WhatsApp -stalkkaaminen
Myöntääkö kukaan muu harrastavansa tätä... Heh
Itse vielä 27-vuotiaanakin jaksan tätä harrastaa....
Pakko katsoa, milloin tietyt tyypit on olleet viimeksi paikalla. :D
Edellinen suhteeni alkoi niin, että minulla oli tämän miehen numero ja miehellä minun, ja molemmat ''stalkkasivat'' toisiaan whatsapissa, eli aina kun toinen tuli paikalle ja toinen sattui osumaan samaan aikaan niin jäätiin yhdessä paikalle ja lähdettiin samaan aikaan pois :D ja sitten jossain vaiheessa mies uskaltautui laittamaan viestiä.
Mutta oikeesti, sanokaa etten ole ainoa joka tekee tätä?! :D
Kommentit (46)
Alussa joo stalkkailtiin miehen kanssa toisiamme. Tai no käytiin usein katsomassa onko toinen käynyt milloin paikalla :) Muuten harrastan sitä vain, kun odotan viestiin vastausta.
Voi luojan kiitos en ole tälläisiin hömpötyksiin lähtenyt
Mitä hyödyt siitä, että katsot onko joku paikalla vai ei? Itse katson lähinnä silloin jos olen laittanut hänelle jonkun viestin ja odotan välitöntä vastausta.
Eikö tätä voi harrastaa fb,ssakin?
Vierailija kirjoitti:
Itse myönnän kurkkivani ihastustani viikonloppuaamuisin, jos on ollut online vielä klo 03 tai vaikka 04 aikaan, vedän sitten johtopäätöksiä siitä. Ja ihanalta tuntui, kun hän kerran jos toisenkin on sanonut jotain tyyliin "ajattelin että ootkon jo hereillä, kun olit ollut online" tai "mietin missä olit, kun et ollut online vielä klo 12" :) :) lapsellista, tiedän, mutta jotenkin kutkuttavaa :)
Siis mitä johtopäätöksiä saat tuosta kellonajasta? Että ihastuksesi on ollut baarissa? Mitä väliä sillä on? En tuomitse stalkkaamista, mutta en vaan ymmärrä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva kuulla, että en ehkä olekaan kuvitellut yhden miehen stalkkailevan minua takaisin. Olen harrastanut tuota jo pitkään tämän miehen kanssa, mutta välillä aloin jo miettimään, että kuvittelenkohan sittenkin kaiken..
Mistä tiedät että hän on siellä stalkkailemassa sinua? Voihan hän stalkkailla jotakuta muuta? Ja mistä muutenkaan tiedätte että toinen lähtee pois yhtäaikaa teidän kanssa?
No esimerkiksi siitä päättelen ainakin itse, että tiedän ettei voi olla sattumaa, että välillä tämä mies jää kanssani yhtä aikaa paikalle yli tunniksi..ja tunnin jälkeen kun lähden pois paikalta, hän lähtee samaan aikaan. :D Ahhah! Niin teineilyä vaikka ikää on 29v. Mutta pientä jännitystä arkeen. ;)
Niin... mutta jos olet lähtenyt pois, et voi tietää onko hän lähtenyt myös pois samaan aikaan. Vai menetkö 5 min päästä katsomaan, onko hän lähtenyt? Ja jos on, päättelet että hän oli whatsappissa vain katsomassa sinun "paikalla" -tekstiäsi?
Vierailija kirjoitti:
Joo, täällä tehdään ihan samaa ja ikää 31v :D Mulla on muutama tietty henkilö, jotka on aina pakko katsoa milloin viimeksi käynyt paikalla. Mieheni on myöskin stalkkauksen alla..
Mikä tässä on nyt se juju? Kävin katsomassa ja vaimo on ollut Whatsappissa viimeksi tänään kahdelta. Niin miksi tästä nyt pitäisi onnistua?
Ei voisi vähempää kiinnostaa, että kuka on lukenut viimeisimmän viestinsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse myönnän kurkkivani ihastustani viikonloppuaamuisin, jos on ollut online vielä klo 03 tai vaikka 04 aikaan, vedän sitten johtopäätöksiä siitä. Ja ihanalta tuntui, kun hän kerran jos toisenkin on sanonut jotain tyyliin "ajattelin että ootkon jo hereillä, kun olit ollut online" tai "mietin missä olit, kun et ollut online vielä klo 12" :) :) lapsellista, tiedän, mutta jotenkin kutkuttavaa :)
Siis mitä johtopäätöksiä saat tuosta kellonajasta? Että ihastuksesi on ollut baarissa? Mitä väliä sillä on? En tuomitse stalkkaamista, mutta en vaan ymmärrä :)
Hullua se onkin.. että onko esim. aktiivinen ja tekstailee kavereiden kanssa vai olisiko kehties jossain, missä ei viitsi roikkua puhelimessa. Vetelen siis johtopäätöksiä, missä ei ole mitään järkeä.
Minä stalkkasin tänään kaveria, ekaa kertaa ikinä (en ole aiemmin stalkannut ketään). Soitin hänelle tänään, hän ei vastannut. Itselle tuli paha mieli, koska olin aktiivisesti häneen yhteydessä monen päivän ajan, kun hänellä oli henkisesti rankkaa, ja halusin vain kysyä hänen kuulumisia. Näin kuitenkin, että hän on käynyt WhatsAppissa, eli varmasti on nähnyt puheluni. Vituttaa.
Vierailija kirjoitti:
Oi, oli ihanaa, kun mulla oli kerran wa-suhde, vaihdeltiin aina profiilikuviakin sen mukaan mikä toisella oli... :) Siis tyyliin yhteiseltä reissulta otettu kuva molemmilla.
Oon joskus stalkannut ihastuksiani. Nyt en enää. Entinen poikaystävä stalkkasi mua eron jälkeen ja se oli saatanan ahdistavaa.
Ja ikää on se 16v?
Vierailija kirjoitti:
Näitä stalkkareita on mukava näpäyttää laittamalla profiili sellaiseksi, ettei online aika näy :)
Häh? Onko tää mahdollista :D
Pitääkö joku vielä niitä tilapäivityksiä päällä? oikeasti?
Itse olen ottanut ne heti tietenkin pois. Ei kuulu kenellekään koska olen tai olen ollut paikalla. Eikä kiinnosta muidenkaan läsnäolot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä stalkkareita on mukava näpäyttää laittamalla profiili sellaiseksi, ettei online aika näy :)
Häh? Onko tää mahdollista :D
On, jos estää sen stalkkailijan :D kun estää, tää stalkkailija ei enää nää sen stalkkauksen kohteen profiilikuvaa, eikä online-tilaa tai sitä millon on viimeks ollut paikalla
En tee, todellakaa. Ikää 22 vuotta
Vierailija kirjoitti:
Siis mistä tiedätte, että olette jonkun kanssa juuri samaan aikaan paikalla vain toistenne takia? Onko se jokin tietty vuorokaudenaika jolloin olette stalkkausasemissa vai häh?
Itse tiedän esim. erään miehen, joka on käytännössä koko ajan paikalla (hän on kaverini siis), mulla tosin ei ole näkyvillä ne "viimeksi paikalla" tiedot mutta viestiä laittaessa vastaus tulee käytännössä aina kahden minuutin sisään, puolin ja toisin :D
Miten niin, tuleehan siitä nyt äänimerkki, kun whatsappiin tulee viesti, niin tietää katsoa? Eihän siellä tarvitse olla odottamassa, että milloin tulee viesti.
Jäänyt insideksi parin tyypinkaa jättää joku tietty "viimeksi paikalla" aika whatsappiin. Muut ei ymmärrä, mut on se kivaa kun toinen ajattelee sua edes yhden minuutin päivässä :D
Vierailija kirjoitti:
En tee, todellakaa. Ikää 22 vuotta
Sinun ikäset tota just eniten harrastaa... Ja tuota vanhemmatkin :D
Jos ryhmächatissa joku ei vastaa niin käyn katsomassa onko joku ollut paikalla kuitenkin... Koska ärsyttävän usein ihmiset eivät vain vastaa. Ja jos jollakin kestää kauan vastata, käyn katsomassa onko hän käynyt wapissa.
Tässä joku aika sitten miehellä piippas puhelin muutaman kerran, ja huomasin ettei katsonut viestejä vaikka varmasti kuuli. Huvikseni testasin, lähdin muka vessaan ja heti sen jälkeen oli paikalla. Toki tämän tiesin ilman whatsapp stalkkausta, mutta siitä sai täyden varmuuden.