Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää ihmiset, jotka eivät käytä vilkkua liikenteessä

Vierailija
08.03.2025 |

Kertokaa mikä teidän ongelma on. Oletteko nuorempia kuin 80? Pitäisikö mielestänne olla ajatustenlukija teidän suhteen?

Usein kun näen tällaisen tapauksen, herää mielenkiinto nähdä, millainen uuvatti ratin takana on.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi vois puuttua jos ei osaa käyttää vilkkua.

Vierailija
2/27 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaistalta saa vain kääntyä yhteen suuntaan, en yleensä vilkuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis yritän diagnosoida näitä. Onko usein joku älyllinen vamma, mitä?

Vierailija
4/27 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä juttu. Minä osaankin Suomen kaikkien risteyksien kaikkien kaistojen ajosuunnat ulkoa, joten ei sun tarttekaan

Vierailija
5/27 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään aina. Mutta vilkutan kyllä siinä vaiheessa, kun olen aikeissa siirtyä tälle kaistalle. Tuo tuntuu unohtuvan monelta..

Vierailija
6/27 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen joskus tahallani risteyksessä että vilkutan vasemalle ja käännyn oikealle,siinä takaatulevilla nousee verenpaineet tappiin huumoria pitää olla.

Vierailija
7/27 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään aina. Mutta vilkutan kyllä siinä vaiheessa, kun olen aikeissa siirtyä tälle kaistalle. Tuo tuntuu unohtuvan monelta..

Tämä varsinkin, tulee monesti kehä I:llä tulee vastaan niin silloin minun tekee mieli ottaa ase esiin!

Vierailija
8/27 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta vilkutan kaistanvaihdon yhteydessä ja liikenneympyrästä poistuessani. Nuo jäävät monilta vilkuttamatta.

sama

Vierailija
9/27 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kertoa. Odotan usein bussia paikassa, jossa yksi kaista erkanee kahdeksi ja siinä bussia odotellessa on aikaa katsella ihmisten vilkun käyttöä. Arviolta n. 90% ihmisistä ajaa autoa, jossa vilkku on ilmeisesti rikki. Näissä autoissa valtaosassa ratin takana on keski-ikäinen tai sitä vanhempi mies. Sitä en ulkopuolelta näe, mitä korvien välissä liikkuu. Luultavasti ei mitään tai sitten siellä on ajatuksena "Mitä se muille kuuluu, mihin minä olen menossa".

Vierailija
10/27 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaisiakin valiosuorituksia olen nähnyt, että edelläajava ei vilkuta siirtymistään erkanevalle kaistalle, mutta vilkuttaa sitten, kuin kaista erkanee. 🥺

Vierailija
11/27 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poliisi vois puuttua jos ei osaa käyttää vilkkua.

Koska olet viimeksi nähnyt poliisin valvomassa liikennettä? Lentävät/liikkuvat, eli liikennepoliisit takaisin palvelemaan suomea!

Vierailija
12/27 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin kertoa. Odotan usein bussia paikassa, jossa yksi kaista erkanee kahdeksi ja siinä bussia odotellessa on aikaa katsella ihmisten vilkun käyttöä. Arviolta n. 90% ihmisistä ajaa autoa, jossa vilkku on ilmeisesti rikki. Näissä autoissa valtaosassa ratin takana on keski-ikäinen tai sitä vanhempi mies. Sitä en ulkopuolelta näe, mitä korvien välissä liikkuu. Luultavasti ei mitään tai sitten siellä on ajatuksena "Mitä se muille kuuluu, mihin minä olen menossa".

Monet keski-ikäiset miehet ovat kusipäitä.

T: kolmekymppinen mies

Vierailija
13/27 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Audeissa on yllättävän harvoin vilkkuja, vaikka on kalliimman luokan auto.

Niihin se pitää kai muistaa erikseen ruksia lisävarustelistalta kun auton ostaa.

Vierailija
14/27 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Audeissa on yllättävän harvoin vilkkuja, vaikka on kalliimman luokan auto.

Niihin se pitää kai muistaa erikseen ruksia lisävarustelistalta kun auton ostaa.

Bemareissa vielä vähemmän. Ihan paska auto. 

Vierailija
15/27 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus "ketuttaa" niin ihmiset jotka vasta hidastuskaistalla pistävät vilkun päälle. Vanha ja ikuinen aihe, mutta kyllä joskus tekisi mieli lähteä perään ja repiä se vilkun viiksi "kettuun" pellen autosta.

Vierailija
16/27 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä teen joskus tahallani risteyksessä että vilkutan vasemalle ja käännyn oikealle,siinä takaatulevilla nousee verenpaineet tappiin huumoria pitää olla.

Sulla on päässä vikaa!

Vierailija
17/27 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on aina autossa kristallipallo, josta näen, aiotko kääntyä, vai hoksaatko ykskaks olevasi väärällä kaistalla..

Vierailija
18/27 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni mielestä on noloa näyttää vilkkua aiheettomassa tilanteessa, joten ei nolostu, jos jättää käyttämättä oikeassa tilanteessa. Logiikka?

Vierailija
19/27 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä sitä ois käyttää. Ite en oo autoilu vuosiin mutta näytän pyöräillessäkin merkkiä että mitä meinaa. 

Vierailija
20/27 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni mielestä on noloa näyttää vilkkua aiheettomassa tilanteessa, joten ei nolostu, jos jättää käyttämättä oikeassa tilanteessa. Logiikka?

Miehesi pitäisi hakata sairaalakuntoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi