Saara Senaatintorilla liveseuranta - ketju! :)
Kommentit (428)
Saaralta sujuu laulamisen lisäksi hienosti myös puhuminen! Nyt oli jotain muuta kuin sitä iänikuista "Mikä fiilis!" "Onks teil kivaa" kiljuntaa.
Toivottavasti nuo pysyvät terveinä.
Vierailija kirjoitti:
Eivätkö Saaran haukkujat lopeta koskaan? Olen järkyttynyt näistä negatiivisista kommenteista.
Jos ei tykkää, niin sitten ei tykkää. Ihanko tosissasi olet järkyttynyt, että ihmisillä on erilaisia mielipiteitä?
No olipas suomalaiset nyt niin noloja ja laimeita ja se lahjakin oli nolo... Oikeesti pitäisi olla iloinen tapahtuma, ja suomalaisten ylpeitä, että tänne joulukuun pimeyteen tullaan meitä kuvaamaan. Me ollaan tällaisia kuin ollaan (yleistys joo), ja mä ainakin olen ylpeä suomaisuudestani. Olen ajatellut, että suomalaisten itsetunto on noussut parinkymmenen vuoden aikana, mutta ei kai sitten ole. Suomalaisten (kansallis) itsetunto nousuun!
Saara lauloi todella kauniisti ja rentoutuneesti. Upea oli.
Vierailija kirjoitti:
Upee Saara! Ei varmaan maailman helpoin homma laulaa tuolla pakkasessa!
Toivottavasti ei pilaa ääntään!
Ei hätää, sitten jos flunssa iskee voi taas vetää valttikorttinsa "Je Suis Malade" par Dalida!
Vierailija kirjoitti:
Jos toi Meri pyörii sen Sharoninkin jaloissa pätemässä ja sitä vituttaa se? Olen siis täältä palstalta ymmärtännyt että Sharon vaikuttaa kettuuntunneelta Saaraan. Ite en kyllä viikonlopun jaksoissa huomannut.
Älä usko mitään, mitä täältä luet! Täällä on vielä joku erityisen kiihkeä Saaran antifani, joka keksii mitä järjettömämpiä ja typerämpiä juoruja ja levittelee niitä!!
Jäädyttivät yleisön niin että niistä ei enää ääntä lähtenyt
Vierailija kirjoitti:
Eivätkö Saaran haukkujat lopeta koskaan? Olen järkyttynyt näistä negatiivisista kommenteista.
Ei niitä edes ole niin paljon, mutta yksi erityisen kiihkeä antifani löytyy, ihan pimee!!pukkaa viestiä viestin perään! Aika pelottava tyyppi!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävää että olet järkyttynyt. En kuitenkaan tiedä yhtään julkisuuden henkilöä josta ei kirjoitettaisi tällä palstalla niin positiivista kuin negatiivistakin kommenttia. Mielestäni Saara ei ole kritiikin yläpuolella eikä jäävi negatiivisille kommenteille x factor -menestyksensä takia. Keskity sinä siihen positiivisen sanoman levittämiseen äläkä anna haukkujille huomiota järkyttyneisyydelläsi.
En ole kirjoittanut Saara-ketjuihin aikaisemmin ja ennen X-Factoria olin yksi niistä joita häiritsi Saarassa joku määrittelemätön. Teennäisyyttä se ei ollut, sillä Saara on selvästi aito iloisuudessaan, mutta kaikki ei ollut kohdallaan.
Kilpailun aikana Saarasta on kuitenkin kasvanut valovoimainen artisti. Yllätykseksi itsellenikin löysin itseni katsomasta Senaatintorin tilaisuutta alusta asti ja se liikutti minut kyyneliin. Kaikkien haukkujen ja epäilyjen jälkeen Saara osoitti epäilijöilleen että hänestä on siihen, tai niin luulin. Tulin nettiin ja ällistyin kun huomasin että toiset löytävät Saarasta vieläkin jotain vikaa, noloutta ja teennäisyyttä. Miten se on edes mahdollista?
Voi jumalauta siellä ooteltiin ja ooteltiin paikan päällä. Tunnelma oli ihan lattea ja kuulin ku vieressä olevat oli kans kiukkusia tuosta myöhästymisestä. Aivan naurettavaa... viha vaan nousi ja lopulta lähettiin silleen ettei edes keritty kuulla. Siellä kun tunnin seisot jäätymässä niin ei paljoo hymyilytä. Täys floppi... sieltä lähti porukkkaa älyttömästi pois. Jos olisin tuon tiennyt, en todellakaan olisi mennyt
Mä tiesin että on helvetin kylmää enkä mennyt, vaikka lapset olisivat halunneet. Onneksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävää että olet järkyttynyt. En kuitenkaan tiedä yhtään julkisuuden henkilöä josta ei kirjoitettaisi tällä palstalla niin positiivista kuin negatiivistakin kommenttia. Mielestäni Saara ei ole kritiikin yläpuolella eikä jäävi negatiivisille kommenteille x factor -menestyksensä takia. Keskity sinä siihen positiivisen sanoman levittämiseen äläkä anna haukkujille huomiota järkyttyneisyydelläsi.
En ole kirjoittanut Saara-ketjuihin aikaisemmin ja ennen X-Factoria olin yksi niistä joita häiritsi Saarassa joku määrittelemätön. Teennäisyyttä se ei ollut, sillä Saara on selvästi aito iloisuudessaan, mutta kaikki ei ollut kohdallaan.
Kilpailun aikana Saarasta on kuitenkin kasvanut valovoimainen artisti. Yllätykseksi itsellenikin löysin itseni katsomasta Senaatintorin tilaisuutta alusta asti ja se liikutti minut kyyneliin. Kaikkien haukkujen ja epäilyjen jälkeen Saara osoitti epäilijöilleen että hänestä on siihen, tai niin luulin. Tulin nettiin ja ällistyin kun huomasin että toiset löytävät Saarasta vieläkin jotain vikaa, noloutta ja teennäisyyttä. Miten se on edes mahdollista?
Se on mahdollista, koska sinun makusi ja oivalluksesi ei koske kaikkia. Se, että sinä löysit Saaran, ei automaattisesti tarkoita että kaikki muutkin olisivat tehneet niin. Jollekin Saara voi edelleen olla teennäinen ja hän saa sen sanoa myös ääneen.
Siis nämähän ei olleet mitkään torijuhlat vaan ihan vaan sen ohjelman insertin kuvaukset. Tässä kuvattiin ohjelmaa ja aikataulu sen mukaisesti ei sen, tuleeko yleisölle kylmä vai ei.
Olen myös ymmärtänyt ettei Sharonia hirveästi nappaa tuo homma. (Tästä syystähän ei edes muistanut ensimmäisinä viikkoina Saaran nimeä sitä mistä on kotoisin). Tai siis lentää paikalle kuvauspäivinä muuten on usassa. Ei häntä kiinnostanut myöskään tulla Saaran mukaan suomeen. Muut mentorit ovat omiensa mukana tuolla kotivierailulla.
+1 ja helsinkiläisillä on helvetin kylmä? Ettekö osaa pukeutua?
Saaran ääni kuulostaa ihan erilaiselta riippuen siitä, puhuuko hän suomea vai englantia, vai luulenko vaan. Ja hienoa, ettei hän ole unohtanut miten suomen kieltä puhutaan! En ole oikein aiemmin kuullutkaan hänen puhuvan tuokka kivalla oulun murteella.
Vierailija kirjoitti:
Voi jumalauta siellä ooteltiin ja ooteltiin paikan päällä. Tunnelma oli ihan lattea ja kuulin ku vieressä olevat oli kans kiukkusia tuosta myöhästymisestä. Aivan naurettavaa... viha vaan nousi ja lopulta lähettiin silleen ettei edes keritty kuulla. Siellä kun tunnin seisot jäätymässä niin ei paljoo hymyilytä. Täys floppi... sieltä lähti porukkkaa älyttömästi pois. Jos olisin tuon tiennyt, en todellakaan olisi mennyt
Taas näitä suomalaisia, jotka eivät osaa pukeutua.
Aika kova tuuli tänään tuossa kauppatorilla.
Vierailija kirjoitti:
Aika kova tuuli tänään tuossa kauppatorilla.
Joo, peräti 8 m/s.
Menikö väki sinne pelkissä farkuissa ja toppatakissa? Ei mitään välikerroksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai miten on mahdollista, etteivät toiset ajattele samalla tavalla kuin sinä? Kannattaa pohtia.
Tuliko tuo teidän mielestä playbackina vai ei?
Jos toi Meri pyörii sen Sharoninkin jaloissa pätemässä ja sitä vituttaa se? Olen siis täältä palstalta ymmärtännyt että Sharon vaikuttaa kettuuntunneelta Saaraan. Ite en kyllä viikonlopun jaksoissa huomannut.