WhatsApp -stalkkaaminen
Myöntääkö kukaan muu harrastavansa tätä... Heh
Itse vielä 27-vuotiaanakin jaksan tätä harrastaa....
Pakko katsoa, milloin tietyt tyypit on olleet viimeksi paikalla. :D
Edellinen suhteeni alkoi niin, että minulla oli tämän miehen numero ja miehellä minun, ja molemmat ''stalkkasivat'' toisiaan whatsapissa, eli aina kun toinen tuli paikalle ja toinen sattui osumaan samaan aikaan niin jäätiin yhdessä paikalle ja lähdettiin samaan aikaan pois :D ja sitten jossain vaiheessa mies uskaltautui laittamaan viestiä.
Mutta oikeesti, sanokaa etten ole ainoa joka tekee tätä?! :D
Kommentit (46)
Hyvä tämä joka sanoo että ex-stalkkasi ja oli ahdistavaa. No etköhän sinäkin käynyt sitä stalkkaamassa, koska tiedät hänen stalkanneet, jos nyt ymmärrät. Sitä paitsi sen exän saa poistettua sieltä.
Mun parisuhteessa stalkataan ihan suusanallisesti. Kun ollaan yhdessä ja toisen puhelin piippaa niin toinen kysyy Kuka? Ja useimmiten ehtii sanomaan ennen toista että Matti tai Maija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä stalkkareita on mukava näpäyttää laittamalla profiili sellaiseksi, ettei online aika näy :)
Häh? Onko tää mahdollista :D
On. Asetukset -> tili -> tietosuoja -> viimeksi paikalla -> ei kukaan.
Samalta välilehdeltä saa poistettua lukukuittaukset, ettei näy onko lukenut viestin ja milloin.
Käytän stalkkausta mm tarkistaakseni mihin aikaan lapset on menneet nukkumaan (ts mihin aikaan olleet vielä hereillä) ja ovatko jo heränneet aamulla. Mutta siinä se. No, veljen työvuoroja saatan joskus arvailla siitä millon ollut paikalla viimeksi ja päättelen ehtiikö sillä viikolla poikkeamaan työmatkalla vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Minä stalkkasin tänään kaveria, ekaa kertaa ikinä (en ole aiemmin stalkannut ketään). Soitin hänelle tänään, hän ei vastannut. Itselle tuli paha mieli, koska olin aktiivisesti häneen yhteydessä monen päivän ajan, kun hänellä oli henkisesti rankkaa, ja halusin vain kysyä hänen kuulumisia. Näin kuitenkin, että hän on käynyt WhatsAppissa, eli varmasti on nähnyt puheluni. Vituttaa.
😞 Älä välitä
Pakkomieleistä alkaa olla itsensä satuttaminen käydä päivittäin seuraamassa parin kaverin whatsapissa käymistä. Kun tiedän, että ovat isossa kaveriporukassa, jonka ryhmäkeskusteluun tulee nähtävästi jatkuvasti viestejä ja kun itse taas olen jäänyt ulkopuolelle koko porukasta, vaikka olen siihen yrittänyt päästä. Aina tietää, että niillä on joku mökkiviikonloppu tai muu vastaava, jos on monta tuntia tai jopa vuorokausi siitä kun viimeksi ovat whatsapissa olleet. Satuttaa joka kerta, mutta pakkomielteestä ei tahdo päästä eroon. Entistä satuttavampaa siitä tekee se, että jos itse laitan viestiä, niin saattaa kestää monta päivää kun vastataan - eikä siihen mennessä viestiäni välttämättä edes katsota, vaikka muutoin whatsapissa käynti jatkuu tiheänä. Tai jos katsotaan eikä vastata, niin sekin tuntuu lähinnä sitä, että "aha, sulla tollainen asia, no eipä erityisemmin kiinnosta".
Porukasta ulkopuolelle jäänti, hyvien ystävien menetys, siitä aiheutuva huono itsetunto ja kateus siis käytännössä syynä täällä, sekä kyvyttömyys päästä asiasta yli ja keskittyä muualle. Terapiakaan ei oikein tunnu auttavan.
Kävin kokeilemassa, mutta en saanut siitä mitään irti. En vilpittömästi ymmärrä, mitä muuta iloa tuosta on, kuin että tiedän että joku on tod.näk. elossa, kun klikkaa whatsuppin auki. En tiedä mitä hän siellä tekee, missä on, mitä tekee irl...