Mikä on puoluekantasi?
Moi! Voisitteko kertoa, mitä puoluetta äänestäisit ja minkä ikäinen olet? Arvostaisin myös, jos kertoisit, että miksi.
Kiitos!
(:
Kommentit (19)
En kannata varsinaisesti mitään puoluetta mutta vastaan silti että hamppupuolue. Korkea aika saada kannabis lailliseksi.
M.54
Minulle sopivaa puoluetta ei tällä hetkellä ole lainkaan. Vihreä puolue ilman ulkomaalaisten istuttamista Suomeen ja ilman huumemyönteisyyttä ja wokesekoiluja olisi puolueeni. Toki vasemmistolaisena -ei oikeistolaisena versiona.
Kaikki eduskuntapuolueet ajavat suomalaisvastaista politiikkaa ja ovat EU-diktatuurin kätyreitä. Siksi kannatan Sinimustia.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki eduskuntapuolueet ajavat suomalaisvastaista politiikkaa ja ovat EU-diktatuurin kätyreitä. Siksi kannatan Sinimustia.
Siksi kannatat Putinin hyödyllisiä idareita 😂
Vierailija kirjoitti:
En kannata varsinaisesti mitään puoluetta mutta vastaan silti että hamppupuolue. Korkea aika saada kannabis lailliseksi.
M.54
Vaikka en itse käytä kannabista, niin kannatan kuitenkin sen laillistamista. Se on monille hyvä lääke ja siitä saa valtavan bisneksen markkinoille. On myös turvallisempi päihde, kuin alkoholi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi kannatat Putinin hyödyllisiä idareita 😂
Miksi valehtelet?
Sdp. Mihin moukka näitä lukuja tuntemattomilta tarvitset ???? Huuuooohh.
Kaikkea muita puolueita , mutta en persua. Ikäni ei kuulu sulle vittuakaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea muita puolueita , mutta en persua. Ikäni ei kuulu sulle vittuakaan.
Tyypillistä vasemmistolaista käyttäytymistä. Ei jatkoon.
14, vihreät ainoa puolue joka välittää minun ongelmistani
Minullakaan ei ole puolue kantaa. Kannatan aina ihmistä.
Sirpa Pietikäinen
Li Andersson
Sanna Marin,
Osmo Soininvaara, Ville Niinistö
Tosin en enää koskaan äänestä Vihreitä, koska ne ovat pilanneet Helsingin kaupungin lopullisesti.
Äänestän aina ihmistä. Oli niitä muitakin, tuossa vain muutama esimerkki.
Jos olisi oikeistoliberaali vihreä sivistyspuolue, niin äänestäisin sitä
Sdp. Olen raksaduunari joka jäi työttömäksi kun rakennusfirma meni konkurssiin.
SDP, koska oon niin kyllästynyt Kokoomus ja persu paskaan!