Saara Senaatintorilla liveseuranta - ketju! :)
Kommentit (428)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivätkö Saaran haukkujat lopeta koskaan? Olen järkyttynyt näistä negatiivisista kommenteista.
Jos ei tykkää, niin sitten ei tykkää. Ihanko tosissasi olet järkyttynyt, että ihmisillä on erilaisia mielipiteitä?
On eri asia olla tykkäämättä, kuin olla vielä tämänkin shown jälkeen vakuuttunut että Saara nolasi itsensä kun on "omasta mielestään isokin tähti" ja kehtasi mennä senaatintorille laulamaan.
Tuli mieleen että onkohan isoilla maailmantähdillä samanlaisia vihaajia? Vihaajia löytyy tietenkin kaikilta staroilta, mutta sellaisia jotka päivittelevät palstoilla tai kotonaan tyyliin "Ei helvetti, meneekö se Beyonce taas nolaamaan itsensä, luuleeko se että joku oikeasti fanittaa sitä, kaikkihan sille nauraa" tai "Mikä se Adele luulee olevansa? Olihan sen levy maailman myydyin ilmestymisvuonnaan mutta eihän se oikeasti osaa laulaa, karsea tyrkky ja huomiohuora".
hahah futisäijä kirjoitti:
Suomalaisten aaltojentekotaidot jaksaa aina hymyilyttää. Pun not intented.
Tuolla yleisössä olleena voin sanoa, ettei niitä aaltoja paljoa pystynyt tekemään, vaikka olisi halunnutkin. Oli sen verran tiivistä, ettei edes yhtä kättä saanut nostettua ylös, kun joka suunnalta tuli se ihmismassan paine päälle. Veikkaan, että tuo ihmismassan puristus oli myös se syy, miksi porukka lähti pois etukäteen. Ei se, että olisi ollut kylmä tai Saaran esitys ei olisi sytyttänyt. Itsekin jo suunnittelin välissä lähtöä ja olen kuitenkin keskikokoinen aikuinen.
Vierailija kirjoitti:
Saaran äiti kuvassa siideripullo kädessä?
Toivottavasti näytetään myös ohjelmassa :D Niin suomalaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivätkö Saaran haukkujat lopeta koskaan? Olen järkyttynyt näistä negatiivisista kommenteista.
Ikävää että olet järkyttynyt. En kuitenkaan tiedä yhtään julkisuuden henkilöä josta ei kirjoitettaisi tällä palstalla niin positiivista kuin negatiivistakin kommenttia. Mielestäni Saara ei ole kritiikin yläpuolella eikä jäävi negatiivisille kommenteille x factor -menestyksensä takia. Keskity sinä siihen positiivisen sanoman levittämiseen äläkä anna haukkujille huomiota järkyttyneisyydelläsi.
En ole kirjoittanut Saara-ketjuihin aikaisemmin ja ennen X-Factoria olin yksi niistä joita häiritsi Saarassa joku määrittelemätön. Teennäisyyttä se ei ollut, sillä Saara on selvästi aito iloisuudessaan, mutta kaikki ei ollut kohdallaan.
Kilpailun aikana Saarasta on kuitenkin kasvanut valovoimainen artisti. Yllätykseksi itsellenikin löysin itseni katsomasta Senaatintorin tilaisuutta alusta asti ja se liikutti minut kyyneliin. Kaikkien haukkujen ja epäilyjen jälkeen Saara osoitti epäilijöilleen että hänestä on siihen, tai niin luulin. Tulin nettiin ja ällistyin kun huomasin että toiset löytävät Saarasta vieläkin jotain vikaa, noloutta ja teennäisyyttä. Miten se on edes mahdollista?
No nyt tämä viesti veti mut hiljaseks:O Ei perkule...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllätysvieraita?? Hmmm... Louis Tomlinson!!!!!
Simon.
Katselee ympärillee ja sanoo "this is mediocre." Ja lähtee.
:''D
Vierailija kirjoitti:
+1 ja helsinkiläisillä on helvetin kylmä? Ettekö osaa pukeutua?
Et tainnut olla itse paikalla. Oli kyllä todella lämmin toppatakki, pipo, hanskat, huppu ja muut varusteet, mutta kun seisot paikallaan niin väkisinkin tulee kylmä. Ja tosiaan siellä oli kylmä viima.
Vierailija kirjoitti:
Tuliko tuo teidän mielestä playbackina vai ei?
Oli playback
Vierailija kirjoitti:
Turussa tänään saman verran ja palelin toppatakissa ja tuulihousuissa. Alla lämpäkalsarit, t-paita ja villapaita. Pipo tietysti ja hanskat myös. Se on tää saaristo, tuuli ja kosteus käy ihan eri lailla kuin sisämaassa. Tätähän ei toki pohjoisessa asuvat jostain syystä halua käsittää. -10 kuiva pakkassää tuntuu about samalta kuin kostea nollakeli.
Minkäköhän asteinen tyhjyys valtaa nämä fanit joilla meinaa mennä henkilöpalvonnan puolelle muutaman viikon päästä kun tää show loppuu? Ainakin hetkeks aikaa:(
Vierailija kirjoitti:
Aika kova tuuli tänään tuossa kauppatorilla.
Jaa. Toi tilaisuus ei muuten ollut kauppatorilla vaan senaatintorilla.
Ihana tuo Xfaktors juontaja Dermod😜
Lapsi pääsi kättelemään Dermotia minä näin läheltä. Huippu tyyppi.
Pitäisikö Dermotille lähettää fanipostia muutama pipo? Kuka laittaa Facebook keräyksen pystyyn?
The X Factor
Thames
1 Stephen Street
London, W1T 1AL
UK
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä edes ole niin paljon, mutta yksi erityisen kiihkeä antifani löytyy, ihan pimee!!pukkaa viestiä viestin perään! Aika pelottava tyyppi!!
Tarviiko jumittua niihin muutamiin negatiivisiin kommentteihin? Jokaista sellaista kohden on useampi positiivinen kommentti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu tiedetään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka onkin aivan järjettömän kaukana Kauppatorilta.
Me oltiin loppuun asti ja vähän päälle. Dermot tuli vielä uudelleen alas ja kuvausryhmä haastatteli yleisöä. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et tainnut olla itse paikalla. Oli kyllä todella lämmin toppatakki, pipo, hanskat, huppu ja muut varusteet, mutta kun seisot paikallaan niin väkisinkin tulee kylmä. Ja tosiaan siellä oli kylmä viima.
Eli jaloissa ei ollut pitkät kalsarit, välihousut ja toppahousut? Eikä toppatakin alla ollut tarpeeksi kerroksia? Oliko kaulahuivi tai kauluri? Fiksu pukeutuu niin, ettei tule kylmä.
Vierailija kirjoitti:
Voi jumalauta siellä ooteltiin ja ooteltiin paikan päällä. Tunnelma oli ihan lattea ja kuulin ku vieressä olevat oli kans kiukkusia tuosta myöhästymisestä. Aivan naurettavaa... viha vaan nousi ja lopulta lähettiin silleen ettei edes keritty kuulla. Siellä kun tunnin seisot jäätymässä niin ei paljoo hymyilytä. Täys floppi... sieltä lähti porukkkaa älyttömästi pois. Jos olisin tuon tiennyt, en todellakaan olisi mennyt
Kaikille olisi pitänyt jakaa ämpärit, niin kyllä olisi malttanut odottaa!
Täällä on mun makuun pikkasen erikoista sakkia kommentoimassa. Ilmeisesti ne, jotka näkee reikäleivästä vaan reiän. Huh!