikka ikää on 29v. Mutta pientä jännitystä arkeen. ;)
Mitä helvettiä? :D Ehkä ne kirjoittelee muille eikä stalkkaa teitä... nyt sit oikeesti!
Nanao kirjoitti:
Mitä helvettiä? :D Ehkä ne kirjoittelee muille eikä stalkkaa teitä... nyt sit oikeesti!
Äläs luule ;) kyllä mulle on moni uudempi tuttavuus hetken tutustumisen jälkeen kysynyt, että olinko mukana hänen whatsappi stalkkailuissaan vai kuvitteliko koko jutun :D tuo on ihan yleistä!
Kaiken maailman sairaita sitä onkin liikkeellä...
Kertokaas mistä ja miten tätä tapahtuu ihan perusihmiselle?
No en tee samaa. On ihan riittävästi vastailla viesteihin ettei ehdi kyttäämään kenenkään paikallaoloaikoja.
Ja miesten kanssa nyt preferoin muutenkin näkemistä/soittamista, en viestittelyä.
Poikaystäväni kanssa ollaan välillä naureskeltu kanssa suhteen alkuaikoja kun se alkoi juurikin tuolla whatsapp -stalkkaamisella :D välillä toivoo että pääsis takas noihin aikoihin, oli niin kutkuttavaa!
Näitä stalkkareita on mukava näpäyttää laittamalla profiili sellaiseksi, ettei online aika näy :)
Muistakaa, että moni voi ihan sattumalta lähtee samaan aikaan pois paikalta jne. mutta jos sitä tapahtuu JATKUVASTI, päivittäin, kokoajan, ni sit on luultavasti vastapuolella stalkkaus päällä. :D
Toi stalkkaaminen on ihan hemmetin ärsyttävää. Ex-mieheni harrastaa sitä ja hermo menee.
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa, että moni voi ihan sattumalta lähtee samaan aikaan pois paikalta jne. mutta jos sitä tapahtuu JATKUVASTI, päivittäin, kokoajan, ni sit on luultavasti vastapuolella stalkkaus päällä. :D
Minulla on tälläkin hetkellä n. kuusi aktiivista ryhmäkeskustelua plus sen päälle kaverit. Mitäpä veikkaat olenko whatsapissa kyttäämässä vain yksittäistä henkilöä X? En, mutta luulet niin jos olet itsekeskeinen vainoharhailija.
Siis TUNNIN vaan tuijotatte sitä toisen nimeä ja sitä "paikalla" siinä alla... Mitä helvettiä
Myönnän että joskus kävin useamman kerran katsomassa ihastuksen tilaa kun ei viestiin kuulunut vastausta ja sit aina petyin kun meni offline vastaamatta... Mutta nopeammin se vastaus tuntui tulevan kun ei koko ajan kytännyt.
Itse myönnän kurkkivani ihastustani viikonloppuaamuisin, jos on ollut online vielä klo 03 tai vaikka 04 aikaan, vedän sitten johtopäätöksiä siitä. Ja ihanalta tuntui, kun hän kerran jos toisenkin on sanonut jotain tyyliin "ajattelin että ootkon jo hereillä, kun olit ollut online" tai "mietin missä olit, kun et ollut online vielä klo 12" :) :) lapsellista, tiedän, mutta jotenkin kutkuttavaa :)
Se saa pois päältäkin.. ei näy koska käy whatsupissa. Jotta turhaa työtä stalkkailla.
Oi, oli ihanaa, kun mulla oli kerran wa-suhde, vaihdeltiin aina profiilikuviakin sen mukaan mikä toisella oli... :) Siis tyyliin yhteiseltä reissulta otettu kuva molemmilla.
Oon joskus stalkannut ihastuksiani. Nyt en enää. Entinen poikaystävä stalkkasi mua eron jälkeen ja se oli saatanan ahdistavaa.
Joo, täällä tehdään ihan samaa ja ikää 31v :D Mulla on muutama tietty henkilö, jotka on aina pakko katsoa milloin viimeksi käynyt paikalla. Mieheni on myöskin stalkkauksen alla..