Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saara Senaatintorilla liveseuranta - ketju! :)

Vierailija
05.12.2016 |

Ihan hillittömästi porukkaa!

Kommentit (428)

Vierailija
421/428 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän, että kyseessä oli tv-ohjelman kuvaukset, joiden päätarkoitus oli saada materiaalia Saarasta laulamassa kotikaupungilleen. Silti, pisti taas silmään Saaran puutteellisuus tulkitsijana, kun edessä ei olekaan tuomaristoa ja takana suunniteltua koreografiaa lavasteineen. Laulusta puuttui täysin tulkinta, Saara hyppeli vain portailla lauleskelemassa. Sitä en kiellä, etteikö laulanut hyvin, mutta biisien teksteissä hän ei ollut sisällä lainkaan ja sitä korosti vielä se yleisölle huutelu kesken säkeistöjen. 

Saaralla on kova näytön paikka esiintyjänä kilpailun jälkeen, kun hänen pitäisi pystyä esiintymään ilman valtavaa taustashow'ta niin, että yleisön mielenkiinto säilyy.

Olen täysin eri mieltä kanssasi.

Huonosti nukutun yön, lennon ja paikasta toiseen riepottamisen jälkeen Saara Aalto selvitti tilaisuuden paremmin kuin hyvin.

Vierailija
422/428 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aisaatana, joku hullu mamma sai tämänkin aiheen väännettyä ihmelapsi-nico-pena-räkänokkansa porkkanankuorimistaitoihin :DDD

TUO vaatii jo mammaltakin talenttia!

No toki kun Saara ketjussa moitittiin äitejä, jotka ovat käyneet lapsensa kanssa mäkkärissä ja vieneet hänet joulumarkkinoille, niin samalla mitalla vastaa takaisin myös Niko-Petterin äiti. Että arki on arki ja silloin syödään taas terveellistä ruokaa. Jopa sanottiin, että eikö lapsesi saa leikkiä normaalisti, koska joutuu joskus istumaan rattaissa ilmaistapahtumassa. Eikö silloin verbaalinen vastine ole ihan oikeutettu? Ärsyttää niin nämä elämäänsä katkeroituneet lapsien vihaavat!

Pointti sulle = ketään ei kiinnosta nicå-betterisi jolkotukset tai juurekset. Ei muita äitejä tai veloja. On eri asia keskustella siitä, miten jotkut ovat lapsiaan pitäneet keikalla, kuin se kuinka öhh "lahjakas" nicå mielestäsi on. Nuo kannattaa kirjoittaa vaikka vauvakirjaan, muiden korvaan tuollaiset "kyllä olin niin ylpeetä mammaa, täysin nuotilleen lauloi operettia" -jutut täysin toista aihetta käsittelevässä keskustelussa herättävät vain kiusaantunutta myötähäpeää. Ja äiti olen itsekin.

Sori ohis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/428 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aisaatana, joku hullu mamma sai tämänkin aiheen väännettyä ihmelapsi-nico-pena-räkänokkansa porkkanankuorimistaitoihin :DDD

No toki kun Saara ketjussa moitittiin äitejä, jotka ovat käyneet lapsensa kanssa mäkkärissä ja vieneet hänet joulumarkkinoille, niin samalla mitalla vastaa takaisin myös Niko-Petterin äiti. Että arki on arki ja silloin syödään taas terveellistä ruokaa. Jopa sanottiin, että eikö lapsesi saa leikkiä normaalisti, koska joutuu joskus istumaan rattaissa ilmaistapahtumassa. Eikö silloin verbaalinen vastine ole ihan oikeutettu? Ärsyttää niin nämä elämäänsä katkeroituneet lapsien vihaavat!

Pointti sulle = ketään ei kiinnosta nicå-betterisi jolkotukset tai juurekset. Ei muita äitejä tai veloja. On eri asia keskustella siitä, miten jotkut ovat lapsiaan pitäneet keikalla, kuin se kuinka öhh "lahjakas" nicå mielestäsi on. Nuo kannattaa kirjoittaa vaikka vauvakirjaan, muiden korvaan tuollaiset "kyllä olin niin ylpeetä mammaa, täysin nuotilleen lauloi operettia" -jutut täysin toista aihetta käsittelevässä keskustelussa herättävät vain kiusaantunutta myötähäpeää. Ja äiti olen itsekin.

Sori ohis.

Menen nurkkaan häpeämään ja laitan Nico-Perttinella-Kasperiinankin tänään miettimään, että ei kannata laulaa ja pilkkoa porkkanoita. Jokuhan voi jopa erehtyä että esitti operettia.

Katsoimme aamulla Ylen joulukalenteria. Siinä on ylitonttuna Pirkka-Pekka Petelius, Suurtonttuna Vesa Vierikko ja loistavana Kete Nikkilänä eli nikkaritonttuna ihana Eero Ritala, joka on vain mies Keuruulla, mutta alkoi sitten tontuksi haukkumisen jälkeen hengata tonttujengeissä.

Mäkin alan ehkä hengata niissä mieluummin kuin täällä. :-)

Jos ei auennut, niin ime parsaa!

Vierailija
424/428 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori ohis.

Menen nurkkaan häpeämään ja laitan Nico-Perttinella-Kasperiinankin tänään miettimään, että ei kannata laulaa ja pilkkoa porkkanoita. Jokuhan voi jopa erehtyä että esitti operettia.

Katsoimme aamulla Ylen joulukalenteria. Siinä on ylitonttuna Pirkka-Pekka Petelius, Suurtonttuna Vesa Vierikko ja loistavana Kete Nikkilänä eli nikkaritonttuna ihana Eero Ritala, joka on vain mies Keuruulla, mutta alkoi sitten tontuksi haukkumisen jälkeen hengata tonttujengeissä.

Mäkin alan ehkä hengata niissä mieluummin kuin täällä. :-)

Jos ei auennut, niin ime parsaa!

Sori Kätevikkistä mä tarkoitin! Hyvä Yle! Kiitos joulukalenterista!

(Ja anteeksi kun taas mennään ohi aiheen Saara ketjussa. Saaralle toki tsemppiä!)

Vierailija
425/428 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut alusta asti varma ettei mitään pentua ole olemassakaan vaan ton yhden tarkotus on ollut pilata vaan tää ketju!

Vierailija
426/428 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ollut alusta asti varma ettei mitään pentua ole olemassakaan vaan ton yhden tarkotus on ollut pilata vaan tää ketju!

Ei niin. Olen ilonpilaaja.

Eikun olisiko joku muu hieman tosikko. Pitää tosiaan kysyä tänään tarhassa, että oliko mulla ylipäänsä lasta vai kuvittelenko vain.

Vierailija
427/428 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

5AM:n homecoming näytti tosi surkeelle kun oli ensin nähnyt Saaran juhlan.

Vierailija
428/428 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

5AM:n homecoming näytti tosi surkeelle kun oli ensin nähnyt Saaran juhlan.

Kyllä!! Niitten "lavashow" oli epämääräistä juoksentelua ympäri lavaa, jätkät tekivät omia liikkeitään mielensä mukaan eri tahdissa, laulu oli varsinaista lauleskelua.

Ei hyvää päivää, miten maailmassa nuo selvittivät tiensä finaalikolmikkoon.  Emilykin tuntuu nyt todella taitavalta esiintyjältä näitten rinnalla, puhuttakaan meidän Saarasta!