Saara Senaatintorilla liveseuranta - ketju! :)
Kommentit (428)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivätkö Saaran haukkujat lopeta koskaan? Olen järkyttynyt näistä negatiivisista kommenteista.
Jos ei tykkää, niin sitten ei tykkää. Ihanko tosissasi olet järkyttynyt, että ihmisillä on erilaisia mielipiteitä?
On eri asia olla tykkäämättä, kuin olla vielä tämänkin shown jälkeen vakuuttunut että Saara nolasi itsensä kun on "omasta mielestään isokin tähti" ja kehtasi mennä senaatintorille laulamaan.
Tuli mieleen että onkohan isoilla maailmantähdillä samanlaisia vihaajia? Vihaajia löytyy tietenkin kaikilta staroilta, mutta sellaisia jotka päivittelevät palstoilla tai kotonaan tyyliin "Ei helvetti, meneekö se Beyonce taas nolaamaan itsensä, luuleeko se että joku oikeasti fanittaa sitä, kaikkihan sille nauraa" tai "Mikä se Adele luulee olevansa? Olihan sen levy maailman myydyin ilmestymisvuonnaan mutta eihän se oikeasti osaa laulaa, karsea tyrkky ja huomiohuora".
Häh? Ei kai kukaan yli teini-ikäinen ajattele että esiintyminen on noloa? Jestas sentään. Kukaan ei ajattele että Saara Aalto nolaisi itsen kun kehtaa mennä laulamaan. Ziisuskraist!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivätkö Saaran haukkujat lopeta koskaan? Olen järkyttynyt näistä negatiivisista kommenteista.
Jos ei tykkää, niin sitten ei tykkää. Ihanko tosissasi olet järkyttynyt, että ihmisillä on erilaisia mielipiteitä?
On eri asia olla tykkäämättä, kuin olla vielä tämänkin shown jälkeen vakuuttunut että Saara nolasi itsensä kun on "omasta mielestään isokin tähti" ja kehtasi mennä senaatintorille laulamaan.
Tuli mieleen että onkohan isoilla maailmantähdillä samanlaisia vihaajia? Vihaajia löytyy tietenkin kaikilta staroilta, mutta sellaisia jotka päivittelevät palstoilla tai kotonaan tyyliin "Ei helvetti, meneekö se Beyonce taas nolaamaan itsensä, luuleeko se että joku oikeasti fanittaa sitä, kaikkihan sille nauraa" tai "Mikä se Adele luulee olevansa? Olihan sen levy maailman myydyin ilmestymisvuonnaan mutta eihän se oikeasti osaa laulaa, karsea tyrkky ja huomiohuora".
Onko vauva ainoa keskustelupalsta jota luet? Jopa Adelea ja Beyoncea haukutaan eri nettikeskusteluissa ulkomailla asti. Mm. heidän ulkonäköään ja laulutaitoaan haukutaan todella pahasti. Saara on kohdeltu silkkihansikkain heidän rinnallaan.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö Dermotille lähettää fanipostia muutama pipo? Kuka laittaa Facebook keräyksen pystyyn?
The X Factor
Thames
1 Stephen Street
London, W1T 1AL
UK
Vastaako jos lähettää joulukortin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
+1 ja helsinkiläisillä on helvetin kylmä? Ettekö osaa pukeutua?
Et tainnut olla itse paikalla. Oli kyllä todella lämmin toppatakki, pipo, hanskat, huppu ja muut varusteet, mutta kun seisot paikallaan niin väkisinkin tulee kylmä. Ja tosiaan siellä oli kylmä viima.
Eli jaloissa ei ollut pitkät kalsarit, välihousut ja toppahousut? Eikä toppatakin alla ollut tarpeeksi kerroksia? Oliko kaulahuivi tai kauluri? Fiksu pukeutuu niin, ettei tule kylmä.
Olibtermokerrasto ulkpilujousujen alla ja villapusero tavallisen puseron päällä toppatakin alla. Ja kaulahuivi ja pipo ja hanskat ja talvisaappaat. Mutta ei pystynyt olemaan tuntia pidempään. Maalaiset eivät tajua, millainen on meri-ilmasto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko vauva ainoa keskustelupalsta jota luet? Jopa Adelea ja Beyoncea haukutaan eri nettikeskusteluissa ulkomailla asti. Mm. heidän ulkonäköään ja laulutaitoaan haukutaan todella pahasti. Saara on kohdeltu silkkihansikkain heidän rinnallaan.
Beyoncen lapsen ulkonäköä on haukuttu av:llakin. Ihmiset on aina niin mukavia netissä.
Miksi ne valitsee ohjelmaan mentoreita joilla ei kiinnosta tai jotka ei ehdi panostaa kisaan. Olisi kivempi katsoa pienempää staraa tuomarina, jolla oikeasti kiinnostaisi omien esiintyjien menestys. Sharon vaikuttaa välillä olevan niin kujalla ettei suunnilleen muistanut Mattin eikä Emilynkään nimeä, kun häneltä kysyttiin kumman pudottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et tainnut olla itse paikalla. Oli kyllä todella lämmin toppatakki, pipo, hanskat, huppu ja muut varusteet, mutta kun seisot paikallaan niin väkisinkin tulee kylmä. Ja tosiaan siellä oli kylmä viima.
Eli jaloissa ei ollut pitkät kalsarit, välihousut ja toppahousut? Eikä toppatakin alla ollut tarpeeksi kerroksia? Oliko kaulahuivi tai kauluri? Fiksu pukeutuu niin, ettei tule kylmä.
Olibtermokerrasto ulkpilujousujen alla ja villapusero tavallisen puseron päällä toppatakin alla. Ja kaulahuivi ja pipo ja hanskat ja talvisaappaat. Mutta ei pystynyt olemaan tuntia pidempään. Maalaiset eivät tajua, millainen on meri-ilmasto.
Oisit tullut vähän keskemälle väkijoukkoa. Ei ollut kylmä. Vähän oli haastetta saada riittävästi tilaa keuhkoille hengittämiseen, mutta kylmästä ei voinut tosiaan valittaa ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika kova tuuli tänään tuossa kauppatorilla.
Jaa. Toi tilaisuus ei muuten ollut kauppatorilla vaan senaatintorilla.
Niin juu, senaatintorilla on ihan eri ilmasto ku kauppatorilla.
Vierailija kirjoitti:
Minkäköhän asteinen tyhjyys valtaa nämä fanit joilla meinaa mennä henkilöpalvonnan puolelle muutaman viikon päästä kun tää show loppuu? Ainakin hetkeks aikaa:(
Muakin kiinnostaa mitä suunnitelmia Saaralla on kisan jälkeen? Toivoisin että hänelle joku pro tekisi muutaman kunnon biisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turussa tänään saman verran ja palelin toppatakissa ja tuulihousuissa. Alla lämpäkalsarit, t-paita ja villapaita. Pipo tietysti ja hanskat myös. Se on tää saaristo, tuuli ja kosteus käy ihan eri lailla kuin sisämaassa. Tätähän ei toki pohjoisessa asuvat jostain syystä halua käsittää. -10 kuiva pakkassää tuntuu about samalta kuin kostea nollakeli.
En tiedä, miten pohjoista tarkoitat, mutta on täälläkin merenrantakaupunkeja, joissa on sekä pakkasta, että kylmä merituuli. Esim. Kemissä tällä hetkellä pakkasen purevuus vastaa -21 astetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Kuulostaa ihan samanlaiselta haukkumiselta, kuin mitä aikoinaan tehtiin Johanna Tukiaiselle. Hän nyt oli tosi helppo kohdekin ja ei voinut mitenkään puolustautua sitä nettihaukkumista ja juorujen keksimistä, sekä levittelyä vastaan. Sama hullu on aivan varmasti taustalla näissäkin joissain kirjoituksissa. Tunnistan valitettavasti kirjoitustensa tyylin. Sairas tyyppihän sen täytyy olla, mutta mua tyyppi oikeasti karmii!! Miksi joku käyttäytyy niin!!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, ei ja ei! Eilen luin tuolta toisesta keskustelusta miten suomi fanit nolasiva Saaran jo pelkällä suomenlipun heiluttamisella. Saati sitten jos tuhannet juntit kerääntyvät torille kaulureissa ja toppahousuissa! Toivottavasti siellä nyt oltiin frakeissa ja pikkumustissa. Kyllä meni Saaralta voitto ohi suun jos yleisö pukeutui sään eikä tilaisuuden arvokkuuden mukaan.
Mike Monroe oli kanssa ihana, hauskaa kun se pyyteli anteeksi, että aikoo puhua englanniksi, ja sitten taisi unohtaa sen ja puhui kuitenkin suomeksi. :-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turussa tänään saman verran ja palelin toppatakissa ja tuulihousuissa. Alla lämpäkalsarit, t-paita ja villapaita. Pipo tietysti ja hanskat myös. Se on tää saaristo, tuuli ja kosteus käy ihan eri lailla kuin sisämaassa. Tätähän ei toki pohjoisessa asuvat jostain syystä halua käsittää. -10 kuiva pakkassää tuntuu about samalta kuin kostea nollakeli.
En tiedä, miten pohjoista tarkoitat, mutta on täälläkin merenrantakaupunkeja, joissa on sekä pakkasta, että kylmä merituuli. Esim. Kemissä tällä hetkellä pakkasen purevuus vastaa -21 astetta.
Sekä Kemissä että Helsingissä asuneena voin kertoa, että tuo Helsingin viima on aivan eri tasoista kuin Kemissä ikinä oli. Mulla on Helsingissä usein ollut kylmempi jo -5 asteessa kuin Kemissä oli -20 asteessa. Täällä tuo viima menee ihan eri lailla luihin ja ytimiin ja täällä on varmaan myös kosteampi ilma, mikä tekee siitä viimasta vielä kylmemmän tuntuisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missasit pointin.
Vierailija kirjoitti:
No olipas suomalaiset nyt niin noloja ja laimeita ja se lahjakin oli nolo... Oikeesti pitäisi olla iloinen tapahtuma, ja suomalaisten ylpeitä, että tänne joulukuun pimeyteen tullaan meitä kuvaamaan. Me ollaan tällaisia kuin ollaan (yleistys joo), ja mä ainakin olen ylpeä suomaisuudestani. Olen ajatellut, että suomalaisten itsetunto on noussut parinkymmenen vuoden aikana, mutta ei kai sitten ole. Suomalaisten (kansallis) itsetunto nousuun!
Saara lauloi todella kauniisti ja rentoutuneesti. Upea oli.
Oli kuulemma playback
Vierailija kirjoitti:
Me oltiin loppuun asti ja vähän päälle. Dermot tuli vielä uudelleen alas ja kuvausryhmä haastatteli yleisöä. :)
Tajusittehan/osasittehan puhua sujuvaa englantia ilman korostusta ettei britit vaan tajua/muista että Saara on suomalainen? Tai sitten olla edes hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olipas suomalaiset nyt niin noloja ja laimeita ja se lahjakin oli nolo... Oikeesti pitäisi olla iloinen tapahtuma, ja suomalaisten ylpeitä, että tänne joulukuun pimeyteen tullaan meitä kuvaamaan. Me ollaan tällaisia kuin ollaan (yleistys joo), ja mä ainakin olen ylpeä suomaisuudestani. Olen ajatellut, että suomalaisten itsetunto on noussut parinkymmenen vuoden aikana, mutta ei kai sitten ole. Suomalaisten (kansallis) itsetunto nousuun!
Saara lauloi todella kauniisti ja rentoutuneesti. Upea oli.Oli kuulemma playback
Ei ollut, sen voi ihan itse nähdä ja kuulla.
Torilla oli ehkä -10 tai -15 pakkasta sen kostean myrskytuulen kanssa. Oli päällä pusero, neule ja toppatakki ja termodukkahousut ja toppahousut. Piti lähteä pois tunnin päästä, kun aivan läpijäässä ja kohmeessa niin ettei sormet enää liikkuneet kintaissa.